Klacht: vakantie verpest door een mailtje.quote:Beste [mijn naam],
Ik had beloofd de cijfers te mailen.
Het is helaas niet zo'n goed cijfer. Een 3.0 . Ik hoop dat het niet erg tegen valt.
Ik weet dat je er voor geleerd had. Misschien kunnen we samen bekijken hoe het
beter kan.
Afz. [docent]
quote:
quote:
Vraag me af wat voor je voor Nederlands staatquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Krijg ik vandaag dit mailtje op It's learning gemaild:
[..]
Klacht: vakantie verpest door een mailtje.
Klacht: een laag cijfer op Frans waar ik toch al niet te goed voor sta.
Je bent te laat, de c-c-c-combobreaker is al geweestquote:
Fail. Kruis enzo.quote:
Nee, zelf hahahaha zeggen is natuurlijk wél goed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je bent te laat, de c-c-c-combobreaker is al geweest
Want die zin die jij daar opdirkt gaat wel door als correct Nederlands?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor je voor Nederlands staat
Ik heb dan gelukkig mijn vwo en zo al achter de rug dus hoef me daar niet meer druk om te makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Want die zin die jij daar opdirkt gaat wel door als correct Nederlands?
Correct:
'Ik vraag mij af wat voor cijfer je voor Nederlands hebt'
'Ik vraag mij af hoe je ervoor staat bij het vak Nederlands'
Ik mag hopen dat deze persoon niet ook toevallig docent Nederlands is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Krijg ik vandaag dit mailtje op It's learning gemaild:
[..]
Beste [mijn naam],
Ik had beloofd de cijfers te mailen.
Het is helaas niet zo'n goed cijfer. Een 3.0 . Ik hoop dat het niet erg tegen valt.
Ik weet dat je er voor geleerd had. Misschien kunnen we samen bekijken hoe het
beter kan.
Afz. [docent]
Klacht: vakantie verpest door een mailtje.
Klacht: een laag cijfer voor Frans waar ik toch al niet te goed voor sta.
Nee Frans lulquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat deze persoon niet ook toevallig docent Nederlands is.
Geloof me...... Je heb echt een 3quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik denk dat ik wel een goed cijfer heb, maar dat ze er een 3.0 van heeft gemaakt omdat haar altijd uitscheld en pest.
Ik had ook eens een frans mondeling, zeer bevredigendquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:51 schreef Weggeslet het volgende:
Ik heb bijna Frans mondeling![]()
Frans is leuk joh!
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:31 schreef Koko_Banana het volgende:
In dit topic: Mensen die denken dat ze slim zijn en iemand uitlachen voor een cijfer.
Falers.
Wil je nu een complimentje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Dawwa het volgende:
Ik had laatst een 9,0 voor Spaans, terwijl ik niet zo heel goed had geleerd![]()
Frans / Duits![]()
Spaans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |