quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah nou dan, hoppa volgende week maandag om 14:00 TOF MEET bij Selma.
Ik zal de TT alvast ff aanpassen: Tukkers op FOK! #310: TOF Meet bij Selma, a.s maandag 14:00!!!
![]()
![]()
Och, die kunnen we opsluiten in de badkamerquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In principe zou het wel kunnen, ik woon 2 minuutjes van de Shamrock af.
Maar bij mij is het minder gezellig hoor. Ik heb twee heel gevaarlijke katten.
Oke, doen we.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Och, die kunnen we opsluiten in de badkamer![]()
Nee maar ik ben er wel voor in, shamrock almelo
Almelo niet goed? Het mag ook wel ergens anders.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef Samzz het volgende:
Almelo? Echt the place to be of nietIk meende dat er een FCT meet was, daar heb ik me, stom genoeg, toe laten ompraten
Waar moet je werken dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:34 schreef ACT-F het volgende:
Maandag 4 jan. ben ik toevallig in Almelo, maar wel werken
Hey Justinquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zometeen even naar de Intertoys, daar ligt Unreal Tournament 3 voor maar 6 euro
je weet maar nooit hequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Googlet
Zie je me daar echt voor aan?
Willen ze dat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Anders hou je de meeting daar. Wie weet kom je me tegen
Goedemiddagquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef ReMcOrE het volgende:
wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, zo'n dagje niks om van alles te kunnen doen
goedemiddag
Het maakt me niet uit hoor, ik hoor alleen altijd dat Almelo niet leuk isquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Almelo niet goed? Het mag ook wel ergens anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |