quote:
Oeh, trek jij dan deze keer het organisatorpakje aan?quote:Op maandag 28 december 2009 23:48 schreef Waxxer het volgende:
We moeten dan gewoon maar weer eens een supermegameet doen met een programma waarin niet valt te rellen.
Of de maîtresse...quote:Op maandag 28 december 2009 23:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dinges de zoveelste kloon van Des?
quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij vergeten we Waxxer en nog iemand van hier waarvan ik niet weet of ik het bekend mag maken
dat moet je zeggen hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij vergeten we Waxxer en nog iemand van hier waarvan ik niet weet of ik het bekend mag maken
Nathan toch?quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Ghostfury het volgende:
Er is toch een fokhomo die pakweg met een stuk of 8 mede fokhomo's heeft gedaan?
Ga je jezelf nu verraden?quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Vlarp het volgende:
Och met het Zakjes gatequote:
Ah, blijf nog even hangen...quote:
Ja, allemaal tegelijk op de wc's van de Efteling.quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Ghostfury het volgende:
Er is toch een fokhomo die pakweg met een stuk of 8 mede fokhomo's heeft gedaan?
quote:
euh ik wens jou veel plezier op de wc's daar... ik pasquote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, allemaal tegelijk op de wc's van de Efteling.
Blijf nog even hangen... sling... ja sterk gevonden hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Erik hangt net z'n sling voor je klaar
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef Ghostfury het volgende:
And fuck you tooquote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Ik wens je een slechte nachtrust toe!
of tegen holle bolle gijs aan.quote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, allemaal tegelijk op de wc's van de Efteling.
Staat daar eerst een kin van zes die aan de race is.... en dan...quote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
euh ik wens jou veel plezier op de wc's daar... ik pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |