Nee die zijn niét vet. Zompige dingen.quote:Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik wel heerlijk, met veel kaneel
Tast toe!quote:Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik wel heerlijk, met veel kaneel
Jawel, baggervet zijn ze. Maar ánders vetquote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die zijn niét vet. Zompige dingen.![]()
Wel een leuk kleedje trouwens, waar ze op liggen.![]()
Doe mij maar wárme oliebollen!![]()
Dus niet van die dingen die iedereen van tevoren heeft gemaakt en dan meeneemt naar de eindejaarsparty en waarmee je elkaar de hersens in kan gooien (wat dan meestal ook gebeurt).
Zompigquote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die zijn niét vet. Zompige dingen.![]()
Of klefquote:
Nah, goede appelflappen zijn niet klefquote:Op maandag 28 december 2009 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of klef![]()
Maar zo lekker, vooral het spijs wat er in het gaatje van de appel zit
Ik zeg Ikea, kosten een tientje volgens mij en zijn niet kapot te wassen.quote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef Toverheks het volgende:Goedenmiddag all.
Nou, het is me een dagje wel, balkondeur staat open, zonnetje schijnt in mijn huiskamer is gewoon Te Heet/warm, ik wil sneeuwwwwwwwww
had het douschgordijn gewassen, deed ik ook altijd met de vorige, deze was heel leuk, wit met streepjes, nou de streepjes zijn weg/foetsie/verdwenen in de wasmachine, en hij hangt kreukelig niet mooi gewoon balen, dus straks maar ff nieuw douschgordijn halen.
dat is me nu te ver, maar als ik weer bij Ikea ben dan zal ik eens een extra kopen, nu maar ff naar blokker, had eerst een hele leuke blauwe mieterde ik altijd in de wasmachine maar deze heb net nog ff gekeken, hangt er wel erg zielig bij.quote:Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zeg Ikea, kosten een tientje volgens mij en zijn niet kapot te wassen.
Zijn dat van die bollen waar je iemand mee dood kan gooien?quote:Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij de AH kost een zak oliebollen 1 euro, ik geloof 10 of 12 erin. Daar kan je zelf niet voor bakken.
De teambuilding is gepland. We gaan vissen op de Noordzee.quote:
Plus ze zijn ook niet te vretenquote:Op maandag 28 december 2009 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn dat van die bollen waar je iemand mee dood kan gooien?
Een Bietje maarquote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef D. het volgende:
Bij een kennis in de USA hebben ze ook sneeuw
[ afbeelding ]
Dat is zeker een verre kennis?quote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel een goede tip. Ik koop ze altijd bij de blokker, was ze dus nooit, koop telkens een nieuwe, elke keer weer iets van 7 a 9 euro.quote:Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zeg Ikea, kosten een tientje volgens mij en zijn niet kapot te wassen.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, maar hoe ze ook smaken, 't blijft goedkoop.
Xenos heeft er ook een zooitje die je kunt wassen..quote:Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is me nu te ver, maar als ik weer bij Ikea ben dan zal ik eens een extra kopen, nu maar ff naar blokker, had eerst een hele leuke blauwe mieterde ik altijd in de wasmachine maar deze heb net nog ff gekeken, hangt er wel erg zielig bij.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Je haalt die schade in met een paar flessen champagnequote:Op maandag 28 december 2009 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Noek, gefeliciteerd!
Als ik 3 oliebollen per jaar eet zijn dat er veel. Ik lust ze wel, maar na een paar heb ik ze echt weer genoeg gehad voor de rest van het jaar.
Dank je!quote:Op maandag 28 december 2009 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Noek, gefeliciteerd!
Als ik 3 oliebollen per jaar eet zijn dat er veel. Ik lust ze wel, maar na een paar heb ik ze echt weer genoeg gehad voor de rest van het jaar.
Bij die oliebollen van AH zitten vaak stukjes sucade inquote:Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij de AH kost een zak oliebollen 1 euro, ik geloof 10 of 12 erin. Daar kan je zelf niet voor bakken.
Betaal je 1 euro, krijg je nog sucade ookquote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij die oliebollen van AH zitten vaak stukjes sucade in
Bastards! Alhoewel, als het moet dan eet ik die ook wel.quote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij die oliebollen van AH zitten vaak stukjes sucade in
Ik ben gescheiden en mijn linkerbeen gaat er eindelijk af! Altijd al een hekel aan dat been gehad dus blij toe!quote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Dottey het volgende:
Moet ik echt terug lezenom te zien waar we noek mee feliciteren?
De sucade-maffia, ik zweer het je. Je moet en zal sucade eten. Waarom tochquote:Op maandag 28 december 2009 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Betaal je 1 euro, krijg je nog sucade ook.
a limp is sexy.. zit jij goed straksquote:Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben gescheiden en mijn linkerbeen gaat er eindelijk af! Altijd al een hekel aan dat been gehad dus blij toe!
Ik heb weer werk. Echt werk zeg maar.quote:Op maandag 28 december 2009 14:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
a limp is sexy.. zit jij goed straks
ctrl-f "Gouda", 1 resultaat, "onvoldoende".quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef KRIBBET het volgende:
Voor diegene die nog oliebollen gaat halen:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)dhtml?regio=Den+Haag
Moet een stukje rijden maar ga ze in Hoofddorp halen, cijfer: een 8
Dan kun je net zo goed die cheap-ass ballen van de Appie nassen, Pietje.quote:Op maandag 28 december 2009 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ctrl-f "Gouda", 1 resultaat, "onvoldoende".
Gelukkig heb ik ook een moeder, alleen bakt die ook zonder dat ik er tegenaan praat.quote:Op maandag 28 december 2009 15:02 schreef Noek het volgende:
Dan kun je net zo goed die cheap ass ballen van de Appie nassen, Pietje.
Ren Pietje Ren!
En, ga je hem nog brandend naar de buren beneden verzenden?quote:Op maandag 28 december 2009 15:05 schreef Laysa het volgende:
sow...kerstboom is naar het balkon verhuisd
Lieve mams maar ik zorg wel voor het gelijk sfeer element.quote:Op maandag 28 december 2009 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook een moeder, alleen bakt die ook zonder dat ik er tegenaan praat.
van hartequote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb weer werk. Echt werk zeg maar.![]()
Weird... dus als je dan een beker koffie staat in te schenken. Dan ben jij het niet zelf die de beker vult met de kan, maar is je arm gewoon beleefd?quote:Ja, op Shock Doc ging het ooit over mensen die van hun arm af wilden omdat ze altijd al het gevoel hadden dat die arm niet bij hun hoorde.Echt hoor, heel mijn wereldbeeld is verneukt door Shock Doc. Iedereen is haske gek! Allemaal!
Ah joh, ze bedoelen 't zo goedquote:Op maandag 28 december 2009 15:08 schreef Noek het volgende:
Lieve mams maar ik zorg wel voor het gelijk sfeer element.
Och jesses, ik zie ook al voor me dat ik ze bak en zij naast me staat. Teh horror, die gaat elke bal afkeuren en oh ja hoooooor, dat dacht ze al, te weinig krenten.
Of niets zeggen, maar zuchten of heel licht haar wenkbrauwen optrekkenquote:Op maandag 28 december 2009 15:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Och jesses, ik zie ook al voor me dat ik ze bak en zij naast me staat. Teh horror, die gaat elke bal afkeuren en oh ja hoooooor, dat dacht ze al, te weinig krenten.
Bij dat laatste is 't de kunst om zo stoïcijns mogelijk door te gaanquote:Op maandag 28 december 2009 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
Of niets zeggen, maar zuchten of heel licht haar wenkbrauwen optrekken
Ook niet duur hoor Pietje!quote:105GebakkraamGarenmarkt - Leiden
Testresultaten
Oordeel jury: ECONOMISCH DELICT
Gewicht per bol: 85g
Prijs per bol: ¤ 0,80
Aanbieding: 11 voor 8,00
Vet percentage: 23,4%
Conclusie: Je hebt Zeeuwse bolussen, Haagsche Hopjes en Zeister kakkers. Leiden telde al zijn corpsballen, daar komen nu deze echte Leidse braakballen bij.
104Hollandse Gebakkraam Bettonviel-BoeijenNazarethstraat - Best
Testresultaten
Oordeel jury: ECONOMISCH DELICT
Gewicht per bol: 70g
Prijs per bol: ¤ 0,80
Aanbieding: 10 voor 7,00
Vet percentage: 11,9%
Conclusie: Gebakken in smerige visolie die lang geleden al had moeten worden vervangen. Zo'n ondernemer verdient een bezoekje van de VWA en een stevige boete.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, ga je hem nog brandend naar de buren beneden verzenden?
* Dottey zet de brandblusser subtiel neer.quote:Op maandag 28 december 2009 15:05 schreef Laysa het volgende:
sow...kerstboom is naar het balkon verhuisd
Haaa!!!! dat zal bij ons alleen maar andersom zijn....Ons mam is niet echt een wereldkokquote:Op maandag 28 december 2009 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of niets zeggen, maar zuchten of heel licht haar wenkbrauwen optrekken
Ze hebben wel humor, die juryquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 15:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey zet de brandblusser subtiel neer.
Heb je die echt? Damn goed bezig, ik niet. Ook nog geen rookmelder bedenk ik me nu.quote:Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
...die staat op het keukenkastje naast het gasfornuis
ook een rookmelder heb ik...hangend en wel...dat stond inhet contract met de verhuurderquote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je die echt? Damn goed bezig, ik niet. Ook nog geen rookmelder bedenk ik me nu.
Nou, er komt rook in de nabijheid, en dan zegt ie *ieuwieuwieuwieuw*quote:Op maandag 28 december 2009 15:19 schreef Laysa het volgende:
ik bedenk me nu dat ik niet weet hoe dat ding werkt....ff lezen hoor
quote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie weet als ik stronken genoeg ben met O&N
je moet ze alleen geregeld laten checken of ze nog werkenquote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je die echt? Damn goed bezig, ik niet. Ook nog geen rookmelder bedenk ik me nu.
ik bedoelde de blusserquote:Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, er komt rook in de nabijheid, en dan zegt ie *ieuwieuwieuwieuw*
Cool, waar koop je die?quote:Op maandag 28 december 2009 15:21 schreef Laysa het volgende:
Tis bijna net als bij een granaat...pinnetje eruit , maar dan niet weggooien maar spuiten
Er moet een batterij inquote:Op maandag 28 december 2009 15:19 schreef Laysa het volgende:
ik bedenk me nu dat ik niet weet hoe dat ding werkt....ff lezen hoor
Pin der uit trekken (geel), richten op de vuurhaard en dan knijpen.....quote:
Neheee de blusser...dat ding hing al voordat ik ingehuisd was, had mn broer gedaan en ik heb die dingen altijd al gehad...dus die wist ik al...de werkingquote:Op maandag 28 december 2009 15:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Er moet een batterij inzo'n vierkante..
Dan dichtklikken en er niet meer aanzitten.
Rennen en je kids, huisdieren en foto;s en al die onzin als je hem af hoort gaan.
Of gewoon even kijken of het nog allemaal goed gaat in de oven
Misschien moet je eerst ff bijlezen en dan antwoorden, spuit11.quote:Op maandag 28 december 2009 15:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Pin der uit trekken (geel), richten op de vuurhaard en dan knijpen.....
Lees jij zelfs niet de laaste 5 posten terug ofzoquote:Op maandag 28 december 2009 15:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Pin der uit trekken (geel), richten op de vuurhaard en dan knijpen.....
zsm regelenquote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 15:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee die kreeg ik bij mn huis![]()
Maar ik denk bij elke doe het zelf winkel...Praxis, Gamma
quote:Op maandag 28 december 2009 15:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst ff bijlezen en dan antwoorden, spuit11.
euh ik heb een vertraging op mijn lijn en in mijn hersenpan..quote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lees jij zelfs niet de laaste 5 posten terug ofzo
Ja kloptquote:
Als jij dan eens een plaspauze inlastquote:Op maandag 28 december 2009 15:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst ff bijlezen en dan antwoorden, spuit11.
Tijdje terug had ik midden in de nacht de brandweer aan de deur omdat een benedenbuurman geen rookmelder heeft en daar wat mis was gegaan in de keuken. Als die vent een rookmelder had gehad dan was er 'niks' aan de hand geweest. Maar dit is een overbodige preek. Weet ik wel. Maar toch.quote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja klopt. Had er tijdens 't overhuizen aan gedacht maar nu ik er zit totaal vergeten.
Je schrikt je toch een ongeluk als zoiets gebeurtquote:Op maandag 28 december 2009 15:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tijdje terug had ik midden in de nacht de brandweer aan de deur omdat een benedenbuurman geen rookmelder heeft en daar wat mis was gegaan in de keuken. Als die vent een rookmelder had gehad dan was er 'niks' aan de hand geweest. Maar dit is een overbodige preek. Weet ik wel. Maar toch.
En de blusdeken hangt er hier nog naastquote:Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
...die staat op het keukenkastje naast het gasfornuis
quote:Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pearl Jam - Jeremy.
Waar is rockchick buuf?
deksel op de pan / blusdeken..quote:Op maandag 28 december 2009 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel je hebt vlam in de pan, kan je die 'granaat' er dan gewoon ingooien? Lijkt me niet erg praktisch.
Zijn wij familie?quote:Op maandag 28 december 2009 15:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Tof!!quote:Op maandag 28 december 2009 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey buuf, ik heb kaartjes gekocht voor RockinPark (met Pearl Jam).
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Geen idee nog. Ja Rock Werchter is te tof, maar buiten budggetquote:Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tof!!![]()
![]()
Wie komen er nog meer? Rock Werchter wordt ook tof zeg!! en Pinkpop...
Ja, da's wel altijd wat spijtig ja.quote:Op maandag 28 december 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee nog. Ja Rock Werchter is te tof, maar buiten budgget.
Nee Qmusic-nonstop-1000quote:Op maandag 28 december 2009 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik loop zeker achter met internetradio.Of heb je de top 2000 niet aanstaan?
Hier gooien ze al een paar weken met grote regelmaat ''Bommen''...je weet wel...diegene die je ramen uit hun spongen laten trillen....ik verheug me nu al op O&Nquote:Op maandag 28 december 2009 15:54 schreef KRIBBET het volgende:
Zijn er meer fokkers die al last hebben van vuurwerk![]()
Afgelopen weken geregeld een paar knallen maar vandaag is het niet leuk meer![]()
Vanaf morgen is het helemaal een bende met de start van de verkoop.
1 hond zit al onder de diazepam (kwart pilletjes nu) en de jongste heeft gelukkig weinig last zo te zien.
Gelukkig vanmorgen al met de stofzuiger door het huis gegaan, de katten gaan dan altijd naar buiten maar die knallen blijven ze liever binnen, voorlopig geen stofzuig-werkzaamheden
Het is hier nog niet zo erg, maar ik weet wat je bedoelt en dat is voor dieren geen pretje. Arme hond, ik hoop dat je hem nog wel uit kunt laten.quote:Op maandag 28 december 2009 15:54 schreef KRIBBET het volgende:
Afgelopen weken geregeld een paar knallen maar vandaag is het niet leuk meer![]()
1 hond zit al onder de diazepam (kwart pilletjes nu) en de jongste heeft gelukkig weinig last zo te zien.
Gelukkig vanmorgen al met de stofzuiger door het huis gegaan, de katten gaan dan altijd naar buiten maar die knallen blijven ze liever binnen, voorlopig geen stofzuig-werkzaamheden
Ach nee he. Dan ga ik liever helemaal niet naar de stadquote:Op maandag 28 december 2009 15:54 schreef KRIBBET het volgende:
Alleen midden in de nacht soms een hele harde knal, verder nog nietsquote:Op maandag 28 december 2009 15:54 schreef KRIBBET het volgende:
altijd naar buiten maar die knallen blijven ze liever binnen, voorlopig geen stofzuig-werkzaamheden
Rock Werchter is toch 3 dagen in Belgie, ja daar gaat die jongen van mij volgend jaar naar toe, slapen zuipen feestenquote:Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tof!!![]()
![]()
Wie komen er nog meer? Rock Werchter wordt ook tof zeg!! en Pinkpop...
quote:Op maandag 28 december 2009 16:24 schreef Toverheks het volgende:
Nee weinig last hier van de knallen, nog wel
voor een paar sloffen wel, ik vergeet ze toch maar aan te doen steeds, dus heb lekker plantjes gekocht ervoor.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 16:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Morgen verwacht ik meer knallen wanneer de vuurwerkverkoop start .
Nu af en toe in de avond knallen en herrie wanneer helden op fietsen rotjes op de
bevroren sloot gooien en de eenden kwakken en meerkoeten krijsen.![]()
Ik moet zeggen dat ik voor mijn gevoel nog weinig heb gehoord ten opzichte van andere jarenquote:Op maandag 28 december 2009 15:54 schreef KRIBBET het volgende:
Vergeten te kijken.quote:Op maandag 28 december 2009 16:31 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie gisteravond die albert stegeman ( nare vent) gezien dat underkoffer over vuurwerk, staat ergens wat opgeslagen gewoon in trapportaal in Amsterdam oost vertelde hij, nou moet er niet aan denken, worden bommen verkocht dat een hele woonwijk raamloos kan maken,
nou ging me niet om de ballen, maar om die vaas, was een mooie glasslanke ik denk voor 399 wil ik hem wel meenemen, desnoods 2 maar niet voor 8 euro, staat 50% korting moeten ze het er niet neerzetten stelletje oplichters.quote:Op maandag 28 december 2009 16:31 schreef Laysa het volgende:
Ghehe dus morgen op zoek naar een douche gordijn en afgeprijsde ballen
Ja, die albert stegeman vind ik 10 keer niks (agressief ventje) maar zijn underkofferitem`s wel was best eng als je weet wat er allemaal illigaal aan vuurwerk wordt verhandeld.quote:
Nassie met Satequote:Op maandag 28 december 2009 17:12 schreef Juud79 het volgende:
Ik was even in de stad, had het idee dat t wel rustig zou zijn.![]()
Nieuwe badjas gekocht, boek met Magic Eye afbeeldingen en een kleinigheidje voor mijn hardwerkende lief.
Daarna ben ik maar weer snel naar huis gegaan en de volgende keer ga ik weer op een doordeweekse middag als iedereen wel aan t werk is.
![]()
Zometeen koken, lasagne gaat t vandaag worden. Wat eten/koken jullie vandaag?
Je wordt gespebiobesttioneerdquote:Op maandag 28 december 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
Belt mn moeder net....ze was hier de brug overgekomen en had gezien dat ik thuis was want de kerstverlichting brandt...je kan dus mn huis heel goed zien nu
Bloemkoolovenschotelquote:Op maandag 28 december 2009 17:12 schreef Juud79 het volgende:
Wat eten/koken jullie vandaag?
Och normaal komt ze maar 1 x per week aan deze kant van de stadquote:Op maandag 28 december 2009 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Je wordt gespebiobesttioneerd
In de gaten gehouden dus
Heb je ook een plaatje?quote:Op maandag 28 december 2009 17:32 schreef Noek het volgende:
Wij eten een te gekke hamburger.
Die is best lekker.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:39 schreef hondjes het volgende:
Wat een nare middag.......
We gingen naar Cambrils , zien wat op de weg spartelen, komen dichterbij..bleek het een poes te zijn..
We konden niet stoppen, door verkeer, en ik wilde bijna gillen,,rijdt er maar overheen, dan is het beest uit zijn lijden verlost.
We weken toch maar uit...wat net goed ging, en we waren helemaal van streek,,,
En nu heb ik nog steeds dat beeld, en we zijn er goed ziek van,,meneer hondjes en ik...![]()
Moest het ff kwijt,
TJA , Ik weet, ik weet en ik weet....maar nu even niet..
Ahhhhhhhhquote:Op maandag 28 december 2009 17:39 schreef hondjes het volgende:
We gingen naar Cambrils , zien wat op de weg spartelen, komen dichterbij..bleek het een poes te zijn..
We konden niet stoppen, door verkeer, en ik wilde bijna gillen,,rijdt er maar overheen, dan is het beest uit zijn lijden verlost.
En nu heb ik nog steeds dat beeld, en we zijn er goed ziek van,,meneer hondjes en ik...![]()
Moest het ff kwijt,
He bah. Maar je mag er wel vanuit gaan dat verkeer na jullie er wel overheen is gereden zodat de poes nu niet meer leeft.quote:Op maandag 28 december 2009 17:39 schreef hondjes het volgende:
Moest het ff kwijt,
Bloemkool, aard.en speklapjes...quote:Op maandag 28 december 2009 17:12 schreef Juud79 het volgende:
Ik was even in de stad, had het idee dat t wel rustig zou zijn.![]()
Nieuwe badjas gekocht, boek met Magic Eye afbeeldingen en een kleinigheidje voor mijn hardwerkende lief.
Daarna ben ik maar weer snel naar huis gegaan en de volgende keer ga ik weer op een doordeweekse middag als iedereen wel aan t werk is.
Zometeen koken, lasagne gaat t vandaag worden. Wat eten/koken jullie vandaag?
K.t, ja ik zou daar ook ziek van zijn....quote:Op maandag 28 december 2009 17:39 schreef hondjes het volgende:
Moest het ff kwijt,
Oh bah! Ik zou exact zo reageren.quote:Op maandag 28 december 2009 17:39 schreef hondjes het volgende:
Moest het ff kwijt,
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 18:40 schreef Noek het volgende:
Nee, wel een sticker van de landmachtdagen. Wil je die?
dan denk ik dat je dat 24-uurs virusje te pakken hebt hoorquote:Op maandag 28 december 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had nog heel veel garnalen in de koelkast die op moesten, dus als ik zo moet kotsen dan weten jullie hoe en wat.
Het was dus leuk?quote:Op maandag 28 december 2009 18:57 schreef Copycat het volgende:
Antikatervoer hier: shoarmaschotel speciaal met veel knoflook en sambal.
Over een halfuurtje in huis
En! Hot Damn! Wat was dat een vet concert gisteren, het was ook het laatste concert van de Re Onion Tour, misschien dat Gotcha! daardoor met nog meer vuur op het podium stond, maar wat een funky feestje.
Hier ook. Dus was er van dat opgeschoten tuig die het vuurwerk vlakbij eenden gooiden op het ijs. En wie stond daar net haar niet voorgesneden stokbrood te voeren? Gelijk sfeer!quote:Op maandag 28 december 2009 18:40 schreef Laysa het volgende:
@ kribbet....hier is het al begonnen...O&N
...iemand steekt ws per ongeluk al zn vuurwerk aan...het afgelopen kwartier...wel mooie pijlen
quote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier ook. Dus was er van dat opgeschoten tuig die het vuurwerk vlakbij eenden gooiden op het ijs. En wie stond daar net haar niet voorgesneden stokbrood te voeren? Gelijk sfeer!![]()
Wat wel weer pleit voor voorgesneden brood want zo'n brood in stukken trekken is nog wel een heel jedoe met koude fikken.
Het was geweldigquote:
Omdat een dag later stokbrood niet meer te eten is en ik dacht dat we het met 4 broden krap aan zouden redden. De eenden waren dol op mijn overgebleven 3 broden. Er zou eens nodig een oorlog over me heen moeten gaan of één hongerwinter.quote:Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was geweldig.
Waarom voer jij jouw stokbrood, Noek? En is het een grote eter?
ga jij je kater nu maar voeren ipv ons noekie in de maling te nemenquote:Op maandag 28 december 2009 18:57 schreef Copycat het volgende:
Antikatervoer hier: shoarmaschotel speciaal met veel knoflook en sambal.
Over een halfuurtje in huis
Als het niet gesneden is dat gat dat nog bestquote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat een dag later stokbrood niet meer te eten is ...
quote:'Vuurwerkbob nuchter tot middernacht'
ROTTERDAM/ DEN HAAG - Wie vuurwerk afsteekt, moet broodnuchter zijn. Dat vinden de GroenLinks-raadsleden Arno Bonte (Rotterdam) en David Rietveld (Den Haag). Ze pleiten dan ook voor een 'vuurwerkbob'. Vuurwerk afsteken met een slok op moet strafbaar worden, vinden de GroenLinksers.
Vier je met een hele groep oud en nieuw, wijs dan iemand aan die het vuurwerk afsteekt. Die drinkt dan pas champagne na het knallen", zeggen de twee raadsleden.
bron
Zo'n duimopsteekding zonder duimquote:
De duim in de vorm van een Schuurmans astronaut.quote:Op maandag 28 december 2009 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo'n duimopsteekding zonder duim?
Die bemoeizucht begint echt de spuigaten uit te lopen... Al genoeg blauw aanwezig om in ieder huis naast de pot te gaan staan? "Pis in het midden en niet op de rand, ga je in de fout dan kom je in de krant."'quote:
Nee, maar wel klappen, pats pats.quote:Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef Gert het volgende:
"Meneer ik zag u net een romeinse kaars afsteken, wilt u even blazen?"
Niet ikke...de romeinse kaars van gertquote:Op maandag 28 december 2009 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het een frikandelbroodje was
Gelukkig heeft de politie hier niets te doen rond oud&nieuw, dus tijd zat voor wat knusse blaastestjes.quote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, maar wel klappen, pats pats.
gelukkig was het geen sterretje.quote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet ikke...de romeinse kaars van gert.....Goedddddddd dit klinkt ook vrij dubieus
whehequote:
M'n vuilnis buiten zetten, momentje.quote:
Behoorlijk, maar we vragen niet verder hoorquote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet ikke...de romeinse kaars van gert.....Goedddddddd dit klinkt ook vrij dubieus
Muts op tis koudquote:Op maandag 28 december 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n vuilnis buiten zetten, momentje.
Je liep te schelden in de kerkquote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe ben ik dan...ik ben gewoon mij hoor
quote:
Nouja, je hebt dan geen goede muzieksmaak, je blijft lief hoorquote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niettus....in de top2000... En dat was meer een verwachte reactie, want ik vind er echt geen soddeflikker aan
het heeft nix met smaak te maken...er zullen allicht goede liedjes instaan (quote:Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, je hebt dan geen goede muzieksmaak, je blijft lief hoor
Waarom zou je een hekel hebben aan een zender die goede muziek draait?quote:Op maandag 28 december 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
het heeft nix met smaak te maken...er zullen allicht goede liedjes instaan () tis de zender waar ik wat tegen heb
Weer zo'n principe alá Laysaquote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je een hekel hebben aan een zender die goede muziek draait?
gelukkig dan heb ik me zorgen om niets gemaaktquote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
De principiële vuilniszakken staan buiten, en 't was niet koud.
Om je huidige stemming wat beter te benadrukken zou ik voor deze optie gaan.quote:Op maandag 28 december 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
Of moet ik nu zeggen:...ik heb me dus helemaal voor niets zorgen gemaakt![]()
Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om je huidige stemming wat beter te benadrukken zou ik voor deze optie gaan.
ik ben ook best wel vrolijkquote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe maar heul chagrijnig dromen, dan ben je morgen weer vrolijk. Ofzo.
kusje
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
nah was weer heul erg gezellig enzo...maar ik kies voor optie...Afsluiten(
)...ik denk dat ik maar beter kan gaan slapen....Sweet Dreams All
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan lig je nog een paar uur wakker.
Ik ben juist heel erg vrolijkquote:Op maandag 28 december 2009 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben heul niet vrolijkLaat op de avond te horen krijgen dat het morgen toch nog even heul vroeg dag wordt als je daar niet op rekent.
Ciao
Bon giorno!quote:Op maandag 28 december 2009 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben heul niet vrolijkLaat op de avond te horen krijgen dat het morgen toch nog even heul vroeg dag wordt als je daar niet op rekent.
Ciao
Wees blij! Vorige week kwamen ze de ketel schoonmaken,ergens tussen 9 en 4quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Bon giorno!![]()
Ik moet morgen om 08:00 uur op, om op internet te checken hoe vroeg de transportservice van ikea voor de deur staat. En ik heb vakantie hè.![]()
Met een beetje mazzel lig ik er om 08:05 weer in omdat ze pas 's middags komen.![]()
En daarnet ook een TV gekocht. Leuk hoor, doorbetaald vakantie.![]()
Dit is 'm, is het geen pláátje?![]()
[ afbeelding ]
Zo'n site zegt ook niet alles.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wees blij! Vorige week kwamen ze de ketel schoonmaken,ergens tussen 9 en 4![]()
Heb ze gebeld en het nummer van de "schoonmaker" gevraagd en met hem kon ik gelukkig wat afspreken![]()
Morgen ga je dus IKEA spullen in elkaar zetten, SterkteOke vroeger miste je nog wel is wat maar tegenwoordig is het heel goed te doen.
Youp van 't Hek heeft het nog is over een stapelbed gehad volgens mij, in de tijd dat je zelf wat schroeven kon gaan zoeken of terug kon voor klemmetjes en dergelijke.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n site zegt ook niet alles.
Maar met Ikea heb ik wel goede ervaringen qua bezorgen. En ook de instructies zijn een stuk verbeterd inderdaad. Al is de tekenaar nog steeds geen talent, met z'n lelijke poppetje.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de oude doosch, kijk ons daar eens braaf in de klas zitten.
[paint] Fokklas
Okee, welterusten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:16 schreef liesje1979 het volgende:
Slapen jullie maar door hoor, ik vermaak mij wel
Wat voor tvquote:
Hij is zelf nog zo positief dat ie denkt dat het vandaag ook echt komtquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat voor tv?
Wat voor meubels?
mogguh![]()
Jij bent niet zo goed met bezorgers, dus dit wordt weer een leuke dag.
'Al-Qaida oefent zelf al met bodyscan'quote:Dat Al-Qaida de scan ook al heeft, is voor Europarlementariër Jeanine Hennis-Plasschaert (VVD) geen reden om af te zien van de invoering van de scan. Op Radio 1 zei ze dat de technologie op luchthavens zo modern mogelijk moet zijn.
Nee, ik ben aan het werk en jouw gewauwel is niet interessant genoeg om op te reagerenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn jullie allemaal oliebollen aan 't bakken?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat voor tv?
Wat voor meubels?
mogguh![]()
Jij bent niet zo goed met bezorgers, dus dit wordt weer een leuke dag.
Nee, wel veel eerder denk ik en dat is voor een aartslui zwijn nog best lastig te verkroppen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer begin je eigenlijk Noek, 1feb?
Is weer eens wat anders dan: een nieuw huis in Spanje. Maar toch ook best leuk. Hoe zuigt-ie?quote:
Ik straks op pad!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:24 schreef Gert het volgende:
Zijn er hier nog mensen die een leuke vuurwerkbom gaan maken trouwens?
Of post hier meer het slag van: "ik kijk wel met de buren mee"?
En je fietst een Tour de France per week hè, écht hele luie mensen doen hooguit de Ronde van Vlaanderen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, wel veel eerder denk ik en dat is voor een aartslui zwijn nog best lastig te verkroppen.
Maar hup hup, de maatschappij in met mijn soort. Is goed voor ze! Ik ga het wel missen hoor, alleen maar hoeven ademen en verder niks.
Is het ook echt meteen heel veel uur per week? Nee wacht en ho stop! Ik heb iets gelezen ... 20 uur toch. Of 24 en het mochten er best 20 of 16 zijn. Zoiets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:28 schreef Noek het volgende:
Nee, wel veel eerder denk ik en dat is voor een aartslui zwijn nog best lastig te verkroppen.
Maar hup hup, de maatschappij in met mijn soort. Is goed voor ze! Ik ga het wel missen hoor, alleen maar hoeven ademen en verder niks.
Die kastanjecreme is ook lekker. Ik vind ook echt alles lekker. Vanavond de abrikoos proberen. Zin an!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het ook echt meteen heel veel uur per week? Nee wacht en ho stop! Ik heb iets gelezen ... 20 uur toch. Of 24 en het mochten er best 20 of 16 zijn. Zoiets.
Espresso is fertig.
Wat een stof had ik in mijn nieuwe huis in Spanje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan: een nieuw huis in Spanje. Maar toch ook best leuk. Hoe zuigt-ie?
Eindelijk iets wat ik niet leuk vind. Maandagmorgen moet ik weer heel vroeg op de fiets en ik moet bijna huilen van koude handen. Oh net ook, en dan gaat dat ontdooien. Mèn, dat doet zeer!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt zondagnacht -12!
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Nooit meer wapperen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik straks op pad!Neem hier alvast afscheid van mijn handen en vingers.
![]()
Mooi! Dinsdag elfstedentocht!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt zondagnacht -12!
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Hahaha ja, duimpjes in de lucht. Er gaat geen fotosessie voorbij en daar zijn ze weeeeeer!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nooit meer wapperen!![]()
Maar de kids luisteren nóg beter naar je.<-- ook nooit meer!
[ afbeelding ]
Met dat parachutespringen werd het echt genant, zag ik achteraf op het filmpje. Ik sta, hang en val wel tién keer met m'n duimen in de lucht. Dat doen ze daar de hele tijd tegen elkaar, die mannen. Thumbs up bro. En ik wilde er graag bijhoren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha ja, duimpjes in de lucht. Er gaat geen fotosessie voorbij en daar zijn ze weeeeeer!![]()
Zijn ze er al?
Nog erger als ze willen gaan zoenen en je bent daar niet op bedacht. Zo ongemakkelijk. Of dan willen ze geen hand geven maar pakken ze bij je schouders of middel en dan sta je daar met een uitgestoken hand die je heel flexibel snel en ongemakkelijk probeert te verstoppen maar iedereen ziet dat. Afschuwelijk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi! Dinsdag elfstedentocht!
Alleen maandag zal het wel kut worden op de weg en ik kan ik niet lame gaan thuiswerken want we gaan gezellig "beste wensen HÈ" tegen elkaar roepen in de koffiecorner.![]()
Sowieso, al die handen schudden. ik was ze wel 15 keer op zo'n dag. Echt dus hè.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog erger als ze willen gaan zoenen en je bent daar niet op bedacht. Zo ongemakkelijk. Of dan willen ze geen hand geven maar pakken ze bij je schouders of middel en dan sta je daar met een uitgestoken hand die je heel flexibel snel en ongemakkelijk probeert te verstoppen maar iedereen ziet dat. Afschuwelijk!
Ja, dat weet ik dat je dat deed. Zo schattig!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Met dat parachutespringen werd het echt genant, zag ik achteraf op het filmpje. Ik sta, hang en val wel tién keer met m'n duimen in de lucht. Dat doen ze daar de hele tijd tegen elkaar, die mannen. Thumbs up bro. En ik wilde er graag bijhoren.![]()
Nee ze zijn er NOG STEEDS NIET! Waar is mijn telefoon.![]()
O wacht.. tussen 1129 en 1429. Nog even geduld voordat ik iemand openknappende tumoren op hele nare plaatsen ga wensen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso, al die handen schudden. ik was ze wel 15 keer op zo'n dag. Echt dus hè.![]()
En jij hebt ook last van mannen die je dan misplaatst gaan zoenen natuurlijk. En als jij éérst bent, met je uitgestoken hand? Nemen ze die dan aan om je alsnóg af te lebberen?
Nee Pietje, geen living, ik heb toch geen glazen tafel man!![]()
Hij komt gewoon in de woonkamer. En die is dan ook meteen vol.
Moet je gaan toeten als je langrijdt. Dat doe ik altijd en dan hoop ik dat alle hazen en herten zo schrikken dat ze wegrennen. Wat natuurlijk best raar is want ik heb vorige week hert gegeten en ik vond het nog lekker ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:22 schreef hondjes het volgende:
Ze waren hier zondag ook aan het knallen, maar dan met geweren...
De jacht was geopend
Ja toch?! Bijna iedereen vindt die verplichte rongang langs mensen war je verder niets mee hebt toch vervelend? Ik doe het ook niet. Er zijn genoeg plichtsgetrouwen die hele afdelingen afstruinen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Nou eigenlijk probeer ik altijd misplaatst mijn tong in iedereen te steken. Vooral bij bejaarden.![]()
1 Januari ga ik dus weer on tour langs de verzorgingshuizen.
Nee maar het is natuurlijk een genante bedoening en iedereen voelt dat ook zo dus why?? Why GOD WHY???
En dat geschreeuw van die mannen, achterlijke figuren, helemaal in extase..quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je gaan toeten als je langrijdt. Dat doe ik altijd en dan hoop ik dat alle hazen en herten zo schrikken dat ze wegrennen. Wat natuurlijk best raar is want ik heb vorige week hert gegeten en ik vond het nog lekker ook.![]()
Ouwe vogelzoeker geile kikkerhaas die ik ben, heb ik 2e kerstdag een uil gespot in een schuur. Ik trapte eerst een smerige braakbalen keek naar boven en daar zat die. Een kerkuil!
![]()
Zo gaaf om die zo vlakbij te zien. Hij vloog na wat dringend oogcontact over me heen naar buiten. Zo gaaf!
quote:
Was dat met die politie? Die was erg goed jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
Voor de mensen die niet weten waar het bovenstaande met die bushalte over gaat: goed leesvoer!![]()
Een FOK!-klassiekert:
Zaken gedaan met een randdebiel
Ik heb hem net weer gelezen! Ik moest weer spugend lachen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
Voor de mensen die niet weten waar het bovenstaande met die bushalte over gaat: goed leesvoer!![]()
Een FOK!-klassiekert:
Zaken gedaan met een randdebiel
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:52 schreef Gert het volgende:
Sowieso, al die handen schudden. ik was ze wel 15 keer op zo'n dag. Echt dus hè.![]()
En jij hebt ook last van mannen die je dan misplaatst gaan zoenen natuurlijk. En als jij éérst bent, met je uitgestoken hand? Nemen ze die dan aan om je alsnóg af te lebberen?
Nee Pietje, geen living, ik heb toch geen glazen tafel man!![]()
Hij komt gewoon in de woonkamer. En die is dan ook meteen vol.
Dat heb ik een keer in een bos gehad, ik voelde dat er iets naar me keek en ik keek heel langzaam omhoog en daar zat hij , misschien een meter boven me, een in mijn herinnering hele grote uil. Eerst schrok ik even van die grote starende ogen, maar toen heb ik 'm even uitgebreid staat te bewonderen. gave ervaring inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef Noek het volgende:
[..]
en keek naar boven en daar zat die. Een kerkuil!![]()
Zo gaaf om die zo vlakbij te zien. Hij vloog na wat dringend oogcontact over me heen naar buiten. Zo gaaf!
Is de sanglier jacht weer geopendquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:22 schreef hondjes het volgende:
Ze waren hier zondag ook aan het knallen, maar dan met geweren...
De jacht was geopend
Hier van hetzelfdequote:Op dinsdag 29 december 2009 12:20 schreef Jian het volgende:
De vuurwerk verkoop is begonnen en dat is te horen ook hierachter. Paupertjes
Bijzonder hè. Ik hou echt van roofvogels. Ben ook jaloers op Valkeniers. Wat een gaaf beroep lijkt me dat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer in een bos gehad, ik voelde dat er iets naar me keek en ik keek heel langzaam omhoog en daar zat hij , misschien een meter boven me, een in mijn herinnering hele grote uil. Eerst schrok ik even van die grote starende ogen, maar toen heb ik 'm even uitgebreid staat te bewonderen. gave ervaring inderdaad
Ik heb geen hekel aan vuurwerk maar aan die randdebielen die in oktober al beginnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft iedereen toch zo'n hekel aan vuurwerk? Laat die kiddo's lekker knallen, na een paar dagen is 't weer voorbij. Van dat beetje geluid hoef je toch geen last te hebben, zij hebben plezier. Klaagcultuur
Net nog foto's gemaakt van een buizerd, zal hem zo even plaatsenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijzonder hè. Ik hou echt van roofvogels. Ben ook jaloers op Valkeniers. Wat een gaaf beroep lijkt me dat.
Ook wel weer zielig maar die beesten zijn zo opportunistisch als de pest en kiezen er bijna voor.
De laatste jaren zie je er echt heel veel in de omgeving. Vroeger zag ik ze haast nooit maar nu struikel je er soms over. Way tof!
Hmmm, ik heb wel moeite met de dieren hoor. Sommigen worden nu 3 of 4 dagen half lam gedrogeerd. Dan is één dag ook wel zat vind, hooguit twee. Hier mogen ze dus nog lang niet schieten. Gelijk sfeer!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft iedereen toch zo'n hekel aan vuurwerk? Laat die kiddo's lekker knallen, na een paar dagen is 't weer voorbij. Van dat beetje geluid hoef je toch geen last te hebben, zij hebben plezier. Klaagcultuur
Cool!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Net nog foto's gemaakt van een buizerd, zal hem zo even plaatsen
This must be your lucky day. Ze brengen nl geluk, vind ik, denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:48 schreef KRIBBET het volgende:
[ afbeelding ]
En weg was hij.
[ afbeelding ]
Omdat heel veel beesten er ontzettend last van hebben, omdat die kiddo's ogen en andere lichaamsdelen kwijt raken, omdat volgens de statistieken behoorlijk wat mensen gewond raken van het vuurwerk van anderen. En dat allemaal om de staatskas te spekken, anders hadden ze het allang aan banden gelegd en gekozen voor een paar vuurwerkplaatsen per gemeente met groot vuurwerk, afgestoken door proffesionals, aanvang middernacht en dan 2 uur lang voor de liefhebbers !quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan heb ik elke dag heel veel geluk, op weg naar het bos kom ik er meerdere tegen, vaak op een lantaarnpaal, er zitten een aantal nesten in het bos.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:50 schreef Noek het volgende:
[..]
This must be your lucky day. Ze brengen nl geluk, vind ik, denk ik.
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan heb ik elke dag heel veel geluk, op weg naar het bos kom ik er meerdere tegen, vaak op een lantaarnpaal, er zitten een aantal nesten in het bos.
Die foto dat hij in gras zit, zit hij/ zijn zo'n 2 meter van de weg vandaan
Zou er dan toch een kern van waarheid inzittenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Maar ik heb dan ook erg vaak geluk dus klopt het.
Ze zitten inderdaad vaak op die lantarenpalen langs die "nieuwe weg:" langs het kanaal richting Amsterdamquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan heb ik elke dag heel veel geluk, op weg naar het bos kom ik er meerdere tegen, vaak op een lantaarnpaal, er zitten een aantal nesten in het bos.
Die foto dat hij in gras zit, zit hij/ zijn zo'n 2 meter van de weg vandaan
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:50 schreef Jian het volgende:
Omdat heel veel beesten er ontzettend last van hebben, omdat die kiddo's ogen en andere lichaamsdelen kwijt raken, omdat volgens de statistieken behoorlijk wat mensen gewond raken van het vuurwerk van anderen. En dat allemaal om de staatskas te spekken, anders hadden ze het allang aan banden gelegd en gekozen voor een paar vuurwerkplaatsen per gemeente met groot vuurwerk, afgestoken door proffesionals, aanvang middernacht en dan 2 uur lang voor de liefhebbers !
Proffesioneel vuurwerk duurt 2 uur en dan is het klaar. Aangaande die overheid; even uitrekenen hoeveel er aan vuurwerk besteed wordt en dan de af te dragen BTW even berekenen .........quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Vuurwerk an sich is helemaal geen aangelegenheid van de overheid. Ze beslissen al zoveel voor je, laat iedereen dat zelf bepalen. Ja voor de dieren is 't zielig, maar dat zou professioneel vuurwerk dan ook zijn.
En we hebben toch geen vuurwerkbelasting of zo, dus in z'n geheel valt 't spekken ook wel mee denk ik.
Ik rij op de B weg die er langs ligt, de laatste weken zieje steeds meer aalscholvers zittenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zitten inderdaad vaak op die lantarenpalen langs die "nieuwe weg:" langs het kanaal richting Amsterdam
Professioneel vuurwerk is geen bal aan, zelf een rotje afsteken is helemaal de shit. We slaan al door in de knuffelcultuur, niet nog meer aub.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:01 schreef Jian het volgende:
Proffesioneel vuurwerk duurt 2 uur en dan is het klaar. Aangaande die overheid; even uitrekenen hoeveel er aan vuurwerk besteed wordt en dan de af te dragen BTW even berekenen .........
Wij hebben hier arenden,quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef Jian het volgende:
Ik ben een keer in zo'n dierenpark geweest ergens in Nederland, ergens in het Zuiden was het volgens mij, daar hadden ze een roofvogelshow en daar lieten ze ook een visarend rondvliegen, ze noemden het een vliegende deur omdat ie de spanwijdte had van een deur. Dat beest scheerde op een gegeven moment over het water met van die scherpe kreten, geweldig gezicht en gehoor. Wat ik ook opvallend vond was dat toen ie begon rond te vliegen het geluid van de de reguliere vogels in het omringende bos meteen verstomde, Gaaf hoor !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |