Ik heb speciaal voor dit topic toestemming van de premier van Malawi gekregen om correcte interpunctie toe te passen. Daarom leek het mij fantastisch geil om zo een verkiezing van de de PUB SC te maken. Hieronder het resultaat.
Minst knappe mannelijke user RoBro helaas maar de waarheid
Minst knappe vrouwelijke user Syana ondanks haar pittige kapseltje doet ze me te veel aan Monique Smit denken
Meest emo user McSchieganger het leven doet me modderfokkin zeer. Het leven is kut want ik zit in een put. Ja toch?
Meest irritante user Noortje. dertig keer zeggen dat je naar bed gaat en altijd tegen jezelf praten maakt je tantoe irritant
Grootste snitch Blaxje beetje foto's van een meet doorspelen en vervolgens nog ontkennen ook.
Grootste teleurstelling Myraela hele jaar op haar foto's lopen fappen, is ze in het echt van Charmander naar Charizard geevolueerd
Beste moderator Breathtaking, haar aanwezigheid zorgt voor rust
Minst gehate user Renren- deze vrouw kan je niet haten
Beste PUB SC koppel voor 2010 Jotcha & Daniane mark my words deze twee pubers krijgen een vette relatie
Meest extreme actie Jotcha lekker Fokken op schoolreisje terwijl z'n matties lam werden en lokale chicks verkrachten
Meest trieste user Juichyhil laten we hopen dat Miley Cirus zelfmoord pleegt, zijn we ook van hem af
Meest vette user Vladje zonde dat deze eindbaas geen bier meer drinkt. Weet nog wel dat ik hem voor het eerst in de Stairway zag en hij NOG groter was dan ik dacht. Mijn Andy Fordham van de Pub Sc. Waar is hij overigens?
Dat was hem dan weer. Heb je nog betere ideeen, vul deze lijst maar aan.
[ Bericht 9% gewijzigd door RoBro op 29-12-2009 14:44:15 ]