Whihihiquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
brrrr, dies eng. Dat zul je 's nachts in je bed tegen komen. Prrrrrecioussssssss
Wihihihihi!quote:
Ze zijn wel lekker warm. Geen vachtje wat hun lichaamswarmte tegenhoudt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
WhihihiDenk dat je er snel aan gewend bent hoor.
Hoop ik
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
brrrr, dies eng. Dat zul je 's nachts in je bed tegen komen. Prrrrrecioussssssss
quote:
Niet zo heel oud, want anders had tante hem al wel langer in huis gehad (er lopen daar nog 4 buurkatten).quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Ing, hebben ze enig idee hoe oud ie is?
Die vriendin van me denkt wel dat ie een echte is.
Als ze erg veel buiten komen kunnen ze vacht krijgen, en schijnbaar kan het ook aan de voeding liggen.
Dat kan!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Ing, ze willen m vrijdag of zondag wel komen halen, mocht het bij haar niet lukken ( ze heeft een paar honden en 2 sphynx poezen ) dan weten ze genoeg andere sphynx liefhebbers die hem graag willen nemen.
Oh, dat vind ik ergens wel een geruststelling, dat kale katten een vacht krijgen als ze buiten komen!!!! Lijkt me erg zielig als ze het steeds koud hebben ofzo...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Als ze erg veel buiten komen kunnen ze vacht krijgen, en schijnbaar kan het ook aan de voeding liggen.
Tante noemt hem nakiequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Ing, heeft ie een naam wil ze weten???
Ze merkte idd dat ie het koud had; normaal moeten alle katten naar buiten als zij op bed gaat (en da's diep in de nachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ergens wel een geruststelling, dat kale katten een vacht krijgen als ze buiten komen!!!! Lijkt me erg zielig als ze het steeds koud hebben ofzo...
Voeding is C1000 merk brokkies...en waterquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Wat fijn dat ie nu een huisje krijgt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan!
Mag vrijdag wel, maar da's nieuwjaarsdag (niet dat dat mij uitmaakt)
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze merkte idd dat ie het koud had; normaal moeten alle katten naar buiten als zij op bed gaat (en da's diep in de nacht) maar die naakte had het echt koud, dus daar heeft ze maar een mandje voor in de (verwarmde) berging neergezet
Dat zijn geen vieze boze plakglitters!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Hoera voor Nakie!
Oh-oh, mocht het bij haar niet lukken en ze doet hem naar mensen die hem wel willen, dan kent ze die mensen wel enzo he?Dat ie dus gewoon echt goed terecht komt?
OMG, ik laat een bad vol lopen met Sunnyside BBS en er zitten nu overal gouden glitters in bad![]()
Het gaat goedkomenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Ing, ze willen m vrijdag of zondag wel komen halen, mocht het bij haar niet lukken ( ze heeft een paar honden en 2 sphynx poezen ) dan weten ze genoeg andere sphynx liefhebbers die hem graag willen nemen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Tricksy Hobbitses, we hates them my preciousss... we hates them
Lekker zacht ei van mequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Hoera voor Nakie!
Oh-oh, mocht het bij haar niet lukken en ze doet hem naar mensen die hem wel willen, dan kent ze die mensen wel enzo he?Dat ie dus gewoon echt goed terecht komt?
Jawel, zij is zelf een hele supergoede naakthondenfokster geweest, haar vertrouw ik mn eigen honden toe, die doet een dier echt niet zomaar ergens heen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Hoera voor Nakie!
OMG, ik laat een bad vol lopen met Sunnyside BBS en er zitten nu overal gouden glitters in bad![]()
Oh joy!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn geen vieze boze plakglitters!
Ik hoop het zoooo voor die katquote:
quote:
Oh dat klinkt super inderdaad!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, zij is zelf een hele supergoede naakthondenfokster geweest, haar vertrouw ik mn eigen honden toe, die doet een dier echt niet zomaar ergens heen.
En wss houdt ze hem wel gewoon zelf, maar mss issie wel heel bang voor de honden of zo.
Zij heeft een hond die pas 19 geworden is trouwens
hij eet of beweegt alleen al 6 jaar niet meer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, zij is zelf een hele supergoede naakthondenfokster geweest, haar vertrouw ik mn eigen honden toe, die doet een dier echt niet zomaar ergens heen.
En wss houdt ze hem wel gewoon zelf, maar mss issie wel heel bang voor de honden of zo.
Zij heeft een hond die pas 19 geworden is trouwens
Hoi Nonneke!quote:
Ja tof he van die hondquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Oh dat klinkt super inderdaad!
Dank voor de geruststellingEn een hond van 19
![]()
Hooooooooooi!quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tof he van die hond![]()
Sam is een dag na mij jarig en ik zweer het, ik moest janken toen ik dr aan dacht dat t beestje al 19 was.
En ze heeft haar al sinds ze 6 weekjes was, hoe tof is dat![]()
Ze heeft ook de opa van Billy, en zijn oma ( Chico's dochter dus ) en zijn papa, de mooiste chinees van Nederland vind ik dat ( das de kleinzoon van Chico ).
Ik ken haar echt al heel lang heel erg goed en ik ben echt zo blij dat zij hem wil.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Noooooooooon![]()
Ik heb je stem gehoord vandaag![]()
Ik wil zo ook in bad kan alleen niet kiezen waarmee
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een vet sexy stem !![]()
gewoon ienemienemutte
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Da was mn werkstem nog wel
![]()
Jij had ook een lekker 06stemmetje![]()
ik wou eigenlijk nog even mn "motor rijjjjjjen" truucje doen maar ik durfde nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
*noteert voor verhaal*quote:
Goddank, ik zat op mn werk, dan was ik van mn stoel gegledenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk nog even mn "motor rijjjjjjen" truucje doen maar ik durfde niet![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |