Ik kreeg van allebeiquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:24 schreef Q. het volgende:
Schande! Cadeau's hoor je te krijgen van Sinterklaas, niet van de kerstman.
Ik niet, jij wel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:24 schreef Paul het volgende:
Nog mensen naar Holiday on ice @ jaarbeurs?
Hee, je lange ban is voorbijquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:24 schreef Paul het volgende:
Nog mensen naar Holiday on ice @ jaarbeurs?
Of voor je verjaardagquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:24 schreef Q. het volgende:
Schande! Cadeau's hoor je te krijgen van Sinterklaas, niet van de kerstman.
Die zijn stuk logischer , hoe vaak gaat het niet fout aan het einde van de vleutenseweg waarbij je rechts moet voor sorteren als je naar links toe moetquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:35 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Dat stuk bij de kruising tussen Balijelaan / Vondellaan en Croeselaan / Croesestraat is al net zo erg...
Dat is de nieuwe situatie toch niet meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die zijn stuk logischer , hoe vaak gaat het niet fout aan het einde van de vleutenseweg waarbij je rechts moet voor sorteren als je naar links toe moet
Daar wilde ik wel heen gaan, maar toen ik kaartjes wilde gaan kopen was het reeds uitverkocht. Jammer, volgend jaar beter!quote:Op zondag 27 december 2009 08:11 schreef Paul het volgende:
Gisteren bij Cascade geweest in de stadschouwburg, echt een aanrader voor volgend jaar kerst! Is een circus met de mafste optredens. Denk aan fietsen die gaan trampolinespringen als voorbeeld. Je moet het maar gewoon zien
http://www.stadsschouwburg-utrecht.nl/informatie/ProgrammaCascade
Deze 2 waren er ook
Dat zei mijn vader al ja, hij had kaartjes gekocht begin december maar het was al bijna uitverkochtquote:Op zondag 27 december 2009 08:30 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Daar wilde ik wel heen gaan, maar toen ik kaartjes wilde gaan kopen was het reeds uitverkocht. Jammer, volgend jaar beter!
heb het voor het laatst gezien toen het helemaal open lag, sinds dat je daar zo moet omrijden om op de snelweg te komen richting de goede richting , kom ik daar amper meer, tenzij dat ik een busje moet huren bij adrem.quote:Op zondag 27 december 2009 04:08 schreef lost95 het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe situatie toch niet meer
Op weg naar het nieuwe jaarquote:Op maandag 28 december 2009 17:25 schreef Undergod het volgende:
Hoorde dat het weer een zooitje was bij kanaleneiland bij de jumbo.
Wie heeft vast een TT voor het nieuwe topic?
Wat voor zooitje?quote:Op maandag 28 december 2009 17:25 schreef Undergod het volgende:
Hoorde dat het weer een zooitje was op kanaleneiland bij de jumbo.
Wie heeft vast een TT voor het nieuwe topic?
De Dom staat er al een tijdje hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 18:47 schreef thingamajig het volgende:
Nieuwe TT: waar we een nieuwe toren hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |