UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Tja, dat is het voordeel van op jezelf wonen hè!quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, zit je wat pr0n te kijken, komt je ma de kamer binnen
Lekker saampjes kijkenquote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan vraag je haar toch wat die meneer en mevrouw aan het doen zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik wel es tegen mn pa gezegd jaquote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan vraag je haar toch wat die meneer en mevrouw aan het doen zijn?
Inddquote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik wel es tegen mn pa gezegd ja
Zaten we een film te kijken, liggen ze ineens te batsen, ik tegen pa "papa, wat doen ze nou? Papa ik snap het niet!". Pa: "Ach, hou toch op man."
Als het waar is nietquote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het arrogant als je dit in een cv zet?:
Talen:
Engels: (Zeer) goede beheersing in spreken, schrijven, lezen en luisteren.
Mwah, een C1-ranking mag ik toch wel als zeer goed beschouwen?quote:Op maandag 28 december 2009 15:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Als het waar is niet
Voor je eigen veiligheid kun je misschien (zeer) beter weghalen, tenzij je echt een master degree in engels hebt behaald ofzo.
dat dus. Als je zegt dat je heeeel goed bent moet je dat ook ff laten zien met een certificaat/diploma etc... en alleen vermelden als het relevant is (dus niet voor een functie bij de mc.quote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef bambino het volgende:
Misschien optioneel erbij vermelden dat je C1 ranking ook daadwerkelijk hebt.
Ligt ook aan de soort functie uiteraard en of het belangrijk is dat je goed engels kunt.
Anders zou ik dat niet vermelden
Naja, ik heb het erop vermeld, en ik kan altijd een uitdraai vragen op school natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 15:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat dus. Als je zegt dat je heeeel goed bent moet je dat ook ff laten zien met een certificaat/diploma etc... en alleen vermelden als het relevant is (dus niet voor een functie bij de mc.
oja goedemorgen!
je hebt het of je hebt het niet. Je kan niet zelf gaan bedenken "oh ik vind dat ik c1 heb"quote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een C1 in Engels, maar dat zet ik er nooit bij, met name niet omdat ik het nog niet met een papiertje aan kan tonen.
Wouter, veel plezier in Australie! Ik ga verder met werken. In een drogisterij
Nee, ik heb het in tests aangetoond, dat ik het hebquote:Op maandag 28 december 2009 16:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
je hebt het of je hebt het niet. Je kan niet zelf gaan bedenken "oh ik vind dat ik c1 heb"
je kan wel vermoedden dat je het hebt, maar als je het op je cv zet op die manier dan moet je ook het papierwerk ervoor hebben. Al zal niet elke werkgever erom vragen.
Met talen in het algemeen kan dit idd wel, maar het ging meer om het C1 gebeuren, dat zet je erbij als er specifiek wordt gezegd "engelse taal is een pre" of w/equote:Op maandag 28 december 2009 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook erg goed in Engels, en zet het er gewoon bij op een CV, je weet maar nooit of het een keer nodig zal zijn. Ik ga niet voor verschillende soorten werk nieuwe CV's maken, ik voeg het gewoon toe op mijn standaard-CV
Nee, dat staat er niet letterlijk. Ik heb er neergezet dat ik een (zeer) goede beheersing van de taal hebquote:Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Met talen in het algemeen kan dit idd wel, maar het ging meer om het C1 gebeuren, dat zet je erbij als er specifiek wordt gezegd "engelse taal is een pre" of w/e
Dat kan iedereen toch koken?quote:Op maandag 28 december 2009 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aardappelen, spinazie, karbonade. Had liever worst erbij gehad, maar de karbo was al uit de vriezer gehaald
Bij welk papiertje hoort welk taalniveau?quote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een C1 in Engels, maar dat zet ik er nooit bij, met name niet omdat ik het nog niet met een papiertje aan kan tonen.
Das wek heel makkelijk om te zeggen dat je dit jaar niet meer dirnktquote:Op maandag 28 december 2009 17:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb beloofd dat ik dit jaar niet meer drink, mag zo'n bonbon met drank erin dan wel? eigenlijk niet ofwel?
Hehequote:Op maandag 28 december 2009 18:08 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Das wek heel makkelijk om te zeggen dat je dit jaar niet meer dirnkt![]()
Zeg het dan op 1 januari dat je het hele jaar niet meer drinkt
Zolang je je bonbon eet is er niets aan de hand.quote:Op maandag 28 december 2009 17:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb beloofd dat ik dit jaar niet meer drink, mag zo'n bonbon met drank erin dan wel? eigenlijk niet ofwel?
Neem een bonbon.quote:Op maandag 28 december 2009 19:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb honger.
Denk het wel. Of door Toyota.quote:Op maandag 28 december 2009 20:24 schreef Redbaron het volgende:
net ff naar bornerbroek geweest een DVD ophalen, t was best glad dus stond op n gegeven moment de andere kant op te loeren![]()
Zou dat misschien iets te maken hebben met mijn rijstijl?
Heb jij iets groens gerookt?quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef haakon het volgende:
http://www.kudsite.nl/videos.php?id=80
Wanneer gaan we bierdrinken? Dit jaar nog?quote:
Ik was aardig aangeschoten, dus ja, ik had een mooie kerstquote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon maar 1 topic gemist sinds vorige week donderdagmiddag
maar goedenavondallemaal toffe Kerst gehad?
ik heb donderdagavond gegeten, vrijdag hele dag, zaterdagavond en gisteren hele dag; wat dat betreft dus geen klagenquote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was aardig aangeschoten, dus ja, ik had een mooie kerst
Ja, dat deed ik ook tijdens het bierdrinkenquote:Op maandag 28 december 2009 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb donderdagavond gegeten, vrijdag hele dag, zaterdagavond en gisteren hele dag; wat dat betreft dus geen klagen
Dat is zuur jaquote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Mdrop het volgende:
Avond .... Wat een klote lange dag. Hopelijk de komende twee niet anders ben ik kapot voor oud en nieuw
.
ik heb niet gruwelijk lopen/zitten/staan tanken, maar wel voldoende binnen gekregenquote:Op maandag 28 december 2009 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook tijdens het bierdrinken
Gruwelijk zuipen deed ik ook niet, maar er ging wel een kratje doorquote:Op maandag 28 december 2009 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb niet gruwelijk lopen/zitten/staan tanken, maar wel voldoende binnen gekregen![]()
\m/quote:Op maandag 28 december 2009 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Satanklaas \m/
quote:
quote:
Ik ga dit jaar niet meer drinkenquote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wanneer gaan we bierdrinken? Dit jaar nog?![]()
hoewel een zooi patat er ook wel in zou gaanquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 21:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar niet meer drinken
En volgend jaar ook, ik ben dit zat.quote:
Jaja, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 28 december 2009 21:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En volgend jaar ook, ik ben dit zat.
Hoe bedoel je dat? Ik heb tests gedaan via school en er werd me verteld dat ik op papier de uitslag krijg.quote:Op maandag 28 december 2009 17:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij welk papiertje hoort welk taalniveau?
Het is dus niet zo dat bij een HBO diploma automatisch C1 hoort?quote:Op maandag 28 december 2009 22:03 schreef Samzz het volgende:
Hoe bedoel je dat? Ik heb tests gedaan via school en er werd me verteld dat ik op papier de uitslag krijg.
Zijn dat die testen via zo'n programma? waarin je ook al die andere talen kunt kiezen?quote:Op maandag 28 december 2009 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik heb tests gedaan via school en er werd me verteld dat ik op papier de uitslag krijg.
Weet ik eigenlijk niet... Bij ons op school iig niet, want sommigen zijn echt beroerd in het Engels.quote:Op maandag 28 december 2009 22:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat bij een HBO diploma automatisch C1 hoort?
Geen idee. Volgensmij verwachten ze B1 niveau, sommige mensen in mijn klas zijn echt slecht in engels.quote:Op maandag 28 december 2009 22:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat bij een HBO diploma automatisch C1 hoort?
luie donder!quote:Op maandag 28 december 2009 22:15 schreef Oldenzaal het volgende:
Ei Poet the door on slot because i gow to sliep in ee minute!
Ja, ik zeg net, de BB deed raar.quote:Op maandag 28 december 2009 22:19 schreef ACT-F het volgende:
Bedankt voor je drievoudige reactie![]()
Kom op zeg, HBO B1, is het niveau zo gedaald tegenwoordig
Zijn sites waar je dat kan testenquote:Op maandag 28 december 2009 22:17 schreef Redbaron het volgende:
hoe weet je op welk niveau engels je zit??
quote:Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef Oldenzaal het volgende:
bla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die heb ik niet, ik kreeg een link via school. Anders even googlen?quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Samzz het volgende:
Ben me daar gek zeker.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
KutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Ik drink één keer teveel, en meteen drink ik teveel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:43 schreef Redbaron het volgende:
dan muj nich zo veul zoepn, misskien daj dan better kunt sloapn
Ik vind t bestquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:07 schreef Redbaron het volgende:
mini meet @ the shamrock?
zoepm en angoan
* proestquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:30 schreef ACT-F het volgende:
Ondertussen fotografeer ik de grote kerstboom hier![]()
[ afbeelding ]
ja, jij en ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 06:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Tukkertjes![]()
Wat lees ik? Mini-meet @ the Shamrock?
Helemaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's toch die tent in Almelo?
Haha. Maar ff serieus, we gaan een mini meet doen met andere FOK!kers er bij?quote:
de Stam is een stinkcafe.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah, daar ben ik wel eens geweest. Al zat ik meer in de stam
Nu je het zegt, ook een keer bij Nathalie als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha. Maar ff serieus, we gaan een mini meet doen met andere FOK!kers er bij?
Lijkt me heel leuk! Zeg waar en wanneer.Zouden we trouwens niet een keer een meet houden bij Machiel thuis als zijn ouders op vakantie waren?
Staat mij ook iets van bij jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ook een keer bij Nathalie als ik me niet vergis
I'm inquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat dachten jullie van een nieuwjaarsborrel/koffie/fris drinken in de Shamrock in het nieuwe jaar, datum in overleg.
Goed ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat dachten jullie van een nieuwjaarsborrel/koffie/fris drinken in de Shamrock in het nieuwe jaar, datum in overleg.
Ik heb zelfs een eigen appartementje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
I'm in![]()
Maarre Selma, jij hebt toch ook een eigen kamer
Jah nou dan, hoppa volgende week maandag om 14:00 TOF MEET bij Selma.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een eigen appartementje.
Kloptquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ook een keer bij Nathalie als ik me niet vergis
Moet je alleen wel een half jaartje geduld hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaaa toch wel, ik dacht al een keer dat je zoiets aangaf.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah nou dan, hoppa volgende week maandag om 14:00 TOF MEET bij Selma.
Ik zal de TT alvast ff aanpassen: Tukkers op FOK! #310: TOF Meet bij Selma, a.s maandag 14:00!!!
![]()
![]()
Och, die kunnen we opsluiten in de badkamerquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In principe zou het wel kunnen, ik woon 2 minuutjes van de Shamrock af.
Maar bij mij is het minder gezellig hoor. Ik heb twee heel gevaarlijke katten.
Oke, doen we.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Och, die kunnen we opsluiten in de badkamer![]()
Nee maar ik ben er wel voor in, shamrock almelo
Almelo niet goed? Het mag ook wel ergens anders.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef Samzz het volgende:
Almelo? Echt the place to be of nietIk meende dat er een FCT meet was, daar heb ik me, stom genoeg, toe laten ompraten
Waar moet je werken dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:34 schreef ACT-F het volgende:
Maandag 4 jan. ben ik toevallig in Almelo, maar wel werken
Hey Justinquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zometeen even naar de Intertoys, daar ligt Unreal Tournament 3 voor maar 6 euro
je weet maar nooit hequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Googlet
Zie je me daar echt voor aan?
Willen ze dat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Anders hou je de meeting daar. Wie weet kom je me tegen
Goedemiddagquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef ReMcOrE het volgende:
wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, zo'n dagje niks om van alles te kunnen doen
goedemiddag
Het maakt me niet uit hoor, ik hoor alleen altijd dat Almelo niet leuk isquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Almelo niet goed? Het mag ook wel ergens anders.
Oh maar de Shamrock wel. Lekker knus, open haardje erbij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoor, ik hoor alleen altijd dat Almelo niet leuk is
Als je goed je best doet ja , en op de juiste plek bent, dat plein bijvoorbeeld krijg je nooit gezelligquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Redbaron het volgende:
als je met leuke/gezellige mensen bent zijn zelfs de vreselijkste plekken leuk te maken, ook almelo valt daar onder
Nielz aan t plein is best gezellig, de waag idd niet. balletentquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je goed je best doet ja , en op de juiste plek bent, dat plein bijvoorbeeld krijg je nooit gezellig. Of de Waag
.
Okequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh maar de Shamrock wel. Lekker knus, open haardje erbij.
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk ben ook nooit in almelo geweest, maar goed, als je hoort dat t niet leuk is, ga je ook niet snel he
Überhaupt niet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook nooit in almelo geweest
Het sportpark, dat is toch echt een k*t zwembad, dan is Tubbergen nog beter te doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik alleen in het zwembad van Almelo
Nja, ik zit op wedstrijdzwemmen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het sportpark, dat is toch echt een k*t zwembad, dan is Tubbergen nog beter te doen.
Glijbaan FTW ofzo.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:49 schreef Redbaron het volgende:
ik wijk voor t winkelen al uit naar enschede, iets meer keus en gezelliger.
wedstrijdzwemmen doen ze toch veel in t bad van vriezenveen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, ik zit op wedstrijdzwemmen.
En daarvoor is dat bad best goed
Nog nooit een wedstrijd daar gehadquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wedstrijdzwemmen doen ze toch veel in t bad van vriezenveen?
tminste ik ken er 2 die daar zwemmen
Juhquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef Samzz het volgende:
Almelo? Echt the place to be of nietIk meende dat er een FCT meet was, daar heb ik me, stom genoeg, toe laten ompraten
Donders met jou eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:49 schreef Redbaron het volgende:
ik wijk voor t winkelen al uit naar enschede, iets meer keus en gezelliger.
Zoals een rechtbankquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
alleen als je echt iets nodig hebt wat je in je eigen dorp ofzo niet kunt vinden.
Welk spelletje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
alle losse tracks uitgezocht, gesorteerd, in de goede map gedaan en geïmporteerd in iTunesnu heb ik het wel verdiend om een spelletje te gaan spelen
Need For Speed Underground, bijna uitgespeeldquote:
Zozo illegaal bezigquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Need For Speed Underground, bijna uitgespeelddaarna NFS Underground 2, vanmorgen gedownload en voor de 1e keer zelf via Daeomon Tools geïnstalleerd
Tuurlijk wel. Met uitgaan nietquote:
Oke, aardig uitgeleefd dat lichaam als ik zn wiki bekijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
JaMaar ik lees het net pas.
Mja, dat wel...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, aardig uitgeleefd dat lichaam als ik zn wiki bekijk.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:34 schreef Mdrop het volgende:
Omg , waarom doneert iemand aan wiki, juist daarom:
[ afbeelding ]
Live fast, die fastquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Mdrop het volgende:
Oke, aardig uitgeleefd dat lichaam als ik zn wiki bekijk.
Nou niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die vent was geniaal met de drums...
Gutte gutte gut, lange tenen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je echt niks zinnigs kan zeggen, zeg dan niks.
Nou dat blijkt. Gelukkig ben ik nooit een idolaat geweest van een persoonlijkheid. Scheelt me weer een hoop depri momenten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Samzz het volgende:
Niet iedereen waardeert grapjes over een pas overleden idool
ik zou niet durvenquote:
Drummer van Avenged Sevenfold.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ken die hele Jimmy Sullivan niet eens. Nooit van gehoord.
Gewoon een geniale muzikantquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Samzz het volgende:
Niet iedereen waardeert grapjes over een pas overleden idool
beide zeggen mij ook niks...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drummer van Avenged Sevenfold.
Ook nog nooit van gehoord. Wel zonde van zo'n jong persoon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drummer van Avenged Sevenfold.
Tja, ieder mens is anders. Ik ben dagen depri geweest toen Michael was overleden, wilde er geen fout woordje over horen, draaide de muziek dag in dag uit (nog steeds overigensquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou dat blijkt. Gelukkig ben ik nooit een idolaat geweest van een persoonlijkheid. Scheelt me weer een hoop depri momenten.
Geld lenen is voor de meeste mensen geen optiequote:Op dinsdag 29 december 2009 16:58 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ken die knakkie ook niet.
Ik heb vandaag 2 rekeningen binnen gekregen die ik nu niet kan betalen, en ik moet nog geld hebben voor oud en nieuw. Hoe ga ik dit doen ?
Ik ga denk ik geld lenen van mijn oudersquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geld lenen is voor de meeste mensen geen optie
zal mijn broertje dan maar eens vragenquote:
ligt eraan hoe snel na oud en nieuw je weer geld hebt, anders kun je die rekeningen wel ff laten liggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:58 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb vandaag 2 rekeningen binnen gekregen die ik nu niet kan betalen, en ik moet nog geld hebben voor oud en nieuw. Hoe ga ik dit doen ?
Tja, ver van mijn bed show... In mijn kennissenkring is zwarte humor schering en inslag. Zoals je aangeeft, ieder mens is andersquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:56 schreef Samzz het volgende:
Het is gewoon jammer dat er meteen bijdehante opmerkingen moeten worden gemaakt als iemand meld dat er een persoon is overleden.
Op een stokje bijten en voortaan sparen. Heb je meteen een goed voornemenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:58 schreef Robinhoo het volgende:
Mja, van je ouders lenen is wat anders dan van de bank hequote:Op dinsdag 29 december 2009 16:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik geld lenen van mijn oudersEn dan lief vragen of ze mijn vak-p contributie willen betalen. (25 euro)
We hadden het eerder vanmiddag nog over marktstraat 13 ....quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik geld lenen van mijn oudersEn dan lief vragen of ze mijn vak-p contributie willen betalen. (25 euro)
Ik weet eigenlijk niet hoe bekend ze eigenlijk zijn, maar ik vind ze überquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal mijn broertje dan maar eens vragen
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:04 schreef Mdrop het volgende:
We hadden het eerder vanmiddag nog over marktstraat 13 ....
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik snap nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Inpandige hoeren zooi in Almelo, en aangezien hij geld nodig heeft is dat de plek, of de Bank natuurlijkquote:
JIJ kunt er geld verdienen.....quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:08 schreef Robinhoo het volgende:
Markstraat 13, dat kost verdomme 50 euro man per uur.
Badderzequote:Op dinsdag 29 december 2009 17:09 schreef Samzz het volgende:
Allejezus, ik ga in bad. Het is gewoon stervens koud buiten... En ik kom net van m'n paarden terug, meeeen, koud, koud, koud
Wacht even, dan zeep ik je inquote:
Oh, da's goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wacht even, dan zeep ik je in
Voorspelbare reactiequote:Op dinsdag 29 december 2009 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wacht even, dan zeep ik je in
Nice!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Avond!, kwam erachter dat ik nog wat vrije dagen heb, dus vakantie!
Da's altijd prettig jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Avond!, kwam erachter dat ik nog wat vrije dagen heb, dus vakantie!
Misschien iets met een kartbaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En binnenkort weer verderzoeken naar werk
Woon je daar helemaal? Nah, dan zou ik niet in Nijverdal werken in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanuit Deventer?
Ja, daar woon ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Woon je daar helemaal? Nah, dan zou ik niet in Nijverdal werken in ieder geval.
Ja, ik studeer nog, het is gewoon een bijbaan dat ik zoekquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:29 schreef ACT-F het volgende:
Maar wat zou je anders willen doen? Nog aan het studeren?
Ik ga ondertussen pleite. Genoeg 'gewerkt'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |