Sorry Adelante, ik heb je hoog zitten, dus ik stop meteenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat je terug bent, maar je moet niet voor iedere poep en scheet topics openen. Dat tolereer ik bij geen enkele KLB user, dus ook bij jou niet. Gewoon leuk meedoen (niet overdadig) en dan blijven we vrienden.
Omdat we er geen kanker aan vonden.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Oldenzaal het volgende:
Waarom is dit pareltje gesloten?
Kankerneefje verkankerd deze Kankerdag!!!!
Klopt gvd nog steeds nietquote:Op donderdag 31 december 2009 17:31 schreef 9611Niels het volgende:
Nog 4 uur en 34 minuten
TT klopt niet
Tis anders nog best een geinig topicje geworden, vind je niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:07 schreef griekjeee het volgende:
Carice van Houten
Ik zie niet in waarom een reeks hiervan nodig is.
Er zitten wel leuke stukjes in nu, ik verwachtte meer van de eerste meuk. Maar sowieso was het onderwerp niet waardig voor een vervolg, het is alleen maar 'leuk' omdat de vriendin van die ene user wordt gebasht.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Tis anders nog best een geinig topicje geworden, vind je niet?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat deze zure mod zegt (volgens de verkiezingen dan)
topic is al dichtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef J.Stalin het volgende:
Mensen die Japan geweldig vinden #2 (NIEUWE PAINTS DESU)
Kutspammer
Hoe kan Het Hupt nu zuur zijn als hij niet meer postquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:20 schreef Juup© het volgende:
Zeg Adelante:
[..]
Zuurste Ex-mod (88 inzendingen / 13%)
1. de_boswachter (33)
2. Het_hupt (12)
3. Bart (8)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |