Hmm... ben wel benieuwd wat je je dan daarbij voorstelt!quote:Op maandag 28 december 2009 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik weet niet eens hoe je klinkt maar ik hóór het je zeggen!
![]()
Niet veel hoorquote:Op maandag 28 december 2009 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Crisis, hoeveel kloons heeft die wel niet?
Dat vind ik ernstig... zelfs voor jouw doen!quote:
Laten we daar niet heengaanquote:Op maandag 28 december 2009 23:56 schreef Peter het volgende:
Erik, met wie heb jij dan het bed gedeeld? Of wie staat er op je verlanglijstje?
Die ging boven je hangen en begon als een gesjeesde te rukken?quote:Op maandag 28 december 2009 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Stroekie geprobeerd, maar die wilde me zelfs niet
Met een lichtelijk twents accent?quote:Op maandag 28 december 2009 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik weet niet eens hoe je klinkt maar ik hóór het je zeggen!
![]()
Foei!quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat vind ik ernstig... zelfs voor jouw doen!
Eerst Stroekie proberen, die hapte niet en dan maar over op Steve... Wat moet Steve daar wel niet van denken?quote:
Misschien wil Vlarp je welquote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laten we daar niet heengaan. Ik voelde me net vrolijk.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Zag ie je niet staan?Ik heb em afgewezen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
5,5 jaar..... 5,5 jaar ja!!!quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat vind ik ernstig... zelfs voor jouw doen!
Zo jammer dit weer. Zo jammer...quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met een lichtelijk twents accent?
5,5 jaar droogstaan?quote:Op maandag 28 december 2009 23:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
5,5 jaar..... 5,5 jaar ja!!!
Weet je hoe dat er in hakt?
Hij wees me óókal af!quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zoooooooo jammer dit weeeeeeeeeer. Zoooooo jammer...
nja blijkbaar heb ik dat onderschat... Sorryquote:Op maandag 28 december 2009 23:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
5,5 jaar..... 5,5 jaar ja!!!
Weet je hoe dat er in hakt?
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo jammer dit weer. Zo jammer...
Steve is liefquote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eerst Stroekie proberen, die hapte niet en dan maar over op Steve... Wat moet Steve daar wel niet van denken?
Arme Steve...
Onmeunig grappigquote:
Mja dat zou ik ook zeggen als ik in jouw schoenen zou staan... en helemaal als je wilt dat ie straks komt klussenquote:
Wh0t?quote:
Waxxer!quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die ging boven je hangen en begon als een gesjeesde te rukken?Drúppels van zijn voorhood?
Ach, ik hoef dat niet eens te zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mja dat zou ik ook zeggen als ik in jouw schoenen zou staan... en helemaal als je wilt dat ie straks komt klussen
Dipsaus?quote:
Hij heeft er hard voor gewerkt.quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eerst Stroekie proberen, die hapte niet en dan maar over op Steve... Wat moet Steve daar wel niet van denken?
Arme Steve...
Je broek Des te makkelijkerquote:
Oeh!quote:
Vlarp bukt een keer met zijn klus/bouwvakkersdecolleté en....quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik hoef dat niet eens te zeggen
Exactly.quote:
Ow ja, dan is het goedquote:
In die tijden was de moraal veel vrijer hequote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je broek Des te makkelijker. Vooral bij die arme Hugo van de Loonse Duinen.
GEEN LEUK ONDERWERP VOOR BEELDDENKERSquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Vlarp bukt een keer met zijn klus/bouwvakkersdecolleté en....
Naturel... hapje? Met extra speciale dip?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh!
Paprika? Cheese onion? Sweet Thai Chili?
Een zak per dag toch wel?Of gewon beschaafd een kommetje?
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Vlarp bukt een keer met zijn klus/bouwvakkersdecolleté en....
Hoi mede-beelddenkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
GEEN LEUK ONDERWERP VOOR BEELDDENKERS
Ja, nu kun je wel opeens een hippe Haagse vogel zijn, maar je komkt gewoon uit Salland, dusseehhh... Ie bunt gewoon onz'n Peet.quote:
Waarom is Vlarps bilspleet geen leuk onderwerp?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
GEEN LEUK ONDERWERP VOOR BEELDDENKERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |