abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 december 2009 @ 09:58:32 #101
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_76253967
Oei, Fles . Beterschap!

Iemand enig idee waarom de treinen Dordrecht <> Breda/Oudenbosch uit de vaart zijn genomen? "Weersomstandigheden" staat er, maar in Breda lijkt in elk geval weinig aan de hand .
  donderdag 31 december 2009 @ 10:12:02 #102
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76254211
quote:
Dordrecht-Breda/Roosendaal
Donderdag 31 December 09:58Oorzaak Tussen Dordrecht en Lage Zwaluwe rijden geen treinen door de weersomstandigheden.
Er rijden snel- en stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies Reizigers tussen Amsterdam Centraal en Breda/Roosendaal kunnen omreizen via s-H'bosch en Utrecht C.
Reizigers tussen Den Haag Centraal en Tilburg kunnen omreizen via s-H'bosch en Utrecht C.

Tilburg-s-Hertogenbosch
Donderdag 31 December 09:38Oorzaak De beperkingen tussen Tilburg en s-Hertogenbosch als gevolg van de weersomstandigheden zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Reisadvies

Osnabrueck H-Hengelo
Donderdag 31 December 09:27Oorzaak Tussen Oldenzaal en Bad Bentheim rijden geen treinen door de weersomstandigheden.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Gaat lekker.. 2 cm sneeuw en direct weer meerdere storingen..

Sommige Actuele Vertrektijden bij NS.nl zien er ook erg rood uit..
pi_76254465
Leuk, volgens mij zijn de laatste T'tjes in dienst als stoptrein Tilburg West - Weert. Deze week tweemaal die trein genomen, en twee keer T'tjes.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:12:42 #104
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76256126
Dat klopt zeker niet.

Er rijden onder andere T'tjes tussen: (Roosendaal - ) Dordrecht - Den Haag Centraal.
Ze rijden ook nogal eens tussen Rotterdam Centraal - Gouda Goverwelle ( - Utrecht Centraal)
Deze series worden dan nogal eens afgewisseld met V'tjes, T'tjes, DD-AR of SGMm.
Ook tussen Leiden en Utrecht Centraal word er met bovenstaand mat gereden.

Er zijn nog een aantal T'tjes in de omloop. Zag ze Dinsdag ook nog op Amsterdam Centraal, 3 gekoppelde T'tjes.
quote:
Wikipedia: In 2010 gaan er in totaal 5 diensten plan T rijden in Limburg. Deze zullen diensten 6800, 6900 rijden en de 5200/6400. Plan V gaat ongeveer 75 diensten rijden in Nederland. Welke diensten het worden is nog niet bekend.
Dit is nooit echt te vertrouwen, maar er worden nog een aantal omlopen gereden dus.

[ Bericht 12% gewijzigd door greavy op 31-12-2009 11:17:43 ]
pi_76256176
Groningen CS. Maandag 28 december 2009


Twee dagen na de kerst komt het normale leven weer op gang, al is het overal rustiger dan op een reguliere werkdag. Het aardgascondensaat naar Roodeschool heeft sinds kerstavond even stil gelegen, maar op 28 december mocht DBSRN 6412 trein 62330 bestaande uit 7 blauwe Wascosa ketelwagens (type Zans) weer van Onnen naar het noordelijkste station van Nederland rijden. Daarbij passeert de trein onder andere het centraal station van Groningen. Het immense hoofdkantoor van KPN trekt uiteraard meteen alle aandacht naar zich toe, maar het Emmaviaduct (onderdeel van de Rondweg) en de spoorbrug over het Noord Willemskanaal mogen niet ontbreken. In hartje winter rond de kortste dag is het altijd lastig een schaduwvrije stek te vinden, maar met een beetje passen en meten was er een goed alternatief voor de standaard-stek te vinden. In de zomertijd rijdt deze trein nog niet goed voor de zon op deze plek!
  donderdag 31 december 2009 @ 11:15:34 #106
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76256239
Mooi plaat Zug !

Jij weet de goede spotplekken wel te vinden he.
En dan nog mooie foto's maken
pi_76256469
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:12 schreef greavy het volgende:
Dat klopt zeker niet.

Er rijden onder andere T'tjes tussen: (Roosendaal - ) Dordrecht - Den Haag Centraal.
Ze rijden ook nogal eens tussen Rotterdam Centraal - Gouda Goverwelle ( - Utrecht Centraal)
Deze series worden dan nogal eens afgewisseld met V'tjes, T'tjes, DD-AR of SGMm.
Ook tussen Leiden en Utrecht Centraal word er met bovenstaand mat gereden.

Er zijn nog een aantal T'tjes in de omloop. Zag ze Dinsdag ook nog op Amsterdam Centraal, 3 gekoppelde T'tjes.
[..]

Dit is nooit echt te vertrouwen, maar er worden nog een aantal omlopen gereden dus.
denk dat je in de war bent met plan V. Plan T wordt alleen in het zuiden in gezet: 5 stellen in de activeren dienst en 1 op reserve.
So we just called him Fred too
  donderdag 31 december 2009 @ 11:25:12 #108
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76256592
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:21 schreef Cothen het volgende:

[..]

denk dat je in de war bent met plan V. Plan T wordt alleen in het zuiden in gezet: 5 stellen in de activeren dienst en 1 op reserve.
Ik ben niet in de war met de V'tjes, of ze moeten de zelfde bekleding als de T'tjes hebben..
Heb afgelopen week toch een aantal keer T'tjes gehad hoor vanaf zwijndrecht
  donderdag 31 december 2009 @ 11:28:46 #109
257721 Lord_Brett_Sinclair
You can call me Brett
pi_76256727

Plan T


Plan V
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:33:05 #110
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76256879
Dat weet ik. Zit regelmatig in die treinen, omdat die hier als stoptrein worden ingezet, en afentoe eens een DD-AR of SGMm.
En regelmatig zitten daar T'tjes tussen.
Die zitten ook beter als de V'tjes
pi_76256900
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef greavy het volgende:
Mooi plaat Zug !

Jij weet de goede spotplekken wel te vinden he.
En dan nog mooie foto's maken
Dankje, klopt, als ik er op uit ga is het bijna altijd gericht. Fotostek + zonnestand + trein in gedachten. Ter plaatse is het dan alleen nog een kwestie van de juiste hoek zoeken en hetgene vastleggen.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:35:11 #112
257721 Lord_Brett_Sinclair
You can call me Brett
pi_76256937
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:33 schreef greavy het volgende:
Dat weet ik. Zit regelmatig in die treinen, omdat die hier als stoptrein worden ingezet, en afentoe eens een DD-AR of SGMm.
En regelmatig zitten daar T'tjes tussen.
Die zitten ook beter als de V'tjes
Alleen 1e klas of als je kleiner bent als 150cm
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
pi_76256985
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:33 schreef greavy het volgende:
En regelmatig zitten daar T'tjes tussen.
Die zitten ook beter als de V'tjes
dan heb jij vast niet van die lange benen...
In een plan T pas ik alleen een beetje schuin en als ik bij het raam zit met een prullenbak aan de ene kant en een reiziger aan de andere kant, dan is het een behoorlijk pijnlijke rit.
So we just called him Fred too
  donderdag 31 december 2009 @ 12:07:55 #114
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76258198
Ik zit er meestal wel goed in. Geen last van me benen hoor. Gaat allemaal prima!
Bij de afstanden Zwijndrecht - Dordrecht blijf ik altijd staan, maar naar Rotterdam ga ik gewoon relaxed zitten.
En reis alleen maar 2e klasse.
  donderdag 31 december 2009 @ 12:23:55 #115
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_76258804
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:21 schreef Cothen het volgende:

[..]

Plan T wordt alleen in het zuiden in gezet: 5 stellen in de activeren dienst en 1 op reserve.
Daar zijn dus 6 stellen voor nodig terwijl er nog een stuk of 10 in dienst zijn. De rest rijdt dus nog een paar maandjes elders rond.
pi_76258937
quote:
Arriva gaat met nieuwe treinen rijden, terwijl ze daar in de beoordeling niet eens extra punten voor heeft gekregen. Daaruit blijkt wel hoe graag ze hier de concessie wilde winnen.
  Redactie Sport donderdag 31 december 2009 @ 12:35:04 #117
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_76259296
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 31 december 2009 @ 12:46:59 #118
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_76259863
Vanaf morgen ben ik in dienst bij ProRail.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Redactie Sport donderdag 31 december 2009 @ 12:50:57 #119
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_76260086
ah, dan weten we bij wie we kunnen klagen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_76260333
quote:
Het ontwerp geluidsaneringsprogramma is opgesteld vanwege een voorgenomen snelheidsverhoging van treinen op enkele plaatsen tussen Wehl en Doetinchem
http://www.arnhem-winterswijk.nl/?pageAlias=nieuws&id=67

snelheidsverhoging
pi_76260718
net een brief van de ns, dat ik toch wel 55.40 van ze terug krijg
pi_76261973
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vanaf morgen ben ik in dienst bij ProRail.
Wat ga je doen?
dag
pi_76262055
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:28 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
[ afbeelding ]
Plan T

[ afbeelding ]
Plan V
Whaaaaaat? Die banken zijn toch T? en die hebben toch die gele ruiten ?
  donderdag 31 december 2009 @ 13:47:01 #124
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76262398
Nope, de stoelen met die bekleding is T. de banken V
kijk maar rond op internet,, daar komt dit uit.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mat_'64#Plan_T

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mat_'64#Plan_V

[ Bericht 44% gewijzigd door greavy op 31-12-2009 14:03:35 ]
  Redactie Sport donderdag 31 december 2009 @ 14:01:49 #125
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_76263080
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Peter het volgende:

[..]

Wat ga je doen?
zie zijn ondertitel: a.s. trdl i.o.
'aanstaand treindienstleider in opleiding' dus
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 december 2009 @ 14:17:23 #126
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76263745
Als ie er maar voor zorgt dat sneltrein 37319 op maandag wat sneller station Gn binnen kan rijden, want het komt regelmatig voor dat deze enkele minuten voor het rode sein moet wachten.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76263830
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:47 schreef greavy het volgende:
Nope, de stoelen met die bekleding is T. de banken V
kijk maar rond op internet,, daar komt dit uit.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mat_'64#Plan_T

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mat_'64#Plan_V
Van de buitenkant is het aantal makkelijk voor de herkenning.. Plan V met de V van Twee (bakken) en Plan T met de T van Vier (bakken)
  donderdag 31 december 2009 @ 14:29:25 #128
257721 Lord_Brett_Sinclair
You can call me Brett
pi_76264233
en bij aan komen rijden herken je plan T aan de zonnebril d.w.z. een donkere rand langs de cabineruiten.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
pi_76265651
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef Yreal het volgende:
net een brief van de ns, dat ik toch wel 55.40 van ze terug krijg
Van ritten tijdens die sneeuwval?
  donderdag 31 december 2009 @ 15:29:07 #130
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76266592
quote:
NSHispeed Er is een stroomstoring bij Bad Bentheim. Reizigers naar Osnabrück en verder kunnen omrijden via Duisburg, ongeacht treinkaartje. about 2 hours ago
pi_76268075
Is Dr Flash ziek?
pi_76268216
Ah, ik zie het. GVU buschauffers
pi_76268239
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
Als ie er maar voor zorgt dat sneltrein 37319 op maandag wat sneller station Gn binnen kan rijden, want het komt regelmatig voor dat deze enkele minuten voor het rode sein moet wachten.
Echt he, terwijl de seinzaal er bovenop kijkt.
  donderdag 31 december 2009 @ 16:53:53 #134
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76270060
quote:
Plan T van dit moment.

Ter herinnering: plan T heeft van 1999 tot en met 2002 revisie gehad. Na 8 jaar verloopt de revisietermijn, waarna met een regiem van extra remcontrolebeurten en enkeleveiligheids beurten (drie meen ik) de stellen nog 1,5 jaar mee kunnen. (Let wel: dat zijn generieke afspraken tussen NSR en NedTrain. Er wordt wel eens gedacht dat dat een welhaast wettelijke termijn is waar IVW van alles van vindt: dat is niet zo.)

Aan het eind van al die termijnen komen de volgende stellen die op het moment "in de verlenging" zitten:
512 op 20-12-2009 Afgevoerd naar OB Maastricht wegens verlopen verlengingstermijn.
526 op 27-3-2010 Eerste kerstdag defect afgevoerd
520 op 20-5-2010
518 op 12-1-2011
528 op 5-3-2011
531 op 28-4-2011
514 op 18-6-2011

Let wel: dit zijn uiterste termijnen en NS zal niet schromen om deze stellen af te voeren als de ruimte er is, want dat spaart de kosten van al die extra beurten.
De volgende stellen zijn nog niet aan het eind van de gewone revisietermijn en moeten dus eventueel nog het rembeurtencircuit in:

519 op 31-3-2010 (kan daarna dan nog door tot uiterlijk 29-9-2011)
522 op 21-4-2010 (kan daarna dan nog door tot uiterlijk 20-10-2011)
530 op 10-9-2010 (kan daarna dan nog door tot uiterlijk 10-3-2012)
Dit is een quote van Somdagebruiker Broek53.
Hierop antwoordde Somda gebruiker Mvd het volgende:
quote:
Stel 518 rijdt inderdaad rond met twee bordjes van de 513 in de B-bak (bij de overgang naar de AB-bak). De rest van de bak was gewoon voorzien van nummer 518.
Als je dit zo leest, zijn er nog 9 treinen in de omloop, waarvan 1 ter reparatie is afgevoerd. 6 daarvan rijden in Limburg, en de rest in de overige stoptreinen.
Ik durf niet te zeggen hoe het met stel 512 zit, want die zijn verlengingstermijn is al afgelopen.
ALS hij terugkomt, moet hij een groot aantal beurten ondergaan, wat er waarschijnlijk niet in zit.
De 526 is danwel defect, maar wegens materieeltekort zal deze gerepareerd worden is de verwachting, of er moet grote beschadiging zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door greavy op 31-12-2009 22:34:41 ]
pi_76270073
Net (15:05u) op Schiphol: "De Fyra van 14:57 naar Amsterdam Centraal zal vertrekken met een onbekende vertraging, de trein is nog niet vertrokken vanuit Rotterdam"
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  donderdag 31 december 2009 @ 16:56:50 #136
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76270154
Die wordt dus gewoon afgeschaft
  donderdag 31 december 2009 @ 17:20:01 #137
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76270980
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:56 schreef James1988 het volgende:
Die wordt is dus gewoon afgeschaft
Zag op de AV van ns.nl staan bij de Fyra "Rijdt vandaag niet"
Tevens stond het ook bij de Fyra vanuit Amsterdam (15.26) "Rijdt vandaag niet", en eveneens later op Schiphol richting Amsterdam dus ook (niet naar gekeken).

Als ze de FYRA met vertraging laten rijden, krijgen ze alleen maar meer problemen.. Dus dan zeggen ze: Neem de normale IC maar
Daarvoor koop je dus een FYRA toeslag

Op één dag vallen er gemiddeld 3 FYRA treinen uit, heeft een NS HiSpeed medewerker mij dinsdag kunnen vertellen in de FYRA. Tevens kwam hij tot de conclusie dat het een zeer verliesleidend product is, waarbij geen haartje verstand is gebruikt, bij realisatie van het product FYRA - wat betrouwbaar, sneller en comfortabeler moest zijn.
Een bezetting van 15 mensen in een trein die er 500 kan vervoeren, is zeer weinig, maar voor de FYRA buiten de spits juist enorm veel. Die beste meneer kon mij ook vertellen dat er soms maar 2 reizigers in de trein zitten.
James had al een keer een berekening gepost, maar ik weet zo niet meer in welk topic.. Weet iemand die terug te vinden?
pi_76271100
Klopt het dat als ik met de OV-chipkaart reis in de ICE, ik géén toeslag betaal?
pi_76271130
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:23 schreef TeringHenkie het volgende:
Klopt het dat als ik met de OV-chipkaart reis in de ICE, ik géén toeslag betaal?
Nee, je moet toeslag betalen
pi_76271303
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Nee, je moet toeslag betalen
Dus reizen op saldo geldt niet als 'geldig reisproduct'?
quote:
Indien u een geldig reisproduct op uw OV-chipkaart heeft staan kunt u met ingang van 1 oktober 2009 ook met uw OV-chipkaart reizen in ICE International tussen Amsterdam, Utrecht en Arnhem. Een toeslag is in dat geval niet nodig.
2 euro, ik ga KAPOT!
  donderdag 31 december 2009 @ 17:48:47 #141
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76272087
Vreemde dingen te Breda: op spoor 7 staat een Olympisch ICM-Vierttje geparkeerd (4240?). Ook reed er net op hoge snelheid een VIRM-zesje gekoppeld aan VIRM-4 langs spoor 6, "niet instappen" aldus de CTA.

En er staat iemand wiet te roken.
  donderdag 31 december 2009 @ 18:25:27 #142
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76273269
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:23 schreef TeringHenkie het volgende:
Klopt het dat als ik met de OV-chipkaart reis in de ICE, ik géén toeslag betaal?
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:28 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]
Dus reizen op saldo geldt niet als 'geldig reisproduct'?

[..]
2 euro, ik ga KAPOT!
quote:
IC Brussel: reizen op saldo tussen Amsterdam Centraal en Roosendaal
IC Berlijn: reizen op saldo tussen Schiphol en Hengelo
ICE International: reizen op saldo tussen Amsterdam en Arnhem (de ICE toeslag is bij reizen op saldo niet nodig)
Fyra: reizen op saldo + papieren Fyra toeslag tussen Amsterdam Centraal en Rotterdam Centraal
Thalys: reizen op saldo is niet toegestaan in verband met verplichte reservering
Internationaal reizen: reizen op saldo is niet toegestaan, aangezien het OV-chipkaartsysteem alleen in Nederland wordt ingevoerd
Bron: NSHiSpeed.nl

Je mag dus in de ICE met je OV-Chipkaart ZONDER toeslag reizen.
In de Fyra moet je een toeslag kopen (papieren kaartje).
IC Brussel/Berlijn waren al toeslag vrij. Thalys en Grens Overschrijdend kan niet met je OV-chipkaart.

[ Bericht 0% gewijzigd door greavy op 31-12-2009 18:39:44 ]
pi_76273562
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:25 schreef greavy het volgende:

[..]


[..]


[..]

Bron: NSHiSpeed.nl

Je mag dus in de ICE met je OV-Chipkaart ZONDER toeslag reizen.
In de Fyra moet je een toeslag kopen (papieren kaartje).
IC Brussel/Berlijn waren al toeslag vrij. Thalys en internationaal kan niet met je OV-chipkaart.
Thx
pi_76274417
Zo, net terug van een leuk retourtje keulen Tering druk in de ICE heen en terug door uitval intercity berlijn
pi_76274886
Ik vraag me trouwens af hoe een reiziger die in Frankrijk een kaartje heeft gekocht voor de Thalys straks na het uitstappen in Rotterdam/Amsterdam het station gaat verlaten als de OV-chip poortjes dicht zijn.
So we just called him Fred too
  donderdag 31 december 2009 @ 19:24:39 #146
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76274969
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:21 schreef Cothen het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe een reiziger die in Frankrijk een kaartje heeft gekocht voor de Thalys straks na het uitstappen in Rotterdam/Amsterdam het station gaat verlaten als de OV-chip poortjes dicht zijn.
quote:
Reist u internationaal met onze treinen? Dan verandert de komende jaren voor u waarschijnlijk niets. Bij NS Hispeed blijven de huidige (papieren) vervoerbewijzen namelijk gewoon bestaan. Dit geldt ook voor passen als de Eurail- en InterRailpass. Voorlopig blijven de NS poortjes nog gewoon open. En tegen de tijd dat de poortjes op een aantal Nederlandse stations dichtgaan, wordt er voor een oplossing gezorgd, om internationale reizigers door de poortjes te helpen.
Bron: NS HiSpeed.nl

Er is nog geen oplossing voor, maar duurt ook nog wel even voor de poortjes dicht zijn. Want de papieren kaarten blijven ook nog even bestaan.
pi_76275417
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:21 schreef Cothen het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe een reiziger die in Frankrijk een kaartje heeft gekocht voor de Thalys straks na het uitstappen in Rotterdam/Amsterdam het station gaat verlaten als de OV-chip poortjes dicht zijn.
Die RFID chips kun je in vrijwel elk niet-homeprint kaartje kwijt hoor
pi_76276205
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:42 schreef RubenK het volgende:
Die RFID chips kun je in vrijwel elk niet-homeprint kaartje kwijt hoor
En dat is nou juist het punt, homeprint tickets worden steeds meer toegepast...
So we just called him Fred too
pi_76278111
quote:
Op donderdag 31 december 2009 20:14 schreef Cothen het volgende:

[..]

En dat is nou juist het punt, homeprint tickets worden steeds meer toegepast...
Dat zou op te lossen zijn door een barcodesysteem. Of een bordje "Internationale reizigers trappen eenmaal flink tegen dit poortje"
pi_76278231
Op amsterdam amstel hebben ze de poortjes zo neergezet dat ik straks drie keer door een poortje moet als ik mijn fiets in de stalling heb gezet en daarna nog even een kopje koffie of iets dergelijks in de hal wil halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')