Ik ken iemand die heeft voor 1500 euro vuurwerkquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:09 schreef MaraSala het volgende:
Ik ga zo als un verrekte mongol naar 3 plaatsen rijden voor vw.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat straks iemand met een auto vol vuurwerk paul zijn huis doorboort
Ik bescherm je wel en vooral mei stiertjequote:Op dinsdag 29 december 2009 08:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gister waren ze zo bezig dat ik dacht dat er oorlog was uitgebroken.
Vuurwerk is eng!!!!!!
Wat liefquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel en vooral mei stiertje
Als er een lawinepijl in jullie huis komt als bij Stefan, dan spring ik op mei stiertjequote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Als er een lawinepijl in jullie huis komt als bij Stefan, dan spring ik op mei stiertje
Mei stiertje leeft nog langer, je moet altijd de jongste als eerste beschermen, daarbij heeft mei stiertje nog een kind in haar buikquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En mij laat je dood gaan?
Hoe kom je daar nou bij?!quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Mei stiertje leeft nog langer, je moet altijd de jongste als eerste beschermen, daarbij heeft mei stiertje nog een kind in haar buik
graag gedaan. Ik weet dat jullie erom staan te springenquote:
Met 3 jaar mag je nog helemaal geen vuurwerk kopen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
graag gedaan. Ik weet dat jullie erom staan te springen
Jij durft!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:01 schreef 3keernix het volgende:
Heul wel! ik weet nog dat in in de winkel stond en mijn eerste brood rotjes afschoot
Het was maar een grapjequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan ben je verkeerd geinformeerd.
Vuurwerk kopen is zonde van het geld. Kijken kost niks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:08 schreef 3keernix het volgende:
maar ik kan het nu niet meer betalendus heb besloten dit jaar te vasten
Had het over meneer boven jequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:22 schreef Sodeju het volgende:
[..]
?
Probeer ik eens stoer te praten, is het nog niet goed
Inderdaad, mijn dag kan niet meer stuk. Thanks!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
graag gedaan. Ik weet dat jullie erom staan te springen
dankquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik hoorde gister in een of ander programma dat men voor gemiddeld 80 euro vuurwerk koopt.![]()
Hoe gek ben je dan?!
Hoezo, heeft ze al een kindjequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh gelukkig.Misplaatst grapje hoor.
Dat dus, en alleen al daarom zie ik een verbod zitten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:22 schreef fratsman het volgende:
Vuurwerk isIk heb alleen zo'n hekel aan die tyfus-bontkraagjes die door de wijken struinen en op bejaarden en huisdieren gaan mikken.
John, jij was toch dood?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:47 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat dus, en alleen al daarom zie ik een verbod zitten.
Ah een ziekenboeg touristquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:39 schreef sjaak_trekbek het volgende:
200 eu
28800 pijltjes (L)
en nog een paar flessen spiritus erbij, 220 eu dus waarsch
Superquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:52 schreef BriaNL het volgende:
Een paar rotjes en wat vuurpijltjes zijn altijd wel leuk toch? Tenminste wat leuks te doen als je niet binnen mag roken
Het word idd wel elk jaar weer een euro duurder, beetje onzin ofc.quote:
Ah nice man, ben fan van jequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:51 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik mag nog terugkomen voor gastrollen.
Jij was gebandquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jongen, het is maar drie dagen, even doorbijten.
Heb nog niks gehaald, kan me wel herinneren dat waar ik vorig jaar vuurwerk haalde (rond 2 uur ofzo) er bijna niemand wasquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef Adelante het volgende:
Het was gvd druk bij het afhaalpunt van mijn leverancier
Ha, ik heb maar 65 euro uitgegeven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik hoorde gister in een of ander programma dat men voor gemiddeld 80 euro vuurwerk koopt.![]()
Hoe gek ben je dan?!
Ik voel me niet aangesproken, maar ga zo wel me vuurwerk ophalen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:58 schreef Misan het volgende:
Sowieso zijn het nagenoeg alleen maar tokkies die vuurwerk kopen en afsteken
Nee, dat is bij Stefan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:40 schreef Bob-B het volgende:
LOL
Er is een fokker die het adres van Paul heeft gevonden!
Ik ben aan het wachten totdat mijn gang komt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja hoor, het is begonnen. De pubertjes zijn vuurwerk aan het afknallen.Nu durf ik niet meer naar buiten.
Zo gierig, echt een Nederlanderquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:35 schreef BriaNL het volgende:
Hier in Almelo valt het ook nog wel mee, iig in de wijk waar ik woon wel, alhoewel het een beste pauper wijk is![]()
Heb net ook maar ff vuurwerk gehaalt, een kleine 6,50 kwijt... klein beetje vuurwerk afsteken blijft toch wel leuk.
EN 2 slof rotjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:37 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Zo gierig, echt een Nederlander. Wat heb je daarvoor gekregen, babypijltjes?
Misschien was het expres zo overdreven enthousiastisch?quote:
Daar is ook een topic voorquote:
Overal wel tochquote:Op donderdag 31 december 2009 10:24 schreef Christiaan het volgende:
Kun je nog ergens vuurwerk kopen als je nog niet hebt besteld?
Alle huishoudens 2500 euro aan vuurwerk gekregen? Ben ik ff blij dat ik niet in jou straat woonquote:Op donderdag 31 december 2009 10:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Mijn straat heeft voor 2500 euro aan vuurwerk gewonnen
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Alle huishoudens 2500 euro aan vuurwerk gekregen? Ben ik ff blij dat ik niet in jou straat woon
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
wat dacht je van 2500 euro voor de hele straat en niet per huishouden einstein
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
wat dacht je van 2500 euro voor de hele straat en niet per huishouden einstein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |