Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik naar Eindhoven of Tilburg of wat is het, zeker.
Ja, wil je nou de tijd van je leven of nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik naar Eindhoven of Tilburg of wat is het, zeker.
Ik wil je sowieso niet delen met een andere boi. Dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wil je nou de tijd van je leven of niet? Anders is er des te meer voor Sky, dat maakt me ook niet uit.
wat 9000quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik blijf niet in grun met nieuwjaar
Mijn main core homies blijven hier wel, maar die gaan dan zoe naar simplon, maar da's mij zoe krappig hé!
Ik ga naar Leek bij mijn secondary core (over 9000 menschen die ik ken)
Je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil je sowieso niet delen met een andere boi. Dus.
[wd]Kanker care.[/wd]quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik blijf niet in grun met nieuwjaar
Mijn main core homies blijven hier wel, maar die gaan dan zoe naar simplon, maar da's mij zoe krappig hé!
Ik ga naar Leek bij mijn secondary core (over 9000 menschen die ik ken)
Als je lelijk bent wil je ik ook niet delen met een andere boi. Dan mag hij je geheel hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Ik heb uiteraard een Allure-archief. Enquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
[..]
[wd]Kanker care.[/wd]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je lelijk bent wil je ik ook niet delen met een andere boi. Dan mag hij je geheel hebben.
Dussss.
En dan ga ik onder je jurkje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaan we zoenen in de pashokjes terwijl ik m'n jurkjes pas.
Voor z'n zusje als die er is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Dan kun je alsnog voor Sky gaan.
Kont korrels heb ik ook wel eens gelezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard een Allure-archief. Envoor je wd-imitatie. Al miste ik een vies woord als 'harde stukjes stront' erin.
Ik kijk ineens heel anders tegen jouw username aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De dagen van de menstruatie waarop de vrouw gebeft wordt, zijn wolvendagen. Omdat de man die de vrouw beft zijn bek dan onder het bloed zit en dat doet denken aan een wolf. Nee, geen ervaring, ik heb het gelezen.
Ik bloosquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan ga ik onder je jurkje.
tarrels, allure, tarrels.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kont korrels heb ik ook wel eens gelezen.
Gatverdamme![]()
.
Good.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kijk ineens heel anders tegen jouw username aan.
Dat was mijn bedoeling, schatje.quote:
Nope, ze gaat naar E.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor z'n zusje als die er is.
Is die er?
Had het al gezien but thanks.quote:
Ja ik heb de hyves van E en je zusje niet bij m'n bookmarks staan ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nope, ze gaat naar E.Lees m'n krabbel bij E dang.
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef SkyIark.. het volgende:
[..]
Maar hopen dat ze dat in andere topics ook doorhebben dan.
Want TR maken is zielig volgens jou toch?
Ik had je ervoor aangezien, rotjoch, ik had je ervoor aangezien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik heb de hyves van E en je zusje niet bij m'n bookmarks staan ofzoEven zoeken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De dagen van de menstruatie waarop de vrouw gebeft wordt, zijn wolvendagen. Omdat de man die de vrouw beft zijn bek dan onder het bloed zit en dat doet denken aan een wolf. Nee, geen ervaring, ik heb het gelezen.
Je neus groeit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik heb de hyves van E en je zusje niet bij m'n bookmarks staan ofzoEven zoeken
3 rotjochies voor deze postquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had je ervoor aangezien, rotjoch, ik had je ervoor aangezien.
quote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Ik had nog garantie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Maar Skylark je had Allure toch al lang gedoneerd aan Lakitu
Die heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je neus groeit.
Ik heb het broertje van Sky wel in m'n favorieten staan.
quote:
quote:Ik hoorde dat * naar jou toe gaat met oudjaar, als je een beetje op haar wil passen.. Dat wil zeggen; alleen bronwater met een rietje, geen jongens en om half één thuiszijn.
Haha.quote:
Win.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, sinds E. met mij krabbelt verwijdert ze haar krabbels, en mijn zusje zo laatst: "Sky, volgens mij verwijdert E. haar krabbels omdat ze met jou krabbelt."![]()
Pas als je d'r gehit hebt mag je hier over posten. Nu is het dus nog puur bluf allemaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, sinds E. met mij krabbelt verwijdert ze haar krabbels, en mijn zusje zo laatst: "Sky, volgens mij verwijdert E. haar krabbels omdat ze met jou krabbelt."![]()
Daar wringt de schoen, ze heeft nog een vriendje. Sorry voor het erover hebben, het kwam omdat Lakitu over m'n zusje begon. Het was echt niet als bazenpost bedoeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pas als je d'r gehit hebt mag je hier over posten. Nu is het dus nog puur bluf allemaal.
I'm in yo facequote:
Op die leeftijd zijn ze toch zo wispelturig als wat. Daar kun je toch wel een beetje tussen gaan wringen? Dan heb je d'r in no time.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar wringt de schoen, ze heeft nog een vriendje. Sorry voor het erover hebben, het kwam omdat Lakitu over m'n zusje begon. Het was echt niet als bazenpost bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |