Gelukkig is het alleen "klinken"quote:Op maandag 28 december 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je klinkt als een soort van slet nu![]()
!
FOK! is dan ook geen 'normaal' online medium hequote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zelfs alleen het homo topic al heel wat relaties voorgebracht
Nee! Ik las er een "me" tussenquote:Op maandag 28 december 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je klinkt als een soort van slet nu![]()
!
Volgens mij is in de hel ook veel gezelligerquote:Op maandag 28 december 2009 23:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We komen toch al in de hel... dusse... yah... I don't care
Zo ver kwam ik ook... en je vergeet er een *kuch*quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen 'normaal' online medium he
Maar welke H-stelletjes zijn er allemaal?
Des&moi
RyanR&Creno
Casper&dinges?
Ow en als je daar niet bij hoort?quote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet eens wat meer posten...
Iets met "keeping the old group together!"
De meest verse vergeet je! St. en Vl.quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen 'normaal' online medium he
Maar welke H-stelletjes zijn er allemaal?
Des&moi
RyanR&Creno
Casper&dinges?
Uhm... je hebt het in ieder geval nooit koudquote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Ghostfury het volgende:
[..]
Volgens mij is in de hel ook veel gezelliger.
Stroekie en zijn korte fling met TMM?quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook... en je vergeet er een *kuch*
Ik ook niet heur. Maar dat zijn allemaal van die ouwe bokken.quote:Op maandag 28 december 2009 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow en als je daar niet bij hoort?
Ook jij bent welkomquote:Op maandag 28 december 2009 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow en als je daar niet bij hoort?
Ik had het over mezelf jaquote:Op maandag 28 december 2009 23:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Stroekie en zijn korte fling met TMM?
Jij met..?
Da's al passé.quote:Op maandag 28 december 2009 23:48 schreef Peter het volgende:
Ohja, SAJ en dinges, woonbootmeneer toch?
neej dat is alweer voor bij hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 23:48 schreef Peter het volgende:
Ohja, SAJ en dinges, woonbootmeneer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |