Fantastische metafoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:50 schreef Sounddragon het volgende:
Het is en blijft een soort van russische Roulette; een gebruikte auto te kopen.. altijd met 1 kogel in de kamer, en hoe sportiever de auto, hoe meer gevulde kamers
Heel mooi gezegdquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is en blijft een soort van russische Roulette; een gebruikte auto te kopen.. altijd met 1 kogel in de kamer, en hoe sportiever de auto, hoe meer gevulde kamers
Waarschijnlijk om de hol/bolheid van de rugleuning in te stellen? (Zo is dat bij Mercedes althans)quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:55 schreef Sobraine het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft de rechterstoel, een hendel aan de linkerkant??
Ter hoogte van de schouderquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:59 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om de hol/bolheid van de rugleuning in te stellen? (Zo is dat bij Mercedes althans)
om de stoel naar voren te duwen als je achterin zit denk ik (het is een coupe)quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:55 schreef Sobraine het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft de rechterstoel, een hendel aan de linkerkant??
Dat dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:19 schreef invine het volgende:
[..]
om de stoel naar voren te duwen als je achterin zit denk ik (het is een coupe)
Een snotneus van 18 die een even oud barrel koopt zal wel geen garage hebben, is het niet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:22 schreef YoshiBignose het volgende:
318is heerlijk motortje, maar met 100 euro per maand ga je het helaas niet redden, tenzij je hem 25 van de 30 dagen in de garage zetmaar dat zou zonde zijn.
Maar die hoort wel aan de deurkant te zitten.quote:
Dergelijke coupés hebben aan beide kanten (van de passagiersstoel) zo'n hendeltje, zodat het makkelijker is voor de persoon achterin om dat ding aan te trekken en/of zodat de bestuurder dat ook kan doen vanaf zijn kant.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar die hoort wel aan de deurkant te zitten.
Zal wel een leer setje zijn wat niet helemaal klopt2 bestuurders stoelen dus.
Klopt wel hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar die hoort wel aan de deurkant te zitten.
Zal wel een leer setje zijn wat niet helemaal klopt2 bestuurders stoelen dus.
Best doenbaar hoorquote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
10.000 kilometer per jaar op je 18e? Dat rijden mijn ouders net in een jaar.
911 heeft het aan beide kanten.quote:
neej klopt dat is zeker 7jaar te jong en 2ton te weinig voordat ik er mee wil rijdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
18 jaar oud, meer dan 3 ton gelopen. Ik begrijp niet dat mensen daarin willen rijden.
maar dan koop je toch een bmw uit 1995 voor 700 euro ofzo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef T42 het volgende:
ts koop een goedkope barrel als 1e auto, je rijd er zoiezo een deuk in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |