ik geloof toch dat de meeste friezen hier in het nederlands reagerenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Net zo diep als jullie drang om die taal van jullie maar vast te willen houden wat nergens op slaat.
Doutzen burgen we wel op nieuw in !quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef Teteteterek het volgende:
alleen al wegens Doutzen heb ik er al geen hekel aan
Ja veel nuttigers komt er niet uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:58 schreef Faceoff het volgende:
dacht je?
[ afbeelding ]
Dacht t niet
You lose Friesland, you lose Doutzen
Zij is JUIST 1 van de weinige Friezen die t Fries in stand wil houden
Hahaha misschien ooit in de toekomst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef Innisdemon het volgende:
Targavision productions![]()
Maar toch houden we van je hoor. Hoezeer je Friezen ook probeert te beledigen, we blijven in je geloven.
Bron?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:19 schreef Targavision het volgende:
Genoeg andere mooie meiden! Wat ik eerder zei in Friesland wonen alleen mongolen zonder uitzondering.
Bron? Niet alles is gebaseerd op feitenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Bron?Volgens mij weet je niet eens waar Friesland ligt
Weet je zeker dat het Friezen waren waar je die ervarig mee had, en niet je schoonfamilie?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:27 schreef Targavision het volgende:
[..]
Bron? Niet alles is gebaseerd op feiten;) mijn bron is mijn eigen ervaringen met Friezen. Volgens mij heb jij dat gewoon fout
Nee Limburg en Friesland.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:32 schreef Faceoff het volgende:
Dan kun je evengoed een hekel hebben aan alle mensen, overal ter wereld wonen dan mongolen volgens jouw visie
Slaat nergens op natuurlijk. Ze doet veel andere dingen daarnaast nog (goede doelen o.a.). Nee, zij is juist een model die geen domme dingen zegt (in tegenstelling tot een Kim Feenstra bijv.). Ook bij interviews/praatpogramma's redt ze zich prima.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja veel nuttigers komt er niet uit.
Ze is mooi, maar de inhoud van een schaap.
Maar ze is wel mooi
Ik vind d'r stem gewoon net een schaap.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Slaat nergens op natuurlijk. Ze doet veel andere dingen daarnaast nog (goede doelen o.a.). Nee, zij is juist een model die geen domme dingen zegt (in tegenstelling tot een Kim Feenstra bijv.). Ook bij interviews/praatpogramma's redt ze zich prima.
aha, de provincie met bijna 100 jaar cultuurgeschiedenis.quote:
*Proest* Je bedoeld die provincie die geen eigen geschiedenis heeft, en bevolkt is met lui die uit andere provincies verbannen zijn?quote:
Ja die jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:38 schreef Faceoff het volgende:
[..]
*Proest* Je bedoeld die provincie die geen eigen geschiedenis heeft, en bevolkt is met lui die uit andere provincies verbannen zijn?
Komt Peter Timofeeffffffff uit Flevoland?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |