quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:42 schreef Teezie het volgende:
[..]'(
) ' is soo last year, nu zeggen we ' [
] '
graag gedaan
Is die hele emo.gif ondertussen niet een keer uit de mode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HÆLP.
Nee is tijdloos. Ons enige houvast!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:43 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Is die hele emo.gif ondertussen niet een keer uit de mode?
NEE! :quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:43 schreef ehqo. het volgende:
[..]
En ik kom hem overal tegen btwquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee is tijdloos. Ons enige houvast!!!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:43 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Toen ONZ nog leuk was. En SUJKBSFF - Bier! En zoutvaatje.jpg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:47 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Neen. Ik heb de tijden meegemaakt dat emo.gif nog niet bestond.
Toch niet weer een herleving van die letters?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Toen ONZ nog leuk was. En SUJKBSFF - Bier! En zoutvaatje.jpg.
Nee. Dat is alleen iets om te koesteren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Quir het volgende:
[..]
Toch niet weer een herleving van die letters?
Vertel het hem dan,quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:08 schreef 2NutZ het volgende:
Ja trieste lui. Zo'n maat heb ik ook. Nooit een vriendin, en nu sinds 1,5 jaar wel.
Ik zag hem jarenlang elke dag zowat. Nu 1x in de 3 maand ofso?
En wel elke keer net doen alsof er niets is gebeurd en mij nog zijn beste maat noemen.
Om de 2 jaar ? dat v ind ik dan erg langquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef Crank het volgende:
Zo heb ik een vriendin die heeft al 5 relaties gehad en die moet bij elke relatie haar vriend elke minuut van de dag zien of spreken.
Vind ze het gek dat haar vriendinnen niet meer met haar om gaan, en dat haar relaties om de 2 jaar over zijn.
Gek heh!?!
Ik heb mijn vaste vriendenclub, daar komt mijn vriendin niet eens tussen. Mocht de relatie uitgaan dan houd ik altijd mijn vrienden over. Lekker burgerlijk doen is niets mis mee, maar wel met alle redelijkheid.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:
He bah wat een verbittering, terwijl de meeste mensen precies hetzelfde doen.
Hypocriet gelul dus.
Ja okay, waarschijnlijk zijn dat goede vrienden van je en met alle geluk van de wereld blijft dat nog heel lang zo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef Optimist_Prime het volgende:
[..]
Ik heb mijn vaste vriendenclub, daar komt mijn vriendin niet eens tussen. Mocht de relatie uitgaan dan houd ik altijd mijn vrienden over. Lekker burgerlijk doen is niets mis mee, maar wel met alle redelijkheid.
Vrienden en vriendin zou 50/50 moeten zijn.
Dat is wel lame..quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef MMUFC het volgende:
ik ken iemand die ook onwijs klef met zijn vriendin is.. je wordt er echt onpasselijk van
een tijdje geleden wilde hij een keer met vrienden naar de stad.. zei zijn vriendin dat als hij zou gaan dat ze het dan uit zou makenHij is niet gegaan...
Als 30 jarige weet ik heus wel dat vrienden iets langer in mijn leven zijn dan vriendinnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja okay, waarschijnlijk zijn dat goede vrienden van je en met alle geluk van de wereld blijft dat nog heel lang zo.
Er zijn ook zat mensen die nu lopen te brullen dat vrienden wat dat betreft eikels zijn, maar het zelf net zo hard zouden doen als ze zelf een relatie zouden krijgen.
Bovendien is je partner iemand waarmee je voor zover ik weet nog wel een hele tijd samen wilt blijven en iets blijvends wil opbouwen.. dit terwijl vriendschappen vaak waardeloos zijn (en dan bedoel ik op jongere leeftijd).
Dan is het ook wel een dom wijf, als hij van haar z'n vrienden niet mag zien...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef MMUFC het volgende:
ik ken iemand die ook onwijs klef met zijn vriendin is.. je wordt er echt onpasselijk van
een tijdje geleden wilde hij een keer met vrienden naar de stad.. zei zijn vriendin dat als hij zou gaan dat ze het dan uit zou makenHij is niet gegaan...
Ik ben pas 19 dus vergeef mequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:20 schreef Optimist_Prime het volgende:
[..]
Als 30 jarige weet ik heus wel dat vrienden iets langer in mijn leven zijn dan vriendinnenEn m'n vrienden hebben exact hetzelfde.
Nah jah beetje globaal, de 1 was na 3 maanden weg ander na een jaar een ander weer naar 3 jaar etc.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Om de 2 jaar ? dat v ind ik dan erg lang
Verslaafd aan aandacht en bang om alleen te zijn ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Crank het volgende:
[..]
Nah jah beetje globaal, de 1 was na 3 maanden weg ander na een jaar een ander weer naar 3 jaar etc.
Dat kind kan echt nooit alleen zijn hoe in en in triest is dat.
quote:
Oh, dat heb ik al wel gedaan hoor. Andere vrienden van mij (die hem dus ook net zo goed kennen) ook wel eens gezegd, maar dan valt het wel meequote:
Amen bruvva.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:34 schreef draaijer het volgende:
Je hebt een eigen leven en een leven met je partner. Als je partner dat niet ok vindt, dan moet je op zoek gaan naar een nieuwe partner. Handje vasthouden doe je maar lekker in het bejaardentehuis
Helemaal mee eens. Ik word echt onpasselijk van die stelletjes die constant bij elkaar moeten zijn en geen minuut van de dag of nacht zonder elkaar kunnen. Mijn partner en ik hebben het ook leuk samen maar we laten elkaar ook vrij als dat nodig is. Hij gaat stappen met vrienden, daar wil ik niet eens bij zijn. En ik heb ook weer dingen die ik wel leuk vind en hij niet, dan moet je iemand niet dwingen om er bij te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:34 schreef draaijer het volgende:
Je hebt een eigen leven en een leven met je partner. Als je partner dat niet ok vindt, dan moet je op zoek gaan naar een nieuwe partner. Handje vasthouden doe je maar lekker in het bejaardentehuis
Ja die heb ik ook eens gehad. Nog geen minuut binnen en meteen bellen hoe het was met de kinderen en of er nog post was etcquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:05 schreef Karina het volgende:
Ik had zo'n collega, het eerste wat hij deed als hij 's morgens binnenkwam was zijn vrouw bellen of sms'en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |