quote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik zal even mijn ongezouten mening geven:
dat zegt niemand.quote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef Asa het volgende:
Ik moet altijd lachen om die 'stoere' reacties van mensen die liever met hun linnen gympjes de sneeuw trotseren omdat ze dan 'cool' denken te zijn terwijl het juist extreem armoedig is
Jij legt de focus volledig op het hip zijn terwijl TS zich eveneens afvraagt of overgaan tot aankoop verstandig isquote:Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat zegt niemand.
TS vroeg of die laarzen hip zijn.
ik en een paar andere met mij vinden die dingen zum kotsen.
Tja, als je voeten zijn zoals je ondertitel kan ik ze geen ongelijk geven...quote:Op maandag 28 december 2009 15:30 schreef IBAZ het volgende:
Ik ga voor HEVEA.
Iedereen bij ons in het dorp loopt erop.
We houden ze 's nachts in bed ook aan.
Laatst deed ik ze uit, kwamen de buren aan de deur om te vragen of ik ze weer aan wilde doen.
lees de OP nog eens door.quote:Op maandag 28 december 2009 15:28 schreef Asa het volgende:
[..]
Jij legt de focus volledig op het hip zijn terwijl TS zich eveneens afvraagt of overgaan tot aankoop verstandig is
quote:Op maandag 28 december 2009 15:30 schreef IBAZ het volgende:
Ik ga voor HEVEA.
Iedereen bij ons in het dorp loopt erop.
We houden ze 's nachts in bed ook aan.
Laatst deed ik ze uit, kwamen de buren aan de deur om te vragen of ik ze weer aan wilde doen.
Dat verklaart waarom ik in Londen achterlijk veel mensen met regenlaarzen zag.quote:Op maandag 28 december 2009 14:56 schreef Asa het volgende:
Doen natuurlijk! Hier in Londen heeft bijna iedereen Hunter wellies
Zelf heb ik overigens donkerblauwe Hunter wellies!
Pfff, wellies zijn echt veeeeeeeeeel cooler dan kistenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:00 schreef Farenji het volgende:
In de sneeuw heb ik gewoon op mijn kisten gelopen. Die zijn tegenwoordig ook verre van hip, maar wel lekker warm, waterdicht en altijd nog een stuk hipper en minder lomp dan rubberen kaplaarzen.
In de winter zijn ze te koud en in de zomer te warm..quote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Rubber laarzen zijn inderdaad hip. Al snap ik niet helemaal waarom.
't Mag toch algemeen bekend zijn dat je zweetvoeten krijgt in die krengen.
ik heb dan ook het vermoeden dat dit topic eigenlijk een iets andere insteek heeft, en een ander subforum nodig heeft, maar ik wacht het nog even afquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef loecje het volgende:
regenlaarzen nu?
oke het regent een beetje, maar om dan direct op laarzen te gaan lopen
Nou, het water staat hier tot op de stoep! Dus!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef loecje het volgende:
regenlaarzen nu?
oke het regent een beetje, maar om dan direct op laarzen te gaan lopen
Ik quote gewoon mezelf nog evenquote:Op maandag 28 december 2009 15:13 schreef Karina het volgende:
Wat kan jou het schelen of het "hip" is, als jij ze leuk vindt, koop je ze toch gewoon.
Mensen die alleen iets kopen als het "hip" is
Je weet dat het nog steeds gaat om rubberen laarzen? die dingen zijn niet hip, die dingen zijn niet netjes, die dingen zijn praktisch als je op nat terrein werkt. Niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:39 schreef Sunri5e het volgende:
Ik wil ook zo'n "hip" paar laarzen aanschaffen. Mijn oog is gevallen op een type laars van Le Chameau:
http://www.livingoutside.nl/le-chameau-vierzonord-plus.html
Valt dit onder de noemer "hip" of zijn dit gewoon nette laarzen? En weet iemand de kwaliteit van deze laarzen? Het is in ieder geval wat anders dan de traditionele Dunlop laars.
En ik blijf lachen als ik iemand zie lopen in de stad met regenlaarzen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:41 schreef eppo2 het volgende:
Ik blijf bij wel hip! Hieronder een paar Hunters.
[ afbeelding ]
Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
@ Sunri5e: De Le Chameau Vierzonnord vind ik meer een wandel of jachtlaars voor in het bos. Niet echt voor in de stad. Hij is wel chique.
Dit is wat er mis is met de wereld.quote:Op maandag 28 december 2009 14:56 schreef Asa het volgende:
Doen natuurlijk! Hier in Londen heeft bijna iedereen Hunter wellies
Zelf heb ik overigens donkerblauwe Hunter wellies!
Dit wat is er mis met de wereldquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef tennis_jongen het volgende:
Wtf![]()
Dat ziet er toch niet uit joh
Dat lijkt die ene dame wel die regelmatig in 'wat draag jij vandaag' postte. Er was een tijdje geleden trouwens een of ander Duits meisje die een rubberen-laarzen-fetisj hadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:41 schreef eppo2 het volgende:
Ik blijf bij wel hip! Hieronder een paar Hunters.
[ afbeelding ]
Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
@ Sunri5e: De Le Chameau Vierzonnord vind ik meer een wandel of jachtlaars voor in het bos. Niet echt voor in de stad. Hij is wel chique.
Ik heb laarzen van een tientje, voor in het bos. Lijkt me ietwat debiel om daar 180 euro voor uit te geven inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef vera166 het volgende:
Ik vind ze best lelijk. Geen schoenen ofzo. Het is wel weer heel hip als je door de modder gaat stampen als je bij mij ergens in het Oosten woontmaar ik weet niet of je wilt lijken op boerinnen..
![]()
Of als het hard regent en je gaat een eind lopen. Maar om daar nou zulke dingen voor aan te schaffen..is het ook echt de bedoeling dat je er mee gaat naar school ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |