Doe die Candy Cane dan maar ja,. Die is al een jaar oud.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan kiezen uit vanilla fountain, floating island, marshmellow moment,
comforter , nomame kerstding en nog een halve candy cane van Cat![]()
Ik denk dat ik voor die laatste ga
Van het lachen of van dat 06-stemmetje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank, ik zat op mn werk, dan was ik van mn stoel gegleden![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben mn kerstpakket aan het plunderen
Oh ik ben dol op die zoetigheid, die marshmellows vind ik het eindequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe die Candy Cane dan maar ja,. Die is al een jaar oud.![]()
Ik ben weer gezegend met een MMMelting Marshmellow Moment.Al moet ik niet zeuren, was kadootje van MO.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zou der speciaal eens voor bellen
Koffielikeur, dure koffie van Lefeld ( die zal ik aan mn mama geven ik heb niet eens een koffiezetterd ) koekjes, van die warme chocomelstokjes, suikerstokjes, champagnebonbons, wafeltjes en nougat.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank, ik zat op mn werk, dan was ik van mn stoel gegleden![]()
![]()
![]()
Ik moet echt nog steeds grinniken om je UIquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Koffielikeur, dure koffie van Lefeld ( die zal ik aan mn mama geven ik heb niet eens een koffiezetterd ) koekjes, van die warme chocomelstokjes, suikerstokjes, champagnebonbons, wafeltjes en nougat.
Ik heb nu capuchino met likeur en de wafeltjes
Oh ik had laatst een zak gekocht dat was echt een big mistake , ik heb ze aan een vriendin gegeven voor ik me klem gevreten hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb van mn zusje een doos chocotoffs gekregen... heb er nu 5 op en ben een beetje misselijk...
Hij is inderdaad meesterlijk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet echt nog steeds grinniken om je UI
Joa, en dan krijg ik een van die andere miepen aan de foon en denk ik dat jij het bent.quote:
Nee geloof me, das verre van zwoelquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joa, en dan krijg ik een van die andere miepen aan de foon en denk ik dat jij het bent.
eerst de pfaffsquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Dilemma dilemma , ga ik eerst in bad of kijk ik toch nog ff naar de Pfaffs?
Your wish is my commandquote:
Ik had na 3 eigenlijk al zoiets van "nu stoppen" maar dan ligt die zak naast me en...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik had laatst een zak gekocht dat was echt een big mistake , ik heb ze aan een vriendin gegeven voor ik me klem gevreten had
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
*harde schijf gaat pakken, Mr is de buurman een elektrisch gebeuren uit aan het leggen
Hoogstwaarschijnlijk jaquote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ben dol op die zoetigheid, die marshmellows vind ik het einde![]()
Ik vind het vanille parfum stinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |