Als je hier een slotje op gooit, leg ik een knoop in je oren.. hoor je me?!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:54 schreef nijnja het volgende:
En wat gaan we hiermee doen Don RoBro? Wanneer deel je de prijzen uit etc?
Ja maar, het is zo'n bazentopicquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je hier een slotje op gooit, leg ik een knoop in je oren.. hoor je me?!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:19 schreef Desunoto het volgende:
Hij is weer open![]()
Mijn bijdrage, RoBro stijl
Grootste verslaafde nijnja tantoe veel fristi jeweet deze mang kan niet zonder en er gaan geruchten rond dat dit konijn zoeen spange swimming pool in zijn achtertuin heeft gevuld met over de datum fristi uit de lokale supermarkt
maar als ik dat niet bovenaan had gezet had niemand doorgelezen was een fuckin geniale zet van mequote:Op dinsdag 29 december 2009 16:15 schreef RenRen- het volgende:
Aw.
En zo lelijk ben je nou ook weer niet, RoBro.
Dat is zeker waar, dan had iedereen het saai gevonden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 @ 16:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar als ik dat niet bovenaan had gezet had niemand doorgelezen was een fuckin geniale zet van me
So true, straks word je nog een slimme man, ga zo door!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar als ik dat niet bovenaan had gezet had niemand doorgelezen was een fuckin geniale zet van me
Maar wie moet het dan op FOK! uploaden?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef Zeroku het volgende:
Optie 5; hij neemt een ODtje samen met zijn hond terwijl hij zelfmoord pleegt voor de camera.
Haha die fotoquote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef RoBro het volgende:
[ afbeelding ]
wat dezr eindbaas nu aan het doen zijn
optie 1 fotograferen
optie 2 fotograferen
optie 3 hij leeft niet meer want hij heeft gister sociale zelfmoord op de pub sc gepleegd
optie 4 met zn hond naar de dierenarts
Die is al vergeven aan jouquote:Op woensdag 30 december 2009 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha die foto![]()
Maar waar is de meest lieve user he!
Dat moet jij wel zijn!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha die foto![]()
Maar waar is de meest lieve user he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat moet jij wel zijn!Ja en natuurlijk beste nieuwkomer in de SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ook nog.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en natuurlijk beste nieuwkomer in de SC.
Graagquote:Op woensdag 30 december 2009 16:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ook nog.
En gezelligste nieuwkomer.
En leuke nieuwkomer.
Do I need to go on?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |