Oh maar de Shamrock wel. Lekker knus, open haardje erbij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoor, ik hoor alleen altijd dat Almelo niet leuk is
Als je goed je best doet ja , en op de juiste plek bent, dat plein bijvoorbeeld krijg je nooit gezelligquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Redbaron het volgende:
als je met leuke/gezellige mensen bent zijn zelfs de vreselijkste plekken leuk te maken, ook almelo valt daar onder
Nielz aan t plein is best gezellig, de waag idd niet. balletentquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je goed je best doet ja , en op de juiste plek bent, dat plein bijvoorbeeld krijg je nooit gezellig. Of de Waag
.
Okequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh maar de Shamrock wel. Lekker knus, open haardje erbij.
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk ben ook nooit in almelo geweest, maar goed, als je hoort dat t niet leuk is, ga je ook niet snel he
Überhaupt niet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook nooit in almelo geweest
Het sportpark, dat is toch echt een k*t zwembad, dan is Tubbergen nog beter te doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik alleen in het zwembad van Almelo
Nja, ik zit op wedstrijdzwemmen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het sportpark, dat is toch echt een k*t zwembad, dan is Tubbergen nog beter te doen.
Glijbaan FTW ofzo.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:49 schreef Redbaron het volgende:
ik wijk voor t winkelen al uit naar enschede, iets meer keus en gezelliger.
wedstrijdzwemmen doen ze toch veel in t bad van vriezenveen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, ik zit op wedstrijdzwemmen.
En daarvoor is dat bad best goed
Nog nooit een wedstrijd daar gehadquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wedstrijdzwemmen doen ze toch veel in t bad van vriezenveen?
tminste ik ken er 2 die daar zwemmen
Juhquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef Samzz het volgende:
Almelo? Echt the place to be of nietIk meende dat er een FCT meet was, daar heb ik me, stom genoeg, toe laten ompraten
Donders met jou eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:49 schreef Redbaron het volgende:
ik wijk voor t winkelen al uit naar enschede, iets meer keus en gezelliger.
Zoals een rechtbankquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
alleen als je echt iets nodig hebt wat je in je eigen dorp ofzo niet kunt vinden.
Welk spelletje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
alle losse tracks uitgezocht, gesorteerd, in de goede map gedaan en geïmporteerd in iTunesnu heb ik het wel verdiend om een spelletje te gaan spelen
Need For Speed Underground, bijna uitgespeeldquote:
Zozo illegaal bezigquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Need For Speed Underground, bijna uitgespeelddaarna NFS Underground 2, vanmorgen gedownload en voor de 1e keer zelf via Daeomon Tools geïnstalleerd
Tuurlijk wel. Met uitgaan nietquote:
Oke, aardig uitgeleefd dat lichaam als ik zn wiki bekijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
JaMaar ik lees het net pas.
Mja, dat wel...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, aardig uitgeleefd dat lichaam als ik zn wiki bekijk.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:34 schreef Mdrop het volgende:
Omg , waarom doneert iemand aan wiki, juist daarom:
[ afbeelding ]
Live fast, die fastquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Mdrop het volgende:
Oke, aardig uitgeleefd dat lichaam als ik zn wiki bekijk.
Nou niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die vent was geniaal met de drums...
Gutte gutte gut, lange tenen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je echt niks zinnigs kan zeggen, zeg dan niks.
Nou dat blijkt. Gelukkig ben ik nooit een idolaat geweest van een persoonlijkheid. Scheelt me weer een hoop depri momenten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Samzz het volgende:
Niet iedereen waardeert grapjes over een pas overleden idool
ik zou niet durvenquote:
Drummer van Avenged Sevenfold.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ken die hele Jimmy Sullivan niet eens. Nooit van gehoord.
Gewoon een geniale muzikantquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Samzz het volgende:
Niet iedereen waardeert grapjes over een pas overleden idool
beide zeggen mij ook niks...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drummer van Avenged Sevenfold.
Ook nog nooit van gehoord. Wel zonde van zo'n jong persoon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drummer van Avenged Sevenfold.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |