Ah, je gaat dus op de Wiii spelen bij de jaarwisseling.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:33 schreef ReWout het volgende:
Tot het nieuwe jaar...
Kan niet wachten
Wiiiiiiiiiiiiiiiiii
Damn je hebt me gequote...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, je gaat dus op de Wiii spelen bij de jaarwisseling.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef ReWout het volgende:
[..]
Damn je hebt me gequote...
Ik dacht eerst dat ik in ONZ was maar daarna kwam ik erachter dat we in KLB zaten dus er maar even een klacht van gemaakt
Dat meen je echt niet, zijn er dan mensen die zich druk maken om FOK!?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef Shoombak het volgende:
en nu?
was er niet iemand die om 0:00 de eerste post op fok had vorig jaar ofzo?![]()
Om 12 uur is het best, als het maar niet om 0:00 uur is.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik zal morgen om 12u stipt wel een sjiek topicje openen.
0:00.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Om 12 uur is het best, als het maar niet om 0:00 is.
Dat is wel een nadeel ja, je wordt alleen maar ouder. Maar ook ervarener en dat is voor sommige mensen misschien wel enorm 'gaaf' of 'trickie' of hoe zeggen ze dat allemaal tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef patrickpsv het volgende:
waarom wil dat het nieuwe jaar zo snel begint, je word alleen maar ouder hoor.
Dat heb ik dus niet met nieuwjaar, maar met verjaardagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef patrickpsv het volgende:
Nou, trickie in ieder geval NIET.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel ja, je wordt alleen maar ouder. Maar ook ervarener en dat is voor sommige mensen misschien wel enorm 'gaaf' of 'trickie' of hoe zeggen ze dat allemaal tegenwoordig?
des te sneller ajax kampioen is..quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef patrickpsv het volgende:
Vervangwoord graag.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou, trickie in ieder geval NIET.
En dan? Ga je dan naar bed?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |