Nee die zijn niét vet. Zompige dingen.quote:Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik wel heerlijk, met veel kaneel
Tast toe!quote:Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik wel heerlijk, met veel kaneel
Jawel, baggervet zijn ze. Maar ánders vetquote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die zijn niét vet. Zompige dingen.![]()
Wel een leuk kleedje trouwens, waar ze op liggen.![]()
Doe mij maar wárme oliebollen!![]()
Dus niet van die dingen die iedereen van tevoren heeft gemaakt en dan meeneemt naar de eindejaarsparty en waarmee je elkaar de hersens in kan gooien (wat dan meestal ook gebeurt).
Zompigquote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die zijn niét vet. Zompige dingen.![]()
Of klefquote:
Nah, goede appelflappen zijn niet klefquote:Op maandag 28 december 2009 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of klef![]()
Maar zo lekker, vooral het spijs wat er in het gaatje van de appel zit
Ik zeg Ikea, kosten een tientje volgens mij en zijn niet kapot te wassen.quote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef Toverheks het volgende:Goedenmiddag all.
Nou, het is me een dagje wel, balkondeur staat open, zonnetje schijnt in mijn huiskamer is gewoon Te Heet/warm, ik wil sneeuwwwwwwwww
had het douschgordijn gewassen, deed ik ook altijd met de vorige, deze was heel leuk, wit met streepjes, nou de streepjes zijn weg/foetsie/verdwenen in de wasmachine, en hij hangt kreukelig niet mooi gewoon balen, dus straks maar ff nieuw douschgordijn halen.
dat is me nu te ver, maar als ik weer bij Ikea ben dan zal ik eens een extra kopen, nu maar ff naar blokker, had eerst een hele leuke blauwe mieterde ik altijd in de wasmachine maar deze heb net nog ff gekeken, hangt er wel erg zielig bij.quote:Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zeg Ikea, kosten een tientje volgens mij en zijn niet kapot te wassen.
Zijn dat van die bollen waar je iemand mee dood kan gooien?quote:Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij de AH kost een zak oliebollen 1 euro, ik geloof 10 of 12 erin. Daar kan je zelf niet voor bakken.
De teambuilding is gepland. We gaan vissen op de Noordzee.quote:
Plus ze zijn ook niet te vretenquote:Op maandag 28 december 2009 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn dat van die bollen waar je iemand mee dood kan gooien?
Een Bietje maarquote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef D. het volgende:
Bij een kennis in de USA hebben ze ook sneeuw
[ afbeelding ]
Dat is zeker een verre kennis?quote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel een goede tip. Ik koop ze altijd bij de blokker, was ze dus nooit, koop telkens een nieuwe, elke keer weer iets van 7 a 9 euro.quote:Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zeg Ikea, kosten een tientje volgens mij en zijn niet kapot te wassen.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, maar hoe ze ook smaken, 't blijft goedkoop.
Xenos heeft er ook een zooitje die je kunt wassen..quote:Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is me nu te ver, maar als ik weer bij Ikea ben dan zal ik eens een extra kopen, nu maar ff naar blokker, had eerst een hele leuke blauwe mieterde ik altijd in de wasmachine maar deze heb net nog ff gekeken, hangt er wel erg zielig bij.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Je haalt die schade in met een paar flessen champagnequote:Op maandag 28 december 2009 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Noek, gefeliciteerd!
Als ik 3 oliebollen per jaar eet zijn dat er veel. Ik lust ze wel, maar na een paar heb ik ze echt weer genoeg gehad voor de rest van het jaar.
Dank je!quote:Op maandag 28 december 2009 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Noek, gefeliciteerd!
Als ik 3 oliebollen per jaar eet zijn dat er veel. Ik lust ze wel, maar na een paar heb ik ze echt weer genoeg gehad voor de rest van het jaar.
Bij die oliebollen van AH zitten vaak stukjes sucade inquote:Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij de AH kost een zak oliebollen 1 euro, ik geloof 10 of 12 erin. Daar kan je zelf niet voor bakken.
Betaal je 1 euro, krijg je nog sucade ookquote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij die oliebollen van AH zitten vaak stukjes sucade in
Bastards! Alhoewel, als het moet dan eet ik die ook wel.quote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij die oliebollen van AH zitten vaak stukjes sucade in
Ik ben gescheiden en mijn linkerbeen gaat er eindelijk af! Altijd al een hekel aan dat been gehad dus blij toe!quote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Dottey het volgende:
Moet ik echt terug lezenom te zien waar we noek mee feliciteren?
De sucade-maffia, ik zweer het je. Je moet en zal sucade eten. Waarom tochquote:Op maandag 28 december 2009 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Betaal je 1 euro, krijg je nog sucade ook.
a limp is sexy.. zit jij goed straksquote:Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben gescheiden en mijn linkerbeen gaat er eindelijk af! Altijd al een hekel aan dat been gehad dus blij toe!
Ik heb weer werk. Echt werk zeg maar.quote:Op maandag 28 december 2009 14:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
a limp is sexy.. zit jij goed straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |