SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag mij serieus af wat hun drijfveer hiervoor is. Aandacht? Zijn het potten? Maar waarom dan zo op de foto!?
Klacht: Kastpotten die bang zijn voor mannen maar wel naakt op Hyves gaan staan
Eens met wat hierboven staat
Want potten houden niet van naakte vrouwen?quote:Zijn het potten? Maar waarom dan zo op de foto!?
Dat wist ik nietquote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Want potten houden niet van naakte vrouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Of op Fok! in KPDquote:Op maandag 28 december 2009 20:25 schreef griekjeee het volgende:
Sowieso wijven die zich zo op hyves neerzetten.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:26 schreef Biels het volgende:
Volgens mij is ondertussen half hyves een kloon van penisbaard.
Dat dusquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:25 schreef griekjeee het volgende:
Sowieso wijven hoeren die zich zo op hyves neerzetten.
Er stond eerst 'meiden', maar dat wilde ik ze inderdaad niet noemen. Jouw aanpassing is nog beter. gmtaquote:
Hyves is nog een tikje erger. Daar sta je dan voor iedereen in je vriendenkring en familie en zo.quote:
Goed gesprokenquote:Op maandag 28 december 2009 20:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hyves is nog een tikje erger. Daar sta je dan voor iedereen in je vriendenkring en familie en zo.
Compleet van de wereld.. gekke hoeren.
Dat snap ik ook niet, kom je op je werk of op school, heeft iedereen je blote tieten gezien.quote:Op maandag 28 december 2009 20:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hyves is nog een tikje erger. Daar sta je dan voor iedereen in je vriendenkring en familie en zo.
Compleet van de wereld.. gekke hoeren.
Jij hebt zelf ook hyvesquote:
Licht uit toch?quote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Want potten houden niet van naakte vrouwen?
Het was iets anders heb hem even opgezochtquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:37 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zag zelfs een keer 'zelfs met een dildo in je doos zie je er nog uit of je klasse hebt'![]()
![]()
Nog steeds geldt mijnquote:Op maandag 28 december 2009 20:41 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Het was iets anders heb hem even opgezocht![]()
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 20:41 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Het was iets anders heb hem even opgezocht![]()
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef Splutje het volgende:
Meisjes (vrouwen) die dit in hun Hyves naam hebben staanJe kan zeggen, die meiden hebben vast slechte ervaringen met het andere geslacht en hebben nu een mannenfobie, maar dan staan ze wel zo op hun foto:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag mij serieus af wat hun drijfveer hiervoor is. Aandacht? Zijn het potten? Maar waarom dan zo op de foto!?
Klacht: Kastpotten die bang zijn voor mannen maar wel naakt op Hyves gaan staan
Dat vraagt om nader onderzoek
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:
Verzoek is reeds verstuurd.quote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef Acinonyx het volgende:
Wie word even vriendjes met haar ? more pics ftw ~!![]()
[..]
Wat bedoel je daarmee?quote:
omg, ze bestaat echtquote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef Acinonyx het volgende:
Wie word even vriendjes met haar ? more pics ftw ~!![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |