Blijft 1 van de mooiste stukjes utrechtquote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef thingamajig het volgende:
TVP, met een plaatje van waar ons geld vandaan komt:
[ afbeelding ]
Absoluut, en het is een heel leuk museum. Ik kan me nog goed herinneren dat m'n opa mij daar als kleine jongen naartoe nam. Ik heb me echt uren vermaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:01 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Blijft 1 van de mooiste stukjes utrecht
Hoezo, we krijgen hem toch dit jaar wel volquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:58 schreef thingamajig het volgende:
De TT is over een paar dagen al ontzettend verouderd....
Huisgenoot zei dat er weer lekker samen geschoold werd.quote:
Hehe ripquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP!
Zij die misschien gaan verhuizen naar Leidsche Rijn groeten u.
Niets erin, niets eruit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:02 schreef thingamajig het volgende:
Bouw asjeblieft een hele grote muur om dat Kanaleneiland heen![]()
ik ben zelf verhuist vanaf vleutenseweg naar terwijde (leidsche rijn)quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:08 schreef thingamajig het volgende:
[..]
jij woont toch zelf ook in een slaapdorp
Er komt een nieuwe in Utrechtquote:
QFT. Hoog tijd voor betaalbare woningen in Oost.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef thingamajig het volgende:
Ik vind het erg jammer dat alle VINEX wijken aan de westkant liggen en niet aan de oostkant. Mijn vrouw en ik werken respectievelijk in Soesterberg en Amersfoort en willen dus graag oostelijk wonen. Dit mag best in een Vinexwijk, zeker nu de eerste op komst is. Maar Terwijde, Vleuten en Leidsche Rijn liggen dus een beetje aan de verkeerde kant van de stad.
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:00 schreef caspervc het volgende:
Ola, utrechter meldt zich
Weet iemand trouwens iets van een steekpartij gisteren bij de AH in lunetten? Ik dacht om half 20.30 nog een halfje brood te kunnen halen, maar allemaal politie en verhalen over een steekpartij. Assistent manager zou een geschil met een klant hebben gehad, die maar besloten had te gaan steken
kwam, het komt nu uit een grote loods in Almere.quote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef thingamajig het volgende:
TVP, met een plaatje van waar ons geld vandaan komt:
[ afbeelding ]
Voordorp? Wel lelijk, maarja.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef thingamajig het volgende:
Ik vind het erg jammer dat alle VINEX wijken aan de westkant liggen en niet aan de oostkant. Mijn vrouw en ik werken respectievelijk in Soesterberg en Amersfoort en willen dus graag oostelijk wonen. Dit mag best in een Vinexwijk, zeker nu de eerste op komst is. Maar Terwijde, Vleuten en Leidsche Rijn liggen dus een beetje aan de verkeerde kant van de stad.
Shit, ben ik ff blij dat ik juist niet nog ff de melk die ik nodig had ben gaan halen...quote:Op maandag 4 januari 2010 12:00 schreef caspervc het volgende:
Ola, utrechter meldt zich
Weet iemand trouwens iets van een steekpartij gisteren bij de AH in lunetten? Ik dacht om half 20.30 nog een halfje brood te kunnen halen, maar allemaal politie en verhalen over een steekpartij. Assistent manager zou een geschil met een klant hebben gehad, die maar besloten had te gaan steken
Ja tuurlijk, zat!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef boeiuh2 het volgende:
Weet er iemand toevallig nog een kamer voor mij in Utrecht?
Gewoon lid worden en je hebt toegang tot genoeg kamers!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef boeiuh2 het volgende:
Weet er iemand toevallig nog een kamer voor mij in Utrecht?
Denk dat je bij de SSHU een leukere kans hebt en ook geen vervelende bralfestijnenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:15 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Gewoon lid worden en je hebt toegang tot genoeg kamers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |