Oeh, trek jij dan deze keer het organisatorpakje aan?quote:Op maandag 28 december 2009 23:48 schreef Waxxer het volgende:
We moeten dan gewoon maar weer eens een supermegameet doen met een programma waarin niet valt te rellen.
Of de maîtresse...quote:Op maandag 28 december 2009 23:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dinges de zoveelste kloon van Des?
quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij vergeten we Waxxer en nog iemand van hier waarvan ik niet weet of ik het bekend mag maken
dat moet je zeggen hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij vergeten we Waxxer en nog iemand van hier waarvan ik niet weet of ik het bekend mag maken
Nathan toch?quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Ghostfury het volgende:
Er is toch een fokhomo die pakweg met een stuk of 8 mede fokhomo's heeft gedaan?
Ga je jezelf nu verraden?quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Vlarp het volgende:
Och met het Zakjes gatequote:
Ah, blijf nog even hangen...quote:
Ja, allemaal tegelijk op de wc's van de Efteling.quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Ghostfury het volgende:
Er is toch een fokhomo die pakweg met een stuk of 8 mede fokhomo's heeft gedaan?
quote:
euh ik wens jou veel plezier op de wc's daar... ik pasquote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, allemaal tegelijk op de wc's van de Efteling.
Blijf nog even hangen... sling... ja sterk gevonden hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Erik hangt net z'n sling voor je klaar
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Ghostfury het volgende:
And fuck you tooquote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Ik wens je een slechte nachtrust toe!
of tegen holle bolle gijs aan.quote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, allemaal tegelijk op de wc's van de Efteling.
Staat daar eerst een kin van zes die aan de race is.... en dan...quote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
euh ik wens jou veel plezier op de wc's daar... ik pas
heb je niet genoeg aan Steve?quote:
Die zuigt wel flink hoor.quote:
Nee in villa voltaquote:Op maandag 28 december 2009 23:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Wij hebben toch niks in de efteling-wc gedaan?
ah BAH!quote:Op maandag 28 december 2009 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Staat daar eerst een kin van zes die aan de race is.... en dan...
nou dan!quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:55 schreef Peter het volgende:
Vlarp en Steve?
Heb ik dat setje gemist? Is het vlarp gelukt?![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 23:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Wij hebben toch niks in de efteling-wc gedaan?
Ik heb zelfs Stroekie geprobeerd, maar die wilde me zelfs nietquote:Op maandag 28 december 2009 23:55 schreef Peter het volgende:
Vlarp en Steve?
Heb ik dat setje gemist? Is het vlarp gelukt?![]()
Ja je moet bij Vlarp zijn hoor... ik ben onschuldig!quote:
*Proest*.quote:Op maandag 28 december 2009 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Stroekie geprobeerd, maar die wilde me zelfs niet
VLARP!quote:Op maandag 28 december 2009 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 23:56 schreef Vlarp het volgende:
Crisis, hoeveel kloons heeft die wel niet?quote:
aaaaah, nog éééén rondje?quote:Op maandag 28 december 2009 23:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Villa Volta wel. En hoe. Turn the house down.
Hmm... ben wel benieuwd wat je je dan daarbij voorstelt!quote:Op maandag 28 december 2009 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik weet niet eens hoe je klinkt maar ik hóór het je zeggen!
![]()
Niet veel hoorquote:Op maandag 28 december 2009 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Crisis, hoeveel kloons heeft die wel niet?
Dat vind ik ernstig... zelfs voor jouw doen!quote:
Laten we daar niet heengaanquote:Op maandag 28 december 2009 23:56 schreef Peter het volgende:
Erik, met wie heb jij dan het bed gedeeld? Of wie staat er op je verlanglijstje?
Die ging boven je hangen en begon als een gesjeesde te rukken?quote:Op maandag 28 december 2009 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met een lichtelijk twents accent?quote:Op maandag 28 december 2009 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik weet niet eens hoe je klinkt maar ik hóór het je zeggen!
![]()
Foei!quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat vind ik ernstig... zelfs voor jouw doen!
Eerst Stroekie proberen, die hapte niet en dan maar over op Steve... Wat moet Steve daar wel niet van denken?quote:
Misschien wil Vlarp je welquote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laten we daar niet heengaan. Ik voelde me net vrolijk.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Zag ie je niet staan?Ik heb em afgewezen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
5,5 jaar..... 5,5 jaar ja!!!quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat vind ik ernstig... zelfs voor jouw doen!
Zo jammer dit weer. Zo jammer...quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met een lichtelijk twents accent?
5,5 jaar droogstaan?quote:Op maandag 28 december 2009 23:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
5,5 jaar..... 5,5 jaar ja!!!
Weet je hoe dat er in hakt?
Hij wees me óókal af!quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zoooooooo jammer dit weeeeeeeeeer. Zoooooo jammer...
nja blijkbaar heb ik dat onderschat... Sorryquote:Op maandag 28 december 2009 23:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
5,5 jaar..... 5,5 jaar ja!!!
Weet je hoe dat er in hakt?
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo jammer dit weer. Zo jammer...
Steve is liefquote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eerst Stroekie proberen, die hapte niet en dan maar over op Steve... Wat moet Steve daar wel niet van denken?
Arme Steve...
Onmeunig grappigquote:
Mja dat zou ik ook zeggen als ik in jouw schoenen zou staan... en helemaal als je wilt dat ie straks komt klussenquote:
Wh0t?quote:
Waxxer!quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die ging boven je hangen en begon als een gesjeesde te rukken?Drúppels van zijn voorhood?
Ach, ik hoef dat niet eens te zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mja dat zou ik ook zeggen als ik in jouw schoenen zou staan... en helemaal als je wilt dat ie straks komt klussen
Dipsaus?quote:
Hij heeft er hard voor gewerkt.quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eerst Stroekie proberen, die hapte niet en dan maar over op Steve... Wat moet Steve daar wel niet van denken?
Arme Steve...
Je broek Des te makkelijkerquote:
Oeh!quote:
Vlarp bukt een keer met zijn klus/bouwvakkersdecolleté en....quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik hoef dat niet eens te zeggen
Exactly.quote:
Ow ja, dan is het goedquote:
In die tijden was de moraal veel vrijer hequote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je broek Des te makkelijker. Vooral bij die arme Hugo van de Loonse Duinen.
GEEN LEUK ONDERWERP VOOR BEELDDENKERSquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Vlarp bukt een keer met zijn klus/bouwvakkersdecolleté en....
Naturel... hapje? Met extra speciale dip?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh!
Paprika? Cheese onion? Sweet Thai Chili?
Een zak per dag toch wel?Of gewon beschaafd een kommetje?
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Vlarp bukt een keer met zijn klus/bouwvakkersdecolleté en....
Hoi mede-beelddenkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
GEEN LEUK ONDERWERP VOOR BEELDDENKERS
Ja, nu kun je wel opeens een hippe Haagse vogel zijn, maar je komkt gewoon uit Salland, dusseehhh... Ie bunt gewoon onz'n Peet.quote:
Waarom is Vlarps bilspleet geen leuk onderwerp?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
GEEN LEUK ONDERWERP VOOR BEELDDENKERS
quote:
TMI TMI!!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Waarom is Vlarps bilspleet geen leuk onderwerp?
Ben van 't weekend nog in Salland geweest, met Desquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nu kun je wel opeens een hippe Haagse vogel zijn, maar je komkt gewoon uit Salland, dusseehhh... Ie bunt gewoon onz'n Peet.
neej... hoe beelden we Vlarp in met een bouwvakkersdecollete bedoel je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eens beelddenkers, hoe beelden jullie dat bouwvakkers/klussersdecolleté dan in?
Daarvoor hebben ze lange truien en jassen uitgevondenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik krijg koude op mijn rug als ik zo'n kier laat ontstaan jah
Ik denk ineens aan autobanden.. terwijl vlarp niet eens een garage heeftquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
neej... hoe beelden we Vlarp in met een bouwvakkersdecollete bedoel je?
Nja en dan vooral de rest... "oh Steve, wat doe je nu?"
Als het klussen ervan komt wel...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:07 schreef Desmonkey het volgende:
Gaat Steve helpen bij het klussen??
Ben al te oud voor TMMquote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:07 schreef Desmonkey het volgende:
Gaat Steve helpen bij het klussen??
Nee hoor, als je maar onder de 19* bent is het goed!quote:
Its a partyquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Peter het volgende:
TMM, T_E, Vlarp, Steve en andere ongelukkige vrijgezellen met een blinddoek om in een hok met olijfolie laten struikelen.. en dan..
naja, ik denk er maar even niet aan
Steve en Vlarp zijn niet meer vrijgezelquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Peter het volgende:
TMM, T_E, Vlarp, Steve en andere ongelukkige vrijgezellen met een blinddoek om in een hok met olijfolie laten struikelen.. en dan..
Yvonne gaat ook al voor 19-jarigen.. Dat wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor, als je maar onder de 19* bent is het goed!
* ruwe schatting, kunnen geen rechten aan ontleent worden...
Mag ik even protesteren over de vermelding vrijgezel hierboven? Dit is namelijk foutief!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Peter het volgende:
Morgen shop'nquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ga... jazeker, ik ga slapen!
Hartstikke fijn dat jullie er allemaal zijn, morgen gewoon weer terugkomen!
Slaap lekker allemaal!![]()
gelegenheids single...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve en Vlarp zijn niet meer vrijgezel...
Yvonne...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Yvonne gaat ook al voor 19-jarigen.. Dat wil ik wel eens zien
TMM in gevecht met Yvonne![]()
![]()
Place your bets!
its REALLY not my partyquote:
creno en ryan_r ?quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Als zelfs verloren schapen terugkeren en 'mensen die hier niet meer zouden posten' terugkeren.. dan wel he
[..]
Dat had je wel gewild he?
Maar nu weet ik nog niet wie met wie op de WC zat te snorkelen
Ach... jij hebt inmiddels het woord burgerlijk uitgevondenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:12 schreef Peter het volgende:
Zolang vrijgezel zijn heb je niet zomaar afgeleerd Vlarpie
In Oberhaus'nquote:
4 niet-militair 5 niet-kerkelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach... jij hebt inmiddels het woord burgerlijk uitgevonden
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Owjah, dat begint me ook te dagen.
@Vlarp, Verslaat waxxer je nu naar bed toe?
Oberhausen Shopping Mall dinges ja? Ganz super!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Oberhaus'n
Ich werde ja fast den ganzen tag Deutsch reden.
Jammer dat je de belangrijkste definities overslaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:15 schreef Peter het volgende:
[..]
4 niet-militair 5 niet-kerkelijk
deels klopt dat
Die zijn niet van toespassingquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer dat je de belangrijkste definities overslaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |