UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Tja, dat is het voordeel van op jezelf wonen hè!quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, zit je wat pr0n te kijken, komt je ma de kamer binnen
Lekker saampjes kijkenquote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan vraag je haar toch wat die meneer en mevrouw aan het doen zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik wel es tegen mn pa gezegd jaquote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan vraag je haar toch wat die meneer en mevrouw aan het doen zijn?
Inddquote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik wel es tegen mn pa gezegd ja
Zaten we een film te kijken, liggen ze ineens te batsen, ik tegen pa "papa, wat doen ze nou? Papa ik snap het niet!". Pa: "Ach, hou toch op man."
Als het waar is nietquote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het arrogant als je dit in een cv zet?:
Talen:
Engels: (Zeer) goede beheersing in spreken, schrijven, lezen en luisteren.
Mwah, een C1-ranking mag ik toch wel als zeer goed beschouwen?quote:Op maandag 28 december 2009 15:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Als het waar is niet
Voor je eigen veiligheid kun je misschien (zeer) beter weghalen, tenzij je echt een master degree in engels hebt behaald ofzo.
dat dus. Als je zegt dat je heeeel goed bent moet je dat ook ff laten zien met een certificaat/diploma etc... en alleen vermelden als het relevant is (dus niet voor een functie bij de mc.quote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef bambino het volgende:
Misschien optioneel erbij vermelden dat je C1 ranking ook daadwerkelijk hebt.
Ligt ook aan de soort functie uiteraard en of het belangrijk is dat je goed engels kunt.
Anders zou ik dat niet vermelden
Naja, ik heb het erop vermeld, en ik kan altijd een uitdraai vragen op school natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 15:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat dus. Als je zegt dat je heeeel goed bent moet je dat ook ff laten zien met een certificaat/diploma etc... en alleen vermelden als het relevant is (dus niet voor een functie bij de mc.
oja goedemorgen!
je hebt het of je hebt het niet. Je kan niet zelf gaan bedenken "oh ik vind dat ik c1 heb"quote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een C1 in Engels, maar dat zet ik er nooit bij, met name niet omdat ik het nog niet met een papiertje aan kan tonen.
Wouter, veel plezier in Australie! Ik ga verder met werken. In een drogisterij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |