http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fat_Duckquote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef Tezz het volgende:
Ik heb niets met eenden. Maar ik weet dan ook niet wat (waar) de Fat Duck is, dus.....
ahhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 28 december 2009 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fat_Duck
Waarom doet me dit nu eerder denken aan pakweg Běijīng 2020 dan aan Vancouverquote:
Heb ik ook wel een beetjequote:Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom doet me dit nu eerder denken aan pakweg Běijīng 2020 dan aan Vancouver
* golfer sigaartjes en slofjes alvast klaarzet.quote:Op maandag 28 december 2009 17:04 schreef Bloes het volgende:
Ik kom naar huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Ja, 2e kerstdag hebben we daar gegeten en het was echt zalig!!quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef Duderella het volgende:
DE, wat klinkt het heeeerlijk, Berlijn. Heb je gedineerd in het hotel de tweede avond? Klinkt als een zalig maal.
Ze heeft er helemaal rode oogjes van gekregen.quote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef Tezz het volgende:
Ik heb mijn dochter zojuist zeer gelukkig gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat kleurde zo leuk bij haar tshirt.quote:Op maandag 28 december 2009 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft er helemaal rode oogjes van gekregen.
In mijn pan zat vandaag een restje boerenkoolstamppot met een varkenslapje en jus. In de toetjes-pan zat chocoladesaus. Jummie! Bente had uit voorzorg maar alvast een muizehapje boerenkool genomen (ik ook trouwens. Ook ik had me volledig geconcentreerd op het toetje).quote:
2-3 dagen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
Oeh, lekker Tezz!
Vanavond wederom geconstateerd dat de stamppot boerenkool van de vrouw van mijn schoonvader toch echt lekkerder is dan de mijne![]()
Toch eens vragen wat ze anders doet!
Heerlijk trouwens, mensen die voor je koken als je aan het verhuizen bent
Hoe lang kan je chinees in de koelkast bewaren trouwens?
Ik snap echt wel dat je geen giften en donaties aan mag nemen. Maar chocoladequote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef freecell het volgende:
Wat is dar nou gek aanIk zou zo één van die familieleden kunnen zijn
Echt raar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |