Mijn klacht uit het vorige topicquote:Op maandag 28 december 2009 23:54 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik verbaas mij erover dat Robert Johnson niet in de lijst staat met Crossroad Blues
Hoor ik daar kippenvleugels ??quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef Nizno het volgende:
tss gaat peace slapen terwijl zn kippenvleugels bijna klaar zijn.. mietje!!
Jongen, wen er maar aan. Er staan wel meer nummers die er niet in staan . . .quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
Mijn klacht uit het vorige topic![]()
Ik verbaas mij er steeds weer over.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jongen, wen er maar aan. Er staan wel meer nummers die er niet in staan . . .![]()
yep.... en ze zijn klaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoor ik daar kippenvleugels ??![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
- 890 Marco Borsato & Do : Voorbij
Lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Nizno het volgende:
yep.... en ze zijn klaar
*zet kippenvleugels en borrelhapjes uit de frituur neer...*
Tast toe![]()
truste ook jijquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow lekker borrelhapjesmaar nu niet, ik ga ook naar bed. Ga nog even lezen in mn andere verslaving.
tot morgen!!
Waarschijnlijk gezongen als "Voorbai". Net als "Blaif bai mai"quote:
Blij dat die kippetjes ook door de ADSL kunnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker![]()
![]()
En als je in de buurt zou wonen, dan zou ik nog langs zijn gekomen ook
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Nizno het volgende:
Blij dat die kippetjes ook door de ADSL kunnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |