quote:Op maandag 28 december 2009 23:55 schreef Bravebart het volgende:
Nou, dan maar stoppen op de 111.111
quote:Op maandag 28 december 2009 23:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
100.000.000.000.000.000 zoveel?
Wordt alleen maar leukerquote:
Gewoon twee minuten alleen maar lullen.quote:
quote:
"Zal ik zo dan geen pilsje halen voor ons. Bakje zonder nootjes erbij"quote:Op maandag 28 december 2009 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon twee minuten alleen maar lullen.
Daar zit ik nu ook.quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
"Zal ik zo dan geen pilsje halen voor ons. Bakje zonder nootjes erbij"![]()
![]()
Mja. Ik ga het is 2010 serieus anders doenquote:
Nu nie meer fokken en blijven kijkenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef DjRex89 het volgende:
Stond dit al lang in de OP:
Een Luctortje: Een meisje hosselen totdat ze je echt wilt zien en dan smoesjes bedenken om haar maar niet te hoeven ontmoeten.
oh ja ik ging naar bed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu nie meer fokken en blijven kijken
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 28-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 212 Luctor.et.Emergo
02. 209 DjRex89
03. 121 Bravebart
04. 100 Puala
05. 070 L.no
06. 049 Milou__
07. 042 The_Dean
08. 041 Houniet
09. 035 jna
10. 020 motorbloempje
11. 012 AMDB
12. 009 Bootje84
13. 006 Zephyroz
14. 005 Renesite
15. 005 PieterBas
Reeks-statistieken!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ik heb je met drie verslagen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
"Niemand ziet het, maar je weet zelf dat je net te harde tepels hebt"quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij speelt nu zelf ook niet meer?
Dat is het ergequote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb je met drie verslagen.
Weltruste!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is afgelopen. Dus nu naar bed.
Echt een komisch duo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
"Niemand ziet het, maar je weet zelf dat je net te harde tepels hebt"
weltrustequote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben ook naar mn nest toe
Weltruste iedereen!
"Weet je wat je echt eens moet proberen! Echt een mindfuck! Je moet zelf gewoon niet meer zingen"quote:
Oh valt mee!quote:
quote:
Whehequote:
Dat wíl je ook helemaal nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:23 schreef L.no het volgende:
Ik merk dat het een paar jaar duurt voordat ik Bart kan inhalen.
Niet echt, maar naamtopics zijn altijd leuk.quote:
Ja, daar doe je het voor hequote:Op dinsdag 29 december 2009 00:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet echt, maar naamtopics zijn altijd leuk.
quote:
quote:
quote:
Wat ist?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:54 schreef AMDB het volgende:
Kom net terug van De Staat in Doornroosje, geweldig optreden, band is echt héél erg gegroeid afgelopen jaar
Doe mij ook maar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:08 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil weer naar bed en vijf jaar slapen
Samen? Lekker warmquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:40 schreef Puala het volgende:
Zo, de eerste toner van vandaag is alweer vervangen.
Op vakantie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:10 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!
Waar is Isdatzo lately..? Ik heb hem een lieve PM geforward die ik gekregen heb van iemand hier op dit forum. Doodverwensingen x10, k-woord x15, homo x14 ofzo
Ik ga zo shoppen en aan de chocolade dus maak je om mij geen zorgen meid. Hihiquote:
Paulaquote:
* Puala knuffelt jnaquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:18 schreef jna het volgende:
[..]
Paula![]()
duurde lang voor ik eenmaal sliep en toen ook nog paar keer wakker geworden. Best heftig avondje
Meezingenquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
Mijn collega's zitten hier k3 liedjes te zingen
Praat me er niet vanquote:
Ik wist het!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik zal je eerlijk bekennen, een hele zooi wel
Omdat je naar de winkel moet met je luie bakkes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom kan je verdomme niet eens op die website van de staatsloterij eenmalig een straat loten kopen?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, amen. Vanaf 8 januari mogen jullie dat gewoon niet meer zeggen.
Nja, als je nergens heen hoeft kan je lekker blijven liggen toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:59 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat je naar de winkel moet met je luie bakkes.
Zegt de persoon die nog onder z'n deken ligt.
Dadelijk met neefje en nichtjes naar madurodam.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, als je nergens heen hoeft kan je lekker blijven liggen toch?
Dat hebben ze speciaal bedacht om jou te treiteren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom kan je verdomme niet eens op die website van de staatsloterij eenmalig een straat loten kopen?
Je kan ze online kopen, maar elke keer per stuk lijkt het welquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:59 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat je naar de winkel moet met je luie bakkes.
Zegt de persoon die nog onder z'n deken ligt.
Coolquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:03 schreef jna het volgende:
[..]
Dadelijk met neefje en nichtjes naar madurodam.
Oh, okquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik was ontzettend graag gebleven hoor
Is elke vrouw verslaafd aan chocola?quote:
Ik zou maar kilo's inkopen als ik jou was.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is elke vrouw verslaafd aan chocola?
Check.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou maar kilo's inkopen als ik jou was.
Nee hoor, maar wel veelquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is jammer voor je jongen maar ik win de jackpot al.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
Het ligt dus aan de website. Goed, straks maar ff shoppen dan..
Ik vind de 1 miljoen op zich ook niet vervelend..quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:14 schreef jna het volgende:
[..]
Het is jammer voor je jongen maar ik win de jackpot al.
Arceequote:Op dinsdag 29 december 2009 01:16 schreef Arcee het volgende:
100.000 posts.
Mooie mijlpaal.
Nadeel van die mijlpaal is dat er vanaf nu nauwelijks nog coole postaantallen komen.Alles ziet er een beetje hetzelfde uit.
Niet elke vrouw. Ik wil namelijk wel stellen dat ik absoluut niet verslaafd ben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ok, excuusquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet elke vrouw. Ik wil namelijk wel stellen dat ik absoluut niet verslaafd ben.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:59 schreef Puala het volgende:
Printers moeten dood.
Ik heb vandaag al 3 opvangbakken en 2 toners vervangen. En al 4x de wachtrij moeten resettenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goeie, deze hier in huis ook
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:29 schreef Bravebart het volgende:
Buh, ik ben echt ENORM toe aan 2010En dan vooral de lente en zomer
Datetime!quote:
Steden. Ja inderdaad. De eerste geruchten gaan alquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
straks elfplaatsentocht he![]()
Ik zag dat we de -12 gaan aantikken over een week ongeveer, dus de kans is groot dat het gaat lukkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Steden. Ja inderdaad. De eerste geruchten gaan al
Maar dat is bij de eerste nachtvorst al zo
Ik las het vanochtend in de krant.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Steden. Ja inderdaad. De eerste geruchten gaan al
Maar dat is bij de eerste nachtvorst al zo
Ja, ze hadden het over -15 deze of volgende week... paar keer zelfs... komt een flinke vorstperiode aanquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zag dat we de -12 gaan aantikken over een week ongeveer, dus de kans is groot dat het gaat lukken
Ik zie het nu al somber inquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het over -15 deze of volgende week... paar keer zelfs... komt een flinke vorstperiode aan
Ik hoop het natuurlijk wel, maar ga er niet meteen van uit
Wauw, zien er goed uit zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat oud en nieuw maar komen! Net 2 proefbeignets gebakken die we zo op gaan peuzelenbeter zijn ze lekker
15 centimeter ijs.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het over -15 deze of volgende week... paar keer zelfs... komt een flinke vorstperiode aan
Een keer -15 is niet genoeg hè... voor en natuurijsmarathonnetje op de lokale vijver misschien... maar een elfstedentocht is even andere koek!
Ik hoop het natuurlijk wel, maar ga er niet meteen van uit
Dit scheid de jongens van de mannenquote:
Ja, dat word klote ijs danquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
15 centimeter ijs.![]()
Maar er is nog twijfel waar de sneeuw valt, en dat zou roet in het eten kunnen gooien.
Als ze net zo smaken als ze er uit zien. Weten we waar we o&n gaan vieren.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie het nu al somber inIk haaaaaaat kou
Sowieso gaat het hier nevernooit -12 worden aan de kust dus veel plezier daarquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit scheid de jongens van de mannen
Al dat vetquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat oud en nieuw maar komen! Net 2 proefbeignets gebakken die we zo op gaan peuzelenbeter zijn ze lekker
Wordt het eindelijk eens tijd voor de handschoentjes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit scheid de jongens van de mannen
Ik kan jou moeilijk meeslepen naar de Antillen dan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha
Ik loop nog in 3/4 baggy shorts... dus dat doet me niet zoveel. Ik haat hitte
Dat zeiden ze in '79 ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso gaat het hier nevernooit -12 worden aan de kust dus veel plezier daar
de tweede (de meest ronde) is 't mooistquote:
Dat is ook weer zo. In Friesland -12, in Zeeland -1 of zo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso gaat het hier nevernooit -12 worden aan de kust dus veel plezier daar
rumquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de tweede (de meest ronde) is 't mooistis de eerste keer dat ik dit doe, dus even proef bakken zodat ik donderdag het perfecte recept heb. Zit er aan te denken om er wat rum doorheen te doen
![]()
Daar moet je niet zo zwaar an tillen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan jou moeilijk meeslepen naar de Antillen dan.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt het eindelijk eens tijd voor de handschoentjes.
Ja, rum!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de tweede (de meest ronde) is 't mooistis de eerste keer dat ik dit doe, dus even proef bakken zodat ik donderdag het perfecte recept heb. Zit er aan te denken om er wat rum doorheen te doen
![]()
Nee, dat kan welquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan jou moeilijk meeslepen naar de Antillen dan.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moet je niet zo zwaar an tillen.![]()
Rumquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
Jij bent gekquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha
Ik loop nog in 3/4 baggy shorts... dus dat doet me niet zoveel. Ik haat hitte
Jij welquote:
Een paar graden meer en een zuchtje wind en ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij bent gekIk vind 7 graden al fris
Doe mij maar lekker 25 graden, niet te warm, niet te koud
Paar extra handdoeken voor het zweet meequote:
Die dingen heb ik ook, maar ik wil neit dat mijn vingertoppen er afvriezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij wel
Ik heb eventueel van die vingertoploze handschoenen, die zijn wel makkelijk. Vooral als je midwinter je steenkoude gereerdschap uit de kofferbak haalt en in de sneeuw moet sleutelen.
Ja ook prima, maar het wordt al snel zo broeierig in dit land door de hoge luchtvochtigheidquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Een paar graden meer en een zuchtje wind en ik ben het met je eens.
Kloptquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij bent gekIk vind 7 graden al fris
Doe mij maar lekker 25 graden, niet te warm, niet te koud
Dat houd je niet vol joh.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Paar extra handdoeken voor het zweet mee
Hier heb je dan ook te maken met ijzige wind, die hebben julie niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij wel
Ik heb eventueel van die vingertoploze handschoenen, die zijn wel makkelijk. Vooral als je midwinter je steenkoude gereerdschap uit de kofferbak haalt en in de sneeuw moet sleutelen.
Maar jij bent een meisje, dan is dat andersquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Die dingen heb ik ook, maar ik wil neit dat mijn vingertoppen er afvriezen.
Idd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ook prima, maar het wordt al snel zo broeierig in dit land door de hoge luchtvochtigheid
Ja, het is hier over het algemeen windstil.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier heb je dan ook te maken met ijzige wind, die hebben julie niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ouch.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij bent een meisje, dan is dat anders
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, het is hier over het algemeen windstil.
Dat bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Byebye.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even weg, tot over een uurtje of zo.
Jullie zien me wel weer verschijnen.
Dat is geen werkdag meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:50 schreef Puala het volgende:
Maandag een werkdag van half 8 's morgens tot 10 uur 's avonds
Wtf.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:50 schreef Puala het volgende:
Maandag een werkdag van half 8 's morgens tot 10 uur 's avonds
Nou ja, dit is de planning nu. Ga nog proberen om te onderhandelen met een collega zodra hij er weer is (maandag dus) of hij mijn dienst van die avond kan overnemen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is geen werkdag meer.
Milouquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef Milou__ het volgende:
goedemorgen.
Totzo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef The_Dean het volgende:
Ik spring maar weer op de fiets, tot over twee uur
Ik vanmorgen om kwart over 8 alquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef DjRex89 het volgende:
Heb mn goede daad van vandaag al verricht
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:09 schreef Milou__ het volgende:
Mijn moeder is oliebollen aan het bakken
Wat dan?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef DjRex89 het volgende:
Heb mn goede daad van vandaag al verricht
quote:
Nou het was nogal glad hier. En d'r schoven op +- 300 meter 3 auto's bijna tegelijk de weg af. De ene voor een bruggetje zo de berm in. Hij stapte uit en ik ben afgestapt en heb hem begeleid eventjes. Hij kon niet meer weg komen, dus paula power aan en duwen met nog een fietser die gestopt wasquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou het was nogal glad hier. En d'r schoven op +- 300 meter 3 auto's bijna tegelijk de weg af. De ene voor een bruggetje zo de berm in. Hij stapte uit en ik ben afgestapt en heb hem begeleid eventjes. Hij kon niet meer weg komen, dus paula power aan en duwen met nog een fietser die gestopt was![]()
En ik rijd het bruggetje over en daar stonden dus nog 2 auto's stil. De ene was het viaduct af gegleden zowat aan het einde en had ook moeite weg te komen. Met wat wrikken kwam tie los en kon die weg komen zonder hulp. En die ander was dus gewoon echt het viaduct af gegleden aan de zijkant. Die kon niet meer weg komen en kon zich ook niet naar beneden laten glijden ivm een sloot. Dus toen heb ik gevraagd of het ging met het meisje dat er in zat. Ze had net haar rijbewijs en was zich kapot geschrokken. Even gepraat en toen ging het wel weer. Hulp om los te komen was onderweg (vraag me niet wat) en ze redde het wel weer. Haar vader was er ondertussen ook aan gekomen (op de fiets, de held) en zou haar begeleiden.
Nu volgens mij niet meer, maar om 8 uur was het echt glijden geblazer. Was ook een klein veldweggetje. Normaal word het wel gestrooid, maar vanmorgen duidelijk nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Superpaula!![]()
Is het daar zo glad dan?Ben net ook met de auto weggeweest maar hier is het nog helemaal niet glad.. Is net sinds 2 dagen weg
En jij had op je scooter nergens last van?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu volgens mij niet meer, maar om 8 uur was het echt glijden geblazer. Was ook een klein veldweggetje. Normaal word het wel gestrooid, maar vanmorgen duidelijk niet
Welke scooter?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En jij had op je scooter nergens last van?
Maar kan idd kloppen want toen ik gisteravond op de weg reed zag ik ook al 2 van die strooiploegen rijden dus zullen ze wel gladheid verwacht hebben. Toch lullig als ze dan een weggetje 'vergeten'
Oh, is ie afgeschreven?quote:
Dus nu moet je sportief fietsen?quote:
Joah 2 weekjes naar stage toe (7 km) en dan in Den Bosch zie ik wel. Bushalte is klein stukkie lopen dus goed te doen.quote:
Haha, ja je moet wat toch.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Paula je maakt wat mee.
Maar gladheid?Niks van gemorken.
Het regent hier wel een beetje.
hier is het ook gladquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Paula je maakt wat mee.
Maar gladheid?Niks van gemorken.
Het regent hier wel een beetje.
Enenenenene???quote:
Dat is aardig van je.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, ja je moet wat toch.
Maar regen mag je houden hoor
Ach en gelukkig wordt het niet zo koudquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah 2 weekjes naar stage toe (7 km) en dan in Den Bosch zie ik wel. Bushalte is klein stukkie lopen dus goed te doen.
Larsson was niet aanwezig.quote:
Hoe smaken de oliebollen?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Larsson was niet aanwezig.Maar heb wel een ander boekje.
slechts 1248 bladzijdes.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik niet. ik ben misselijk, dus eet niks
Waarom was je zo blij dat je moeder het maakte dan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zeg zeg, niet zo spotten met mijn actief doen. Het was vanmorgen best goed te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach en gelukkig wordt het niet zo koud
Ben je wel meteen wakker op je stage
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
slechts 1248 bladzijdes.![]()
![]()
Jubileumuitgave van J.R.R. Tolkiens In de ban van de ring.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg zeg, niet zo spotten met mijn actief doen. Het was vanmorgen best goed te doen.
En anders ga ik bij pa zeuren. Als 't vriest kan tie toch de grond niet in komen en kan tie mooi mij weg brengen.
Kun je dan niet wat van die oliebollen deze kant op sturen?quote:
Ja tuurlijk, stuur ze meteen wegquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kun je dan niet wat van die oliebollen deze kant op sturen?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb hier ook alle delen thuis liggen
Gewoon lekker cabaret kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wat ik met oud en nieuw ga doen
Ik moet toch zeker wel ff de kroeg inquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon lekker cabaret kijken.![]()
quote:
Goed ideequote:
Ik eu.. snap die zin nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef Puala het volgende:
En mensen die een verzoek om een update van een virusscan aanzien voor een virusmelding moeten dood.
user krijgt pop up van virusscan dat ie wilt updatenquote:
Ik ookquote:
Dat soort mensen horen geen pc te hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Puala het volgende:
[..]
user krijgt pop up van virusscan dat ie wilt updaten
user belt helpdesk (mij) HELP OMGOMGOMG IK HEB EEN VIRUS
ik loop naar beneden, haal pc op, hang hem aan de scanner
geen virus![]()
ik spit logboek door, blijkt het dus een verzoek om een update te zijn waar ze om belde
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Puala het volgende:
[..]
geen virus![]()
ik spit logboek door, blijkt het dus een verzoek om een update te zijn waar ze om belde
Ze heeft vorige week al een virus gehad, dus was gewoon erg bang er voor volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou een virus op de computer zetten en hem dan weer terug gevenWeten ze meteen wat het verschil tussen een update en een virus is
Mee eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat soort mensen horen geen pc te hebben.
Dat kan daarna toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet toch zeker wel ff de kroeg in
quote:
oh my....quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Mee eens.
Het erge? Ze is nog applicatiebeheerder ook
Waarom krijgen users pop ups voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Puala het volgende:
[..]
geen virus![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Mee eens.
Het erge? Ze is nog applicatiebeheerder ook
quote:
Hé, ouwe versierturkquote:
quote:
Aaaargh, waarom maak je me altijd zo nieuwsgierig.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik dacht, ik zeg eens wat anders
Geen ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom krijgen users pop ups voor dat soort dingen.
Dat dus jaquote:
quote:
Zo spannend is het nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Aaaargh, waarom maak je me altijd zo nieuwsgierig.
Hehequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag de 100.000 dan wel gepasseerd zijn, maar dat geeft je nog niet het recht om te gaan schelden.
Hij doet dat vaker. Hij komt uit het niets, praat over iets randoms.. dan vraag ik me altijd af waar hij het over heeft. Soms wilt hij er niet over praten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo spannend is het nietIig, voor Houniet<>Bravebart standaarden is het vrij normaal
Klopt, zo probeert hij de mythe levend te houden...quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij doet dat vaker. Hij komt uit het niets, praat over iets randoms.. dan vraag ik me altijd af waar hij het over heeft. Soms wilt hij er niet over praten.
Oeh, das wel handig dat wij op een lijn zittenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zitten wij op één lijn, denk ik.
Ik zal het gaan negeren dan maar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, zo probeert hij de mythe levend te houden...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh, das wel handig dat wij op een lijn zitten
Ja maar daarvoor is ook nog niks afgesproken..quote:
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet niet alles willen weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |