quote:Op maandag 28 december 2009 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen reet dat jullie dat wetenSterker nog, dat is absoluut een kant van me, naast veule andere kanten. En daar ben ik blij mee
But you'll never hear the end of this...quote:Op maandag 28 december 2009 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen reet dat jullie dat wetenSterker nog, dat is absoluut een kant van me, naast veule andere kanten. En daar ben ik blij mee
Live forever, for the moment, ever searching for the worldquote:Op maandag 28 december 2009 23:33 schreef Peter het volgende:
Viva forever, i'll be waitig, everlasting, like the sun..
oid
Lurkertquote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Peter het volgende:
Mmmmaar ik zag Xmin8tordinges!
En ik hoorde iets over seks in de efteling
nou dat vind ik fijnquote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We houden wel van je hoor...
Zolang je het maar niet over de Spice Girls hebt
Jeejquote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou laat ik ook eerlijk zijn, ik vind BB nog steeds wel tof.
Ach, iedereen heeft zo zijn lelijkheidjes. Dat maakt de mooie dingen mooier.quote:Op maandag 28 december 2009 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
But you'll never hear the end of this...
Oeeeeh...quote:Op maandag 28 december 2009 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
But you'll never hear the end of this...
Je moet eens wat meer posten...quote:Op maandag 28 december 2009 23:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik niet af-en-toe meelees he?
Hey poes!quote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Peter het volgende:
Mmmmaar ik zag Xmin8tordinges!
En ik hoorde iets over seks in de efteling
Als zelfs verloren schapen terugkeren en 'mensen die hier niet meer zouden posten' terugkeren.. dan wel hequote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet eens wat meer posten...
Iets met "keeping the old group together!"
Dat had je wel gewild he?quote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hey poes!
zeg, we gaan niet het ene gelijk met het andere combineren he!
Nou ja, wel weer nostalgie enzo...quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Als zelfs verloren schapen terugkeren en 'mensen die hier niet meer zouden posten' terugkeren.. dan wel he
Zit je op een roze wolk?quote:Op maandag 28 december 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter vind ik ook al best lang best tof.
Precies, ik heb toch al bijna 4,5 jaar een relatie met mijn virtueel contact ( Hoi Desquote:Op maandag 28 december 2009 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, wel weer nostalgie enzo...
En gewoon keihard Beatrix ownen omdat ze denkt dat virtuele contacten naar niets leiden
quote:[23:32:23] Vlarp says:
dit is echt ouderwets
[23:32:34] Vlarp says:
ik wil naar bed... maar ik wil ook blijven hangen ;')
Volgens mij heeft zelfs alleen het homo topic al heel wat relaties voorgebrachtquote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Precies, ik heb toch al bijna 4,5 jaar een relatie met mijn virtueel contact ( Hoi Des![]()
).
Je klinkt als een soort van slet nuquote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zelfs alleen het homo topic al heel wat relaties voorgebracht
Gelukkig is het alleen "klinken"quote:Op maandag 28 december 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je klinkt als een soort van slet nu![]()
!
FOK! is dan ook geen 'normaal' online medium hequote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zelfs alleen het homo topic al heel wat relaties voorgebracht
Nee! Ik las er een "me" tussenquote:Op maandag 28 december 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je klinkt als een soort van slet nu![]()
!
Volgens mij is in de hel ook veel gezelligerquote:Op maandag 28 december 2009 23:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We komen toch al in de hel... dusse... yah... I don't care
Zo ver kwam ik ook... en je vergeet er een *kuch*quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen 'normaal' online medium he
Maar welke H-stelletjes zijn er allemaal?
Des&moi
RyanR&Creno
Casper&dinges?
Ow en als je daar niet bij hoort?quote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet eens wat meer posten...
Iets met "keeping the old group together!"
De meest verse vergeet je! St. en Vl.quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen 'normaal' online medium he
Maar welke H-stelletjes zijn er allemaal?
Des&moi
RyanR&Creno
Casper&dinges?
Uhm... je hebt het in ieder geval nooit koudquote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Ghostfury het volgende:
[..]
Volgens mij is in de hel ook veel gezelliger.
Stroekie en zijn korte fling met TMM?quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook... en je vergeet er een *kuch*
Ik ook niet heur. Maar dat zijn allemaal van die ouwe bokken.quote:Op maandag 28 december 2009 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow en als je daar niet bij hoort?
Ook jij bent welkomquote:Op maandag 28 december 2009 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow en als je daar niet bij hoort?
Ik had het over mezelf jaquote:Op maandag 28 december 2009 23:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Stroekie en zijn korte fling met TMM?
Jij met..?
Da's al passé.quote:Op maandag 28 december 2009 23:48 schreef Peter het volgende:
Ohja, SAJ en dinges, woonbootmeneer toch?
neej dat is alweer voor bij hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 23:48 schreef Peter het volgende:
Ohja, SAJ en dinges, woonbootmeneer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |