undercover in nederland zegt me zo niets.quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef 3keernix het volgende:
Is al een topic over geweest dacht ik
P'sies.quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Als je er over nadenkt is het te ranzig voor woorden ja, zogenaamd mensen 'waarschuwen' maar het draait ze eigenlijk alleen om de kijkcijfers en het geld..
Nog 1 keer zo'n post en je zit heel dicht tegen een ban aanquote:Op maandag 28 december 2009 12:50 schreef Adelante het volgende:
Kan ik hier een bestelling plaatsen?
quote:Op maandag 28 december 2009 12:50 schreef Adelante het volgende:
Kan ik hier een bestelling plaatsen?
Nee.quote:Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef Jahr00n het volgende:
Heb zelf wat 12'' shells liggen, maar daar blaas je wel een huis mee op hoor.
En sowieso, kunststof poppen om te laten zien wat voor impact een lawinepijl heeftquote:Op maandag 28 december 2009 12:45 schreef Luman het volgende:
Man man man, wat was dat weer een sensatie programma
"Dat lontje van die vlinder gaat DI-RECT de vlinder in, en ontploft dus meteen!"
Steken ze hem af, duurt het nog 8 sec. voordat ie ontploft
En die Salute op de grond.
Pff...
Waarom laten ze niet gewoon mensen zien die echt weten waarover ze praten?
Klacht: alberto
Nitraten toch? 30 euro per kartonnetje dacht ik zo snel op te vangenquote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Luman het volgende:
OHJA,
Een karton Fenix voor 1.500.-
Godver, hoe erg word je dan opgelicht
Wat een Foppe de Haans waren dat zegquote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Jahr00n het volgende:
Ik kon die experts niet eens verstaan.
LEVENSGEVAARLIJK, 500 VAN DIE DINGEN MAKEN EEN STEEKVLAM VAN MEER DAN 10 METER.quote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb hier iets van 500 stuks van liggen. PM maar voor bestellingen.
[ afbeelding ]
Die fenix nitraten gaan voor een goede 8 tot 10 euro per pakje van 20.quote:Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nitraten toch? 30 euro per kartonnetje dacht ik zo snel op te vangen![]()
Het is even geleden dat ik die dingen gekocht heb, maar 400% inflatie in 3 jaar is toch wel heel erg veel
Om rookbommen van te maken?quote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb hier iets van 500 stuks van liggen. PM maar voor bestellingen.
[ afbeelding ]
Ze durfde die vlinder niet eens met de hand af te stekenquote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Jahr00n het volgende:
Ik kon die experts niet eens verstaan.
Boswachter is stoer, want hij weet veel van Fop en Scherts artikelenquote:Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om rookbommen van te maken?
Dat deed ik vroeger altijd:
PVC buis - Volproppen met flikkersterren en gruis-watjes aan boven en onderkant.
Flikkerster op de kop erin proppen en aansteken
Idd, alsof ze daarvoor wat pijlen gebruiken.quote:Op maandag 28 december 2009 12:49 schreef Luman het volgende:
En die gast die die Zink 901 verkocht:
"Ja, hier wekken ze lawines mee op!"
Kanker toch op man
Steek jij voor 8000 euro binnen 5 minutenSECONDE weg?quote:Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef wise het volgende:
wow vuurwerk. voor 8000 euro kopen
:D:D:D.
en binnen 5 sec is het weg.
NOU GEWELDIG!!!:{:{
(Dat is een vuurwerk pot knulquote:Op maandag 28 december 2009 13:03 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Idd, alsof ze daarvoor wat pijlen gebruiken.![]()
Gewoon het echte spul
[ afbeelding ]
Hou die vuile kutkop van je dicht.quote:Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef Luman het volgende:
[..]
Boswachter is stoer, want hij weet veel van Fop en Scherts artikelen
quote:Op maandag 28 december 2009 13:03 schreef Luman het volgende:
[..]
Steek jij voor 8000 euro binnen 5 minutenSECONDE weg?
Komen daar dan ook 36 schots uit?quote:Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef wise het volgende:
wow vuurwerk. voor 8000 euro kopen
:D:D:D.
en binnen 5 sec is het weg.
NOU GEWELDIG!!!:{:{
edit:
koop dan een vissenkom, doe er wat sterretjes in. gooi je 8000 euro erbij. Een doosje lucifers erbij, en je heb hetzelfde
Wise, rook je?quote:Op maandag 28 december 2009 13:05 schreef wise het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is, waarom zoveel geld in zoiets nutteloos steken. voor 50 euro een pot kopen en na 5 seconden is het gedaan. Dat is een 50 euro goed uitgegeven. Enige wat je ervoor terug krijgt zijn de ooeehs en aaahs van je buren
Ja, dat bedoel ik. Ik betaalde dr vroegah 7,50 per los pakje voor.quote:Op maandag 28 december 2009 13:01 schreef Luman het volgende:
[..]
Die fenix nitraten gaan voor een goede 8 tot 10 euro per pakje van 20.
Dus hij betaalde 30 euro p/pakje in een karton.
Karton prijzen zijn nóg minder, dan zijn ze een euro of 6 per pakje...
LOL.quote:Op maandag 28 december 2009 13:05 schreef Luman het volgende:
[..]
Komen daar dan ook 36 schots uit?
Met o.a. crown effecten?
Peony's?
Ga even huilen man.
nee, hoezoquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou die vuile kutkop van je dicht.
Omdat er ook genoeg mensen zijn die per jaar een goede 600 euro de lucht in blazen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef wise het volgende:
[..]
nee, hoezo
of probeer je nu iets te vinden waarop je een soort gelijk antwoord als mij kunt geven?
Die Seat Leon wat die "dealers" reden trouwensquote:Op maandag 28 december 2009 13:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Even dit topic naar undercover in Nederland gemailed.
Neuh, nu lieten ze zien wat er ook daadwerkelijk gebeurde als het echt goed fout ging.quote:Op maandag 28 december 2009 13:07 schreef l3laster het volgende:
lolz en die aflevering wat moet die precies voorkomen? vorig jaar had die toch ook zo'n aflevering
Hij had daarnaast nog een normale baan, en ik vermoed dat hij uit een welgesteld gezin komt aangezien hij erg netjes sprak.quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Seat Leon wat die "dealers" reden trouwens
Wat een smaak
Iedereen moet vuurwerk gaan dealen want dan kun je zulkes vette auto kopen !111!
Ja wat is daar mis mee?quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef Luman het volgende:
[..]
Neuh, nu lieten ze zien wat er ook daadwerkelijk gebeurde als het echt goed fout ging.
Seat Leon en smaak.quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Seat Leon wat die "dealers" reden trouwens
Wat een smaak
Iedereen moet vuurwerk gaan dealen want dan kun je zulkes vette auto kopen !111!
600 euro als in sigaretten?quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef Luman het volgende:
[..]
Omdat er ook genoeg mensen zijn die per jaar een goede 600 euro de lucht in blazen.
Maar dan verspreid over het jaar.
Komt op hetzelfde neer, of niet?
Ja, weet je wat er dan met dat schuurtje gebeurt?quote:Op maandag 28 december 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja wat is daar mis mee?
Ik mag niet hopen dat er hier iemand zoiets in een schuur heeft staan
quote:
Uit een ander topicquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:00 schreef Hondenfluitje het volgende:
Grote kans dat die uitzending over vuurwerk gaat, Alberto is weer in de handel van illegaal vuurwerk gedoken namelijk. Maar hij was zo slim om het e-mailadres van zijn bedrijf te gebruiken. Hij heeft op diverse vuurwerkfora's gepost, admins vonden zijn berichten verdacht en zijn eens onderzoek gaan doen.
IP-adres kwam uit bij Noordkaap tv-producties (het bedrijf van Alberto), ze zijn alles te weten gekomen over de gene die de berichten heeft gestuurd, naam, adres etc.
Er zijn echter wel mensen die hebben gehapt, en aangezien het weer bijna komkommertijd is wat vuurwerk betreft gaat waarschijnlijk daar de uitzending over.
Ook heeft 'ie geprobeerd buitenlandse rijbewijzen te kopen om die zo om te zetten in Nederlandse rijbewijzen, en dat allemaal met hetzelfde e-mailadres.
Ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk gaat het daarover, en anders in een latere uitzending wel.
Fiat Multipla.quote:Op maandag 28 december 2009 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat vind jij dan wel "smaak" ?
Als ik een vrouw was, was ik verliefd op je geworden omdat je er zoveel verstand van hebtquote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef Luman het volgende:
Maar wacht.
Hij had die tas laten staan, die dealer.
Nou zag ik toevallig Shell's en Titanova Delova liggen in die tas.
Dat is 1.1 vuurwerk.
Komt er zo'n politie busje aan, en die laad zo die tas in en rijd ermee weg.
Je mag 1.1 Vuurwerk niet eens transporteren in Nederland.
Wat een mongolen zijn het ook.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was, was ik verliefd op je geworden omdat je er zoveel verstand van hebt
Meneer rijdt een Fiat Panda en komt hier een mooie Seat Leon afkrakenquote:
Als het achterop de fiets kan, waarom dan niet in een busje?quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef Luman het volgende:
Maar wacht.
Hij had die tas laten staan, die dealer.
Nou zag ik toevallig Shell's en Titanova Delova liggen in die tas.
Dat is 1.1 vuurwerk.
Komt er zo'n politie busje aan, en die laad zo die tas in en rijd ermee weg.
Je mag 1.1 Vuurwerk niet eens transporteren in Nederland.
Wat een mongolen zijn het ook.
Nee, het mág niet.quote:Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Als het achterop de fiets kan, waarom dan niet in een busje?
Omdat het allebei niet mag?quote:Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Als het achterop de fiets kan, waarom dan niet in een busje?
quote:Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef LePoo het volgende:
Meneer rijdt een Fiat Panda en komt hier een mooie Seat Leon afkraken![]()
Iets met afgunst enzo, jaloerse hond.
Ik vind dit wel een van de mooiste middenklassers van dit ogenblik. En als je wilt lekker snel voor dat geld.quote:Op maandag 28 december 2009 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat vind jij dan wel "smaak" ?
ze kunnen toch het vuurwerk niet ter plekke op zo'n parkeerplaats laten ontploffen?quote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef Luman het volgende:
[..]
Nee, het mág niet.
Dat is heel iets anders.
Maar de politie (die de wet hoort te handhaven), doet dit wél.
Hypocriete mensen...
Bom ruiming.quote:Op maandag 28 december 2009 13:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ze kunnen toch het vuurwerk niet ter plekke op zo'n parkeerplaats laten ontploffen?
verkeerd gedacht kortzichtige noob, ik vind alleen dat je uiterst triest bezig bent hier door met hand en tand wat kruit in papier en karton te verdedigen alsof het over je moeder gaatquote:Op maandag 28 december 2009 13:21 schreef Luman het volgende:
[..]
Ik las PeZu, en ik dacht "Daar heb je een Anti-vuurwerk jehova".
quote:Op maandag 28 december 2009 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
verkeerd gedacht kortzichtige noob, ik vind alleen dat je uiterst triest bezig bent hier door met hand en tand wat kruit in papier en karton te verdedigen alsof het over je moeder gaat_!
wat is er knulletjequote:
ik weet al genoegquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 13:27 schreef Aestivate het volgende:
Vuurwerk mag best knallen, en mensen moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen en hun kinderen goed opvoeden. Dan kun je met wat zwaarder vuurwerk genoeg lol hebben zonder van alles te verbieden waardoor sommige kutkoters zelf dingen in elkaar gaan zetten.
niet alles maar een hoop zou gelegaliseerd moeten worden jaquote:Op maandag 28 december 2009 13:28 schreef Luman het volgende:
[..]
^2
Als ze al die troep uit België enzo nou eens legaal maakte,
Zouden er een stúk minder doden vallen omdat het dan niet meer "speciaal" is.
Men neme een trekje van een sigaret,quote:Op maandag 28 december 2009 13:28 schreef Maart85 het volgende:
Goh goh, TS, even stoer doen hoeveel je van verboden vuurwerk af weet? En hoe goedkoop je het kan regelen?![]()
Knalvuurwerk is voor kleuters en aso's! Paf, pief, paf, poef, boem, knal, nou zo zeg, dat waren harde knallen! Daaaaggg 100 euro.
Kansloze zooi!
En dan heb ik het natuurlijk NIET over Cobra's en Salutes enzo.quote:Op maandag 28 december 2009 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet alles maar een hoop zou gelegaliseerd moeten worden ja
Je mist de strekking van de OP compleet, dwaas.quote:Op maandag 28 december 2009 13:28 schreef Maart85 het volgende:
Goh goh, TS, even stoer doen hoeveel je van verboden vuurwerk af weet? En hoe goedkoop je het kan regelen?![]()
Knalvuurwerk is voor kleuters en aso's! Paf, pief, paf, poef, boem, knal, nou zo zeg, dat waren harde knallen! Daaaaggg 100 euro.
Kansloze zooi!
Dat ook.quote:Op maandag 28 december 2009 13:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je mist de strekking van de OP compleet, dwaas.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:34 schreef Luman het volgende:
Fijn, nu zit m'n moeder me te ondervragen of ik niet van die gevaarlijke "domiek zes" heb
Ik vind vuurwerk leuk ja, om te kijken. Ik ga echt geen geld uitgeven aan iets waar ik ook drank van had kunnen kopen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef Brickboy het volgende:
Dit topic is toch duidelijk weer een afspiegeling van de vertutteling in Nederland. Dit mag niet, dat mag niet, dit is gevaarlijk, dat is gevaarlijk. Mensen die vuurwerk niet leuk vinden, zijn zuurpruimen.
Sterk punt zeg. Dat je er zo krampachtig naartoe werkte draagt daar alleen maar aan bij, heus! Veel rokers zijn aan de nicotine verslaafd, zowel lichamelijk als geestelijk en van een echte keuze is dan ook geen sprake meer. Dat (beginnen met) roken slecht voor je gezondheid en 'zonde' van je geld is betwist hier niemand maar wat dat verder met vuurwerk te maken heeft vraag ik me af.quote:Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Luman het volgende:
[..]
Men neme een trekje van een sigaret,
Men blaast het weet uit.
Daaaaagg 4.50
Alsjeblieft niet zeg, bovendien valt er genoeg voor te zeggen dat dit de grenzen van de liefhebber van illegaal vuurwerk enkel zou verleggen. Dan maar nog zwaarder en exotischer.quote:Op maandag 28 december 2009 13:28 schreef Luman het volgende:
[..]
^2
Als ze al die troep uit België enzo nou eens legaal maakte,
Zouden er een stúk minder doden vallen omdat het dan niet meer "speciaal" is.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:59 schreef NotYou het volgende:
Die josti met z'n glazen parfumfles ook; "Doe vooral wat je zelf wil want dat heb ik toen ook gedaan. Ik heb toen ook naar geen enkele waarschuwing geluisterd maar ik hoop dat diegenen die ermee aan de slag gaan, dat die wel een helder moment hebben en nadenken. Niet alleen over de gevolgen maar kijk eens naar de mensen om je heen en de familie en het ergste aan dit hele gebeuren is de schaamte ten opzichte van de loved ones om het zo maar te zeggen want dat maak je nooit meer goed met jezelf."![]()
Nee idioot, het ergste is dat je niet alleen jezelf maar ook onschuldige omstanders geheel onnodig in gevaar brengt met jouw zacht gezegd ondoordachte handelen. In een fucking glazen fles!Ik heb er persoonlijk in ieder geval absoluut geen vertrouwen in dat dergelijke falers in staat zijn een situatie te overzien of in te schatten en ben oprecht blij dat in dit geval hijzelf en niet iemand anders slachtoffer is geworden van zijn achterlijkheid.
Zou bijna zo ver gaan te stellen dat ik het jammer vind dat hij het na kan vertellen en dat hij zich kennelijk heeft voortgeplant.
Hoewel ik ook vind dat NL snel afglijdt naar een niets-mag samenleving vind ik het compleet terecht dat vuurwerk zoals bij Underkoffer in Nederland te zien was illegaal is. Je zou maar een idiote buurtgenoot hebben die zo\n shell op de grond flikkert en aansteektquote:Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef Brickboy het volgende:
Dit topic is toch duidelijk weer een afspiegeling van de vertutteling in Nederland. Dit mag niet, dat mag niet, dit is gevaarlijk, dat is gevaarlijk. Mensen die vuurwerk niet leuk vinden, zijn zuurpruimen.
Volgens mij word vuurwerk door alle klasses gebruikt hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 14:32 schreef draaijer het volgende:
Vuurwerk is voor paupers... De lagere klasse in onze bevolking
Door alle lagere klasses ja.quote:Op maandag 28 december 2009 14:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij word vuurwerk door alle klasses gebruikt hoor.
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. ik denk alleen dat in de hogere klassen rond om middernacht een pakketje pijlen/potten wordt afgeschoten onder het genot van een drankje, en in de lagere klassen men vanaf oktober met rotjes rondrent.quote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Door alle lagere klasses ja.
De hogere klasses huren paupers in om die dingen af te steken.
De hogere klasses kijken achter het raam omdat ze bang zijn dat een vuurpijl in hun Gaastra jasje terecht komt....quote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Door alle lagere klasses ja.
De hogere klasses huren paupers in om die dingen af te steken.
Alsof mensen met enig niveau met zo'n jas lopenquote:Op maandag 28 december 2009 15:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
De hogere klasses kijken achter het raam omdat ze bang zijn dat een vuurpijl in hun Gaastra jasje terecht komt....
Nou, vertel mij eens waar die klasses inlopen, Armani kan al jaren niet meer, net als Versace.quote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alsof mensen met enig niveau met zo'n jas lopen![]()
Dat dus.quote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alsof mensen met enig niveau met zo'n jas lopen![]()
Dat lijkt me nog het meest realistisch. En kinderen rennen natuurlijk vaak ook met rotjes rond.quote:Op maandag 28 december 2009 15:11 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. ik denk alleen dat in de hogere klassen rond om middernacht een pakketje pijlen/potten wordt afgeschoten onder het genot van een drankje, en in de lagere klassen men vanaf oktober met rotjes rondrent.
Alsof ze niet speciaal een oude jas hebben hangen voor dit soort gelegenhedenquote:Op maandag 28 december 2009 15:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
De hogere klasses kijken achter het raam omdat ze bang zijn dat een vuurpijl in hun Gaastra jasje terecht komt....
Dan nog zijn ze bang dat er vuurwerk of vonken in hun Moët & Chandon terecht komt of dat mevrouw Burberry haar Uggs in een fontein zet.quote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog het meest realistisch. En kinderen rennen natuurlijk vaak ook met rotjes rond.
[..]
Alsof ze niet speciaal een oude jas hebben hangen voor dit soort gelegenheden
Dat is alleen bij de allerhoogste klasse zo hoorquote:Op maandag 28 december 2009 15:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dan nog zijn ze bang dat er vuurwerk of vonken in hun Moët & Chandon terecht komt of dat mevrouw Burberry haar Uggs in een fontein zet.
De Mini Cooper staat uiteraard in de garage want ze zijn bang dat dat barrel vuil wordt.
Dat laatste is inderdaad zo, of voor die tyfuskutkinderen die veuls te verwend zijn....quote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de allerhoogste klasse zo hoor
Ik versta onder de hogere klassen de 30% rijkste/hoogst opgeleide inwoners van Nederland.
Denk dat de meesten daarvan wel vuurwerk kopen en (zelf) afschieten.
En Uggs zijn voor paupers![]()
moet & chandon is juist pauper champagnequote:Op maandag 28 december 2009 15:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dan nog zijn ze bang dat er vuurwerk of vonken in hun Moët & Chandon terecht komt of dat mevrouw Burberry haar Uggs in een fontein zet.
De Mini Cooper staat uiteraard in de garage want ze zijn bang dat dat barrel vuil wordt.
Waarom gaat hij dicht?quote:Op maandag 28 december 2009 16:51 schreef Paul het volgende:
[paint] Vuurwerkbandieten ontsnappen aan Alberto
hehehe, deze pauper hier zit dan lekker met een Cohiba in zijn smoel en een Chivas in zijn rechterklauw.quote:Op maandag 28 december 2009 16:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet & chandon is juist pauper champagne_!
Dat kan ik persoonlijk iig bevestigen.quote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de allerhoogste klasse zo hoor
Ik versta onder de hogere klassen de 30% rijkste/hoogst opgeleide inwoners van Nederland.
Denk dat de meesten daarvan wel vuurwerk kopen en (zelf) afschieten.
En Uggs zijn voor paupers![]()
dat van die uggs bedoel jequote:Op maandag 28 december 2009 17:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat kan ik persoonlijk iig bevestigen.
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 28 december 2009 17:15 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik stak laatst een pijl af. Me broer meteen Hoppa, weer 10 euro weg..
Zo triest.
De volgende keer moet je, telkens als hij eten in zijn mond stopt, zeggen "Hoppa, weer [insert random bedrag] weg".quote:Op maandag 28 december 2009 17:15 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik stak laatst een pijl af. Me broer meteen Hoppa, weer 10 euro weg..
Zo triest.
Ik heb me ook lopen ergeren. Maar dan aan de gesprekken die Alberto had met die Jordan van Loon. Die kerel deed alsof hij slachtoffer is geworden waaraan hij helemaal niks kon doen. Het had z,n nek moeten wezenquote:Op maandag 28 december 2009 18:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Terechte klacht, ik heb me ook de hele tijd geërgerd.
Wat ben jij een drol zeg! Eten is nodig, eten moet je. Vuurwerk afsteken is geen vereiste hoorquote:Op maandag 28 december 2009 18:10 schreef Brickboy het volgende:
[..]
De volgende keer moet je, telkens als hij eten in zijn mond stopt, zeggen "Hoppa, weer [insert random bedrag] weg".
Nee, maar het is wel even nutteloos om dat soort dingen te gaan roepen, drol. Zo kan je bij alles wel gaan roepen, "Hoppa, weer geld weg", bij elke aankoop in de winkel. Maar goed, we weten inmiddels wel dat vuurwerkhaters zielige zeurpieten zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wat ben jij een drol zeg! Eten is nodig, eten moet je. Vuurwerk afsteken is geen vereiste hoor
Heb je je roze bretels al een keer uitgewassen?quote:Op maandag 28 december 2009 14:32 schreef draaijer het volgende:
Vuurwerk is voor paupers... De lagere klasse in onze bevolking
Sterker nog, ze zijn gewoon uit zijn FoBo verdwenen.quote:Op maandag 28 december 2009 18:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Heb je je roze bretels al een keer uitgewassen?
Hahaquote:Op maandag 28 december 2009 18:10 schreef Brickboy het volgende:
[..]
De volgende keer moet je, telkens als hij eten in zijn mond stopt, zeggen "Hoppa, weer [insert random bedrag] weg".
Tuurlijk niet, die pijl was maar 2 euro.quote:
Gaastraquote:Op maandag 28 december 2009 15:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Top argument, kerel! 14.gifquote:Op maandag 28 december 2009 22:22 schreef minibin het volgende:
en als ze nitraten nou legaal maken hoef ik geen zwaardere shit hoor, maar als het allebei illegaal is ga ik natuurlijk voor het zwaarste
Nederlandse televisiequote:Op maandag 28 december 2009 18:22 schreef Doler12 het volgende:
De fietsjongen uit Maasluis weet nog maar net uit de klauwen te blijven van Alberto, onze underkoffer expert!
[ afbeelding ]
Scheelt, als hij ter plekke zijn klauw eraf blaast, kan papa hem gelijk er weer aannaaien.quote:
Jij bent gewoon de neppe. Gewoon irritant.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik ben actiever of die andere kloot
In Italië gebeurt wel meer, ik denk niet dat we Nederland daarnaar moeten willen (her)vormen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:22 schreef minibin het volgende:
kerel mn pa is chirurg, hogere klasse, en ik heb laatst met en paar vrienden van me ook een 6" in het bos aangestoken, het zijn over het algemeen wel de lagere klasses die de shit naar Nederland toe halen.
en als ze nitraten nou legaal maken hoef ik geen zwaardere shit hoor, maar als het allebei illegaal is ga ik natuurlijk voor het zwaarste, btw, in italie kun je alles krijgen, en gebeuren daar veel ongelukken met vuurwerk? nooit, echt nooit, dus ik vind het een hoop bullsh*t
Vindje dat nou echt een mooie wagen?quote:
Eensch, mooie bak.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:24 schreef AdvancedPower het volgende:
Zo'n grote vuurbal, jonge! BAM.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |