Tuurlijk wel. Met uitgaan nietquote:
Oke, aardig uitgeleefd dat lichaam als ik zn wiki bekijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
JaMaar ik lees het net pas.
Mja, dat wel...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, aardig uitgeleefd dat lichaam als ik zn wiki bekijk.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:34 schreef Mdrop het volgende:
Omg , waarom doneert iemand aan wiki, juist daarom:
[ afbeelding ]
Live fast, die fastquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Mdrop het volgende:
Oke, aardig uitgeleefd dat lichaam als ik zn wiki bekijk.
Nou niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die vent was geniaal met de drums...
Gutte gutte gut, lange tenen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je echt niks zinnigs kan zeggen, zeg dan niks.
Nou dat blijkt. Gelukkig ben ik nooit een idolaat geweest van een persoonlijkheid. Scheelt me weer een hoop depri momenten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Samzz het volgende:
Niet iedereen waardeert grapjes over een pas overleden idool
ik zou niet durvenquote:
Drummer van Avenged Sevenfold.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ken die hele Jimmy Sullivan niet eens. Nooit van gehoord.
Gewoon een geniale muzikantquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Samzz het volgende:
Niet iedereen waardeert grapjes over een pas overleden idool
beide zeggen mij ook niks...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drummer van Avenged Sevenfold.
Ook nog nooit van gehoord. Wel zonde van zo'n jong persoon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drummer van Avenged Sevenfold.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |