1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Tantes(V)kalePoesquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Foto's van de kale poes van tante zijn aan het uploaden
SePoquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
FIPOOOOOOOOOOO in topic dat vast veel kijkers trekt met zo'n TT
Jeetje Strega!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:36 schreef Strega het volgende:
Zo, ik ben net beneden. Durfde vandaag de trap niet af, was zo brak, hele nacht niet geslapen en iedere keer enorm duizelig.
Na even nadenken vanmiddag toch maar even bloeddruk nagekeken. Mmm, bovendruk 86 en onderdruk 52.
Kreeg hem ook niet omhoog, de bloeddruk dan hé, ik ben een vrouw,verklaart in ieder geval de duizeligheid en misselijkheid.
Dus dat word nog even bijlezen
Too late.quote:
Da's laagquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:36 schreef Strega het volgende:
Zo, ik ben net beneden. Durfde vandaag de trap niet af, was zo brak, hele nacht niet geslapen en iedere keer enorm duizelig.
Na even nadenken vanmiddag toch maar even bloeddruk nagekeken. Mmm, bovendruk 86 en onderdruk 52.
Kreeg hem ook niet omhoog, de bloeddruk dan hé, ik ben een vrouw,verklaart in ieder geval de duizeligheid en misselijkheid.
suikervrije zoute dropquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:36 schreef Strega het volgende:
Hij heeft wel keigrote orenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Too late.![]()
![]()
Ik vraag me af of het een echt nakie is. Zijn kop is normaal behaard. Is zijn lijf niet kaalgeschoren voor het een of ander? Al heeft hij wel een nakies hoofd. En ballen!![]()
Hij was eerst kaler, maar tante doet verder niets aan z'n vacht qua scheren, wassen e.d.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Too late.![]()
![]()
Ik vraag me af of het een echt nakie is. Zijn kop is normaal behaard. Is zijn lijf niet kaalgeschoren voor het een of ander?
Oh, wat vervelend!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:36 schreef Strega het volgende:
Hoe lang heeft ze hem al?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij was eerst kaler, maar tante doet verder niets aan z'n vacht qua scheren, wassen e.d.
Maar ik denk idd dat er ook wel wat HTK in zit.
In april heb ik hem voor het eerst gezien en toen liep ie al een tijdje rond daarquote:
Oh dan is het geen kaalgeschoren HTK kat, want dan was het al lang wel weer aangegroeid toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In april heb ik hem voor het eerst gezien en toen liep ie al een tijdje rond daar
En sinds die tijd heeft hij dit vrachtje gekweekt? Dan zit er toch een hoop nakie in. Ook logisch natuurlijk, had jij ook al bedacht natuurlijk dat haar zou kunnen bijgroeien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In april heb ik hem voor het eerst gezien en toen liep ie al een tijdje rond daar
quote:
Herman Finkers zou zeggen 'Ohh, wat een LIEF kinddier!'quote:OMG wat een lelijke katmaar vast wel een lieverd
![]()
Ik kom niet zo vaak bij tante, maar de laatste keer dat ik hem gezien heb was ie idd nagenoeg kaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan is het geen kaalgeschoren HTK kat, want dan was het al lang wel weer aangegroeid toch?
En daar heeft ie ook tegrote oren
voor. Het is wel een bijzonder dier!
Ik moet zeggen, ziet er vreselijk lief uit. (Is wel het tegenovergestelde van wat ik in m'n hoofd heb)quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:38 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik gooi ze ook nog ff in dit topic![]()
Volgens mij moet ie wel ff weer geschoren worden, want hij heeft een dun laagje haar.
[ afbeelding ]
In volle glorie...
[ afbeelding ]
Op de achtertafel; tsjek de achterkant![]()
[ afbeelding ]
NomNom
[ afbeelding ]
Met m'n moeder
Hihi ja eerst even etenquote:
Ja, stom dat ik daar dan niet aan denk. Gaat gelukkig weer wat beter hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:40 schreef Cat22 het volgende:
Oei Strega, die bloeddruk mag wel wat hogere cijfertjes halen! Bouillon wil ook helpen. Zeker die uit een zakje is lekker zout.
Die Cornish Rex lijkt er idd wel opquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:50 schreef oh-oh het volgende:
Tis denk ik of een kruising sphynx of een cornish rex of een peterbald, die laatste twee hebben wel een dunne vacht. Een sphynx behoor je normaal gesproken niet te scheren![]()
Ik stuur de plaatjes door!
Eerst ff eten.
Nee, op zich ben ik blij dat ie laag is, suiker en hoge bloeddruk is helemaal geen fijne combi.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:43 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi!![]()
OMG wat een lelijke katmaar vast wel een lieverd
![]()
Eh Strega, dat klinkt niet bepaald gezond ofzo. Heb je er vaker last van en een behandeling ertegen?
Dr zijn ook peterbalds met zo een laagje haar , ik zoek ff fotoquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Cornish Rex lijkt er idd wel op
[ afbeelding ]
Okee, ik zal braaf en geduldig wachtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ja eerst even etenhij liep hier vandaag nog rond maar heb er niet aan gedacht even een plaatje te schieten.
Moet dus nog zoeken.
Och Ingetje dat beest is lief van lelijkigheid.
Hoop dat ie snel een lief baasje krijgt.
Waarschijnlijk zit er Rex voor, vandaar die dunne vacht, (vaak met krulletjes) Ze fokken vaak Rexen in Spinxen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak bij tante, maar de laatste keer dat ik hem gezien heb was ie idd nagenoeg kaal.
Met zo'n chemo-vachtje zeg maar
die vinnik best mooiquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Cornish Rex lijkt er idd wel op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Hij lijkt meer op die Cornish Rex denk ikVind ik dan
Dit is een Peterbald, check dat hoofd
[ afbeelding ]
alsof 'tie in een citroen heeft gebetenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar die peterbalds heb je met alle soorten beharing, velours, brush ultrabald, weet ik veel wat allemaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Da's echt een alien!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, die kat merkt er niets van (behalve dat ie niet de hele tijd door kleine kindertjes "ooh lieve poes...aaiuh" wordt lastiggevallen. En het baasje waar hij terechtkomt kiest in ieder geval bewust voor dezequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook zielig dat ie zo lelijk is.
Zou hem bijna zelf nemen![]()
Maar dat durf ik niet aan met Bink en Boor
Ah, op die manier. Lijkt me toch erg lastig, de hele tijd je suiker en andere bloedwaardes in balans te moeten houden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, op zich ben ik blij dat ie laag is, suiker en hoge bloeddruk is helemaal geen fijne combi.
Maar ik sta er soms net te laat bij stil.
brrrr, dies eng. Dat zul je 's nachts in je bed tegen komen. Prrrrrecioussssssssquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Moet de harde schijf pakken zie ik en Mr komt al met bordjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, ik zal braaf en geduldig wachten
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's echt een alien!Maar wel met attidude.
Whihihiquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
brrrr, dies eng. Dat zul je 's nachts in je bed tegen komen. Prrrrrecioussssssss
Wihihihihi!quote:
Ze zijn wel lekker warm. Geen vachtje wat hun lichaamswarmte tegenhoudt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
WhihihiDenk dat je er snel aan gewend bent hoor.
Hoop ik
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
brrrr, dies eng. Dat zul je 's nachts in je bed tegen komen. Prrrrrecioussssssss
quote:
Niet zo heel oud, want anders had tante hem al wel langer in huis gehad (er lopen daar nog 4 buurkatten).quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Ing, hebben ze enig idee hoe oud ie is?
Die vriendin van me denkt wel dat ie een echte is.
Als ze erg veel buiten komen kunnen ze vacht krijgen, en schijnbaar kan het ook aan de voeding liggen.
Dat kan!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Ing, ze willen m vrijdag of zondag wel komen halen, mocht het bij haar niet lukken ( ze heeft een paar honden en 2 sphynx poezen ) dan weten ze genoeg andere sphynx liefhebbers die hem graag willen nemen.
Oh, dat vind ik ergens wel een geruststelling, dat kale katten een vacht krijgen als ze buiten komen!!!! Lijkt me erg zielig als ze het steeds koud hebben ofzo...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Als ze erg veel buiten komen kunnen ze vacht krijgen, en schijnbaar kan het ook aan de voeding liggen.
Tante noemt hem nakiequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Ing, heeft ie een naam wil ze weten???
Ze merkte idd dat ie het koud had; normaal moeten alle katten naar buiten als zij op bed gaat (en da's diep in de nachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ergens wel een geruststelling, dat kale katten een vacht krijgen als ze buiten komen!!!! Lijkt me erg zielig als ze het steeds koud hebben ofzo...
Voeding is C1000 merk brokkies...en waterquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Wat fijn dat ie nu een huisje krijgt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan!
Mag vrijdag wel, maar da's nieuwjaarsdag (niet dat dat mij uitmaakt)
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze merkte idd dat ie het koud had; normaal moeten alle katten naar buiten als zij op bed gaat (en da's diep in de nacht) maar die naakte had het echt koud, dus daar heeft ze maar een mandje voor in de (verwarmde) berging neergezet
Dat zijn geen vieze boze plakglitters!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Hoera voor Nakie!
Oh-oh, mocht het bij haar niet lukken en ze doet hem naar mensen die hem wel willen, dan kent ze die mensen wel enzo he?Dat ie dus gewoon echt goed terecht komt?
OMG, ik laat een bad vol lopen met Sunnyside BBS en er zitten nu overal gouden glitters in bad![]()
Het gaat goedkomenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Ing, ze willen m vrijdag of zondag wel komen halen, mocht het bij haar niet lukken ( ze heeft een paar honden en 2 sphynx poezen ) dan weten ze genoeg andere sphynx liefhebbers die hem graag willen nemen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Tricksy Hobbitses, we hates them my preciousss... we hates them
Lekker zacht ei van mequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Hoera voor Nakie!
Oh-oh, mocht het bij haar niet lukken en ze doet hem naar mensen die hem wel willen, dan kent ze die mensen wel enzo he?Dat ie dus gewoon echt goed terecht komt?
Jawel, zij is zelf een hele supergoede naakthondenfokster geweest, haar vertrouw ik mn eigen honden toe, die doet een dier echt niet zomaar ergens heen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Hoera voor Nakie!
OMG, ik laat een bad vol lopen met Sunnyside BBS en er zitten nu overal gouden glitters in bad![]()
Oh joy!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn geen vieze boze plakglitters!
Ik hoop het zoooo voor die katquote:
quote:
Oh dat klinkt super inderdaad!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, zij is zelf een hele supergoede naakthondenfokster geweest, haar vertrouw ik mn eigen honden toe, die doet een dier echt niet zomaar ergens heen.
En wss houdt ze hem wel gewoon zelf, maar mss issie wel heel bang voor de honden of zo.
Zij heeft een hond die pas 19 geworden is trouwens
hij eet of beweegt alleen al 6 jaar niet meer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, zij is zelf een hele supergoede naakthondenfokster geweest, haar vertrouw ik mn eigen honden toe, die doet een dier echt niet zomaar ergens heen.
En wss houdt ze hem wel gewoon zelf, maar mss issie wel heel bang voor de honden of zo.
Zij heeft een hond die pas 19 geworden is trouwens
Hoi Nonneke!quote:
Ja tof he van die hondquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Oh dat klinkt super inderdaad!
Dank voor de geruststellingEn een hond van 19
![]()
Hooooooooooi!quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tof he van die hond![]()
Sam is een dag na mij jarig en ik zweer het, ik moest janken toen ik dr aan dacht dat t beestje al 19 was.
En ze heeft haar al sinds ze 6 weekjes was, hoe tof is dat![]()
Ze heeft ook de opa van Billy, en zijn oma ( Chico's dochter dus ) en zijn papa, de mooiste chinees van Nederland vind ik dat ( das de kleinzoon van Chico ).
Ik ken haar echt al heel lang heel erg goed en ik ben echt zo blij dat zij hem wil.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Noooooooooon![]()
Ik heb je stem gehoord vandaag![]()
Ik wil zo ook in bad kan alleen niet kiezen waarmee
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een vet sexy stem !![]()
gewoon ienemienemutte
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Da was mn werkstem nog wel
![]()
Jij had ook een lekker 06stemmetje![]()
ik wou eigenlijk nog even mn "motor rijjjjjjen" truucje doen maar ik durfde nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
*noteert voor verhaal*quote:
Goddank, ik zat op mn werk, dan was ik van mn stoel gegledenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk nog even mn "motor rijjjjjjen" truucje doen maar ik durfde niet![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe die Candy Cane dan maar ja,. Die is al een jaar oud.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan kiezen uit vanilla fountain, floating island, marshmellow moment,
comforter , nomame kerstding en nog een halve candy cane van Cat![]()
Ik denk dat ik voor die laatste ga
Van het lachen of van dat 06-stemmetje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank, ik zat op mn werk, dan was ik van mn stoel gegleden![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben mn kerstpakket aan het plunderen
Oh ik ben dol op die zoetigheid, die marshmellows vind ik het eindequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe die Candy Cane dan maar ja,. Die is al een jaar oud.![]()
Ik ben weer gezegend met een MMMelting Marshmellow Moment.Al moet ik niet zeuren, was kadootje van MO.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zou der speciaal eens voor bellen
Koffielikeur, dure koffie van Lefeld ( die zal ik aan mn mama geven ik heb niet eens een koffiezetterd ) koekjes, van die warme chocomelstokjes, suikerstokjes, champagnebonbons, wafeltjes en nougat.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank, ik zat op mn werk, dan was ik van mn stoel gegleden![]()
![]()
![]()
Ik moet echt nog steeds grinniken om je UIquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Koffielikeur, dure koffie van Lefeld ( die zal ik aan mn mama geven ik heb niet eens een koffiezetterd ) koekjes, van die warme chocomelstokjes, suikerstokjes, champagnebonbons, wafeltjes en nougat.
Ik heb nu capuchino met likeur en de wafeltjes
Oh ik had laatst een zak gekocht dat was echt een big mistake , ik heb ze aan een vriendin gegeven voor ik me klem gevreten hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb van mn zusje een doos chocotoffs gekregen... heb er nu 5 op en ben een beetje misselijk...
Hij is inderdaad meesterlijk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet echt nog steeds grinniken om je UI
Joa, en dan krijg ik een van die andere miepen aan de foon en denk ik dat jij het bent.quote:
Nee geloof me, das verre van zwoelquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joa, en dan krijg ik een van die andere miepen aan de foon en denk ik dat jij het bent.
eerst de pfaffsquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Dilemma dilemma , ga ik eerst in bad of kijk ik toch nog ff naar de Pfaffs?
Your wish is my commandquote:
Ik had na 3 eigenlijk al zoiets van "nu stoppen" maar dan ligt die zak naast me en...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik had laatst een zak gekocht dat was echt een big mistake , ik heb ze aan een vriendin gegeven voor ik me klem gevreten had
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
*harde schijf gaat pakken, Mr is de buurman een elektrisch gebeuren uit aan het leggen
Hoogstwaarschijnlijk jaquote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ben dol op die zoetigheid, die marshmellows vind ik het einde![]()
Ik vind het vanille parfum stinken
Wil jij die hebbn???quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:47 schreef gothic-blackie het volgende:
hai iedereen, met me knie is het al aardig beter, gelukkig is die diclofinac (of eigenlijk de athrotrec) best wel pijnstillend. ben vandaag naar t alexandrium gelopen en heb ff me oortjes gepierst zodat ik tijdens het trouwen ook oorbellen kan draaien. maar auw, was ff vergeten hoeveel pijn zoiets deed
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Ow gawd , Jean Marie die zn eigen wedstrijden terug zit te kijken met Kenji
Thnx, dat zal wel ff zweven hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
oh-oh heeft centjesof het zweeft ergens nu
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx, dat zal wel ff zweven hoor.
Kijk je nog wat je zou willen proberen?
Dan kijk ik of ik daar iets van heb
Willemstad? WILLEMSTAD!?!?!?quote:Date Time Location Tracking Event
29-12-2009 10:54 Delivery Agent - WILLEMSTAD / CURACAO Arrived in destination country
22-12-2009 10:00 International Hub Despatched from hub
21-12-2009 23:50 International Hub Left origin country
21-12-2009 23:17 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
21-12-2009 16:33 Bournemouth Depot On route to hub
21-12-2009 16:01 Bournemouth Depot Collected from customer
Multitasken FTWquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]even m'n msn beantw. en de foto opzoeken en choco-nougat eten
en douchen en dan ga ik je pm-en
WAAAAAAAAT??????????quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:01 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. De status van mijn Lush pakje is veranderd en nu snap ik wel waarom hij een week onderweg was:
[..]
Willemstad? WILLEMSTAD!?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*gaat mail naar Lush opstellen*
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:01 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. De status van mijn Lush pakje is veranderd en nu snap ik wel waarom hij een week onderweg was:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah Kenji is echt poepig, en niks vergeleken bij alles wat dr daar nog na hem geboren is .quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Echt, die Kenji!!!! Wat een onopgevoed kind!
Broesquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah Kenji is echt poepig, en niks vergeleken bij alles wat dr daar nog na hem geboren is .
Die Liam en Keanu en Bruce en Fay zijn echt rampzalig
elk oor eentjequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel gaatjes heb je gepierst?
[..]
Diejen Broes dies echt niet normaal toch?quote:
WTF ik wilde zeggen ik haal het voor je op daar ergens bij een postkantoor maar Curacao prima hoor maar nu even geen geldquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:01 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, als ie wat groter is dan is Kenji wel wat minder erg... En die latere kinderen zijn inderdaad niet veel beter (dat koppie als ie het aan shania uitlegtquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah Kenji is echt poepig, en niks vergeleken bij alles wat dr daar nog na hem geboren is .
Die Liam en Keanu en Bruce en Fay zijn echt rampzalig
Die Lyndsey is echt zo incompetent met die jongen das echt niet normaal meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als ie wat groter is dan is Kenji wel wat minder erg... En die latere kinderen zijn inderdaad niet veel beter (dat koppie als ie het aan shania uitlegt)
Ik heb ook wel eens gezien dat Lyndsey Bruce dingen te eten gaf die hij totaal nog niet snapte (van die stokjes die je in pasta ofzo moet dopen) en dan helemaal verontwaardigt als hij het niet snapte... kind was 1,5 ofzo...
Is ze dr of moet ik ff roepen???quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, ik heb ze toegevoegd op msn en zit klaarrrr
inderdaad, echt erg...quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die Lyndsey is echt zo incompetent met die jongen das echt niet normaal meer
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
Hij wilde niet op de foto toen (bbq tijdens het verbouwen) en ik haal hem zo weer weg.Die is ook leuk!!!! En zo sta ik ook altijd op foto's, ik wil er ook nooit opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 29-12-2009 20:24:27 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Staat nog offlinequote:
Jaaaaaaaaaa ze hadden t over jequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inderdaad, echt erg...
HAHAHAHA, ze hebben placemats voor mij! "voor den Tombola!"
![]()
[..]
Die is ook leuk!!!! En zo sta ik ook altijd op foto's, ik wil er ook nooit op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |