Voer 'm maar beetje op, tunen, dan is het geen bah meer hoorquote:
Dat vind je serieus mooi?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef Quantie het volgende:
[..]
Voer 'm maar beetje op, tunen, dan is het geen bah meer hoor![]()
[ afbeelding ] ehe
dudeee whats wrong with you.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef kikoooooo het volgende:
Een van de lelijkste autos ooit gemaakt imo. Vooral de coupe.
JAZEKER. noem jij eens een mooi model van een automerk op dan?quote:
700 man daar heb je 3 auto's voorquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Quantie het volgende:
[..]
maar dan koop je toch een bmw uit 1995 voor 700 euro ofzo?
Woot, waar koop jij je auto's danquote:
Wan-fokking-staltigquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef Quantie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ehe
Dit ziet er natuurlijk voor geen meter uit... Sjonniebak waar de meeste Sjonnies hun neus nog voor ophalen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef Quantie het volgende:
[ afbeelding ] ehe
Met 100 euro in de maand kom je echt nergens hoor.. zeker niet als je hem dagelijks wil gebruikenquote:Op woensdag 30 december 2009 09:34 schreef hamkaastosti het volgende:
mijn E36 318iS was motorisch niet kapot te krijgen. Koop de onderdelen handig in en ga naar _nooit_ naar de bmw dealer maar na een handige harrie in de buurt en het is wel te doen. Ik ga d'r voor het gemak wel van uit dat je een beetje een fatsoenlijk stabiel inkomen hebt want auto rijden kost gewoon best wat geld.
Wel tof dat je bmw wil rijden. Mijn eerste was een E30 en ik heb nog nooit een ander merk gereden
of het een E30 of E36 is maakt nog wel uit... dus wat voor 318is heb je gezien?quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef wesselN het volgende:
hey,
ik ben wessel en ik ben gek op bmw's ik heb een mooie 318is gevonden en zou deze graag aanschaffen
nu heb ik wat twijfel, ik heb namelijk het geld wel om er een aan te schaffen,
maar mijn grootste zorg zit in het blijven rijden en onderhouden.
ik ben dus erg benieuwd of er mensen zijn die mij iets kunnen vertellen over hoe duur het is om onderdelen te vervangen , hoe zuinig ze zijn en of ik met mijn leeftijd en budget er eentje kan kopen en blijven rijden.
maandelijks heb zo'n 100 per maand te besteden aan een auto en ik heb uitgerekend dat hij voor 55 euro per maand verzekerd is en de wegenbelasting betaald is
alle info is welkom
groetjes
Wessel
als je een oudere bmw hebt valt dit ook wel weer mee hoor...quote:Op woensdag 30 december 2009 11:53 schreef M2theC het volgende:
Onderhoud van een BMW is vrij kostbaar, benzine kan ze bijna niet betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |