Fuck dat, zie net dat Flevoland in 1985 officieel een provincie is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:37 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
aha, de provincie met bijna 100 jaar cultuurgeschiedenis.
14.gif
Het gaat over Friesland toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Komt Peter Timofeeffffffff uit Flevoland?
Mijn provincie zou dat dan wel met ABN doen i.p.v. dat achterlijke taaltje van jullie. Flevoland worden mensen gewoon geaccepteerd en kunnen gewoon een baan krijgen bij een Rechtbank zonder discriminatie. Overigens verhuis ik over paar maanden uit Flevoland.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:41 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Fuck dat, zie net dat Flevoland in 1985 officieel een provincie is.
Ik ben ouder dan flevoland.
Jouw provincie moet U tegen mij zeggen.
Oh. Kankerprovincie, hùrrr!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:44 schreef Faceoff het volgende:
[..]
We zijn intussen opgeschoven naar Flevoland! Die willen weer een eigen zee worden!
Oke oke misschien heb ik wel een beetje harde termen gebruikt. Maar het gaat mij om de mentaliteit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef Strani het volgende:
Targavision, ik geloof dat je een significant probleem hebt met mensen in het algemeen. Je zegt dat het niks persoonlijks is maar dat is het wel; namelijk jouw eigen persoon, dat is het probleem.
Zoals je ook spreekt. Je 'haat' mensen uit Friesland en Limburg. Herman Finkers zei het goed, laatst: "Daar moet een oorlog overheen." Dan leer je misschien je gevoelens te relativeren. Wees reëel, op z'n hoogst kan je niet zo goed opschieten met mensen. Maar haten? Kom op nou.
ok. die paar friezen waar je die ervaring mee hebt gehad was niet positief. En DUS zijn ALLE friezen gewoon ruk en DUS moet heel Friesland maar weg enzo?? Je kunt beter kapper worden. Kun je de hele dag alles over 1 kam scherenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:27 schreef Targavision het volgende:
[..]
Bron? Niet alles is gebaseerd op feitenmijn bron is mijn eigen ervaringen met Friezen. Volgens mij heb jij dat gewoon fout
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:37 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
aha, de provincie met bijna 100 jaar cultuurgeschiedenis.
14.gif
ABN in Flevoland, hier die rolmodelies.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:45 schreef Targavision het volgende:
[..]
Mijn provincie zou dat dan wel met ABN doen i.p.v. dat achterlijke taaltje van jullie. Flevoland worden mensen gewoon geaccepteerd en kunnen gewoon een baan krijgen bij een Rechtbank zonder discriminatie. Overigens verhuis ik over paar maanden uit Flevoland.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef Leonidas82 het volgende:
Friesland zou moeten fuseren met Groningen en Drenthe onder de onafhankelijke staat: Noord-Nederland . Met al die baten gas hier onder de grond hebben we Den Haag ook niet nodig
En weer een paar chagrijnige Friezen om het lekker aan te wakkerenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:13 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja het was even spannend, zo laat op de middag, maar toch hebben we nog een mongooltje kunnen vinden die er een topic over start.
we spelen het spelletje gewoon ff meequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En weer een paar chagrijnige Friezen om het lekker aan te wakkerenHeerlijk, hoe jullie happen
Ja daar was jij op uit natuurlijk. Nu snap ik 't. tss, dat ik daar niet eerder op kwam, hoe dom van me.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En weer een paar chagrijnige Friezen om het lekker aan te wakkerenHeerlijk, hoe jullie happen
Hoezo ik? Ik heb het topic niet geopend, ik geniet gewoon van de oplopende emotiesquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja daar was jij op uit natuurlijk. Nu snap ik 't. tss, dat ik daar niet eerder op kwam, hoe dom van me.
*proest*quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef Dawwa het volgende:
Alsof ze zich ook maar 1 week kunnen redden zonder de hoge heren in Den Haag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:10 schreef nuget het volgende:
het feit dat je vriendin (muts) geen fries kan praten (laat staan begrijpen, of andersom) is genoeg reden om haar te weigeren...
en ja het is nou eenmaal een taal dat fries (ja dat is het echt... ja nee ja nee... ja het is een taal).
raar maar waar
Prachtig voorbeeld waarom ik die hekel ontwikkeld heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[img]http://img262.imageshack.us/img262/6067/tvpsignature.jpg[/img]
Das weer een prachtig voorbeeld van ABN ( op z'n flevo's)quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef Targavision het volgende:
[..]
Prachtig voorbeeld waarom ik die hekel ontwikkeld heb..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |