Eerst nog wat meer credits opbouwenquote:
quote:zo een mooi meisje
zo een lief gezichtje
zulke fijne billetjes
zulke fijne lippen
een fokking baas
zo hard om mee te clippen
De jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wanneer gaan we cammen?
en Solidas mag niet meedoen!!!
Mag dan de jeugd van tegenwoordig aan op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 28 december 2009 12:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit stukje doet me altijd denken aan jou:
[..]
HEY ik woon bij de leywegquote:Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga even de hitte in dit topic van me afschudden en op en neer naar de Leyweg door de kou
Ik mag toch niet meedoen van mijn vriendin. Zelfs niet eens toekijken.quote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wanneer gaan we cammen?
en Solidas mag niet meedoen!!!
Mag dan de jeugd van tegenwoordig aan op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Dat kan geen toeval zijnquote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
HEY ik woon bij de leyweg
Slechte vriendin heb jijquote:Op maandag 28 december 2009 12:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik mag toch niet meedoen van mijn vriendin. Zelfs niet eens toekijken.
Dan neem ik Air wel meequote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ook flauw van je vriendin, van mij had het wel gemogen hoor!
Arme jij.quote:Op maandag 28 december 2009 12:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik mag toch niet meedoen van mijn vriendin. Zelfs niet eens toekijken.
Huh, over dat ík de lesbische sex van Melanie en MissMSX film?quote:Op maandag 28 december 2009 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van mij wel maar mijn vriendin zal er anders over denken![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef Misstique het volgende:
Humor is prima, maar daar hoeft a_a zn knoppen niet voor te misbruiken in andermans forum.
Je vroeg het aan mij, ik nam aan dat je wel 1 minuut filmtape voor mijn sexkunnen overhad na of voor de lesbische scenequote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh, over dat ík de lesbische sex van Melanie en MissMx film?
Ik stel voor dat ik de dames tegerlijk onder handen neem om zo even mijn skillzz te tonenquote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je vroeg het aan mij, ik nam aan dat je wel 1 minuut filmtape voor mijn sexkunnen overhad na of voor de lesbische scene
Je geloofwaardigheid is denk ik tot een heel laag niveau gedaaldquote:Op maandag 28 december 2009 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ik de dames tegerlijk onder handen neem om zo even mijn skillzz te tonen
Die bouw ik langzaam opquote:Op maandag 28 december 2009 12:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst nog wat meer credits opbouwen
Ja, nee, ja....ik vroeg het niet áán jou, ik reageerde meer op wat jij nog meer had gezegd, zeg maar.quote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je vroeg het aan mij, ik nam aan dat je wel 1 minuut filmtape voor mijn sexkunnen overhad na of voor de lesbische scene
Je bent net te laat voor de lesbische seksquote:Op maandag 28 december 2009 13:22 schreef becky27 het volgende:
mot natuurlijk wel effe tvp in nummer 100!
Welnee, sommigen onder ons hebben gewoon wel een leven. Die moeten tussentijds andere zaken verrichten.quote:Op maandag 28 december 2009 13:03 schreef SolidasRock het volgende:
Topic is dood(gemaakt), ik ga ervandoor![]()
He verdeurie! Had er net zoveel zin in.......quote:Op maandag 28 december 2009 13:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je bent net te laat voor de lesbische seksDie portiekwoning in je ondertitel, die heb je toch ook niet meer?
Nee maar tegen jou kan ik ook nooit nee zeggen, duhhhquote:Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had je niet gezegd als ik bij je zou zijn
Wanneer gaan we op je ubercoole fiets door Den Haag crossen dan?quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee maar tegen jou kan ik ook nooit nee zeggen, duhhh
Ik fiets vanaf volgende week weer dagelijks van leyenburg naar scheveningen dwars door den haag dus ik moet te spotten zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wanneer gaan we op je ubercoole fiets door Den Haag crossen dan?
Jij woont vlakbij leyenburg? Da's best dichtbij...quote:Op maandag 28 december 2009 14:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik fiets vanaf volgende week weer dagelijks van leyenburg naar scheveningen dwars door den haag dus ik moet te spotten zijn.
Ja maar jij zit toch op de gesloten afdeling?quote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij leyenburg? Da's best dichtbij...
quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar jij zit toch op de gesloten afdeling?
Post eens pics van jezelf zodat we weten wie Solid zo goed onder de duim kan houdenquote:Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef summer29 het volgende:
Zo te zien is hier gezellig, hoorde ik van Solid!! Ben weer van partij!![]()
Hopelijk kunnen jullie mij opvrolijken nu ik ziek ben na kerstdagen!!
quote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Post eens pics van jezelf zodat we weten wie Solid zo goed onder de duim kan houden
Er zit toch wel een Wibra op de leyweg!?quote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Zo, cadeautjes zijn binnen
Ik dacht dat er ook een Wibra op de Leyweg zat, maar dat had ik verkeerd![]()
Moet jij zeggen met je fotoloze boek.quote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Post eens pics van jezelf zodat we weten wie Solid zo goed onder de duim kan houden
Ik dacht het ook, maar heb'em niet gespot netquote:Op maandag 28 december 2009 14:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er zit toch wel een Wibra op de leyweg!?
Betje Wolfstraat zit er een.. das 2 woon blokken verderop dan de Leywegquote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Zo, cadeautjes zijn binnen
Ik dacht dat er ook een Wibra op de Leyweg zat, maar dat had ik verkeerd![]()
Er zijn veel mensen die daarop lijken, dus weet je het wel zeker?quote:
Hmmm, net even opgezocht, maar er zit er geen op de Leyweg zelf.quote:Op maandag 28 december 2009 14:26 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Betje Wolfstraat zit er een.. das 2 woon blokken verderop dan de Leyweg
Het is inderdaad zo. Ben in de war met de kruidvat op de leyweg.quote:Op maandag 28 december 2009 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, net even opgezocht, maar er zit er geen op de Leyweg zelf.
Nah ja, het is ook niet heel belangrijk, maar goed dat ik het nu weet. Ga ik voortaan wel naar Loosduinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |