He verdeurie! Had er net zoveel zin in.......quote:Op maandag 28 december 2009 13:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je bent net te laat voor de lesbische seksDie portiekwoning in je ondertitel, die heb je toch ook niet meer?
Nee maar tegen jou kan ik ook nooit nee zeggen, duhhhquote:Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had je niet gezegd als ik bij je zou zijn
Wanneer gaan we op je ubercoole fiets door Den Haag crossen dan?quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee maar tegen jou kan ik ook nooit nee zeggen, duhhh
Ik fiets vanaf volgende week weer dagelijks van leyenburg naar scheveningen dwars door den haag dus ik moet te spotten zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wanneer gaan we op je ubercoole fiets door Den Haag crossen dan?
Jij woont vlakbij leyenburg? Da's best dichtbij...quote:Op maandag 28 december 2009 14:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik fiets vanaf volgende week weer dagelijks van leyenburg naar scheveningen dwars door den haag dus ik moet te spotten zijn.
Ja maar jij zit toch op de gesloten afdeling?quote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij leyenburg? Da's best dichtbij...
quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar jij zit toch op de gesloten afdeling?
Post eens pics van jezelf zodat we weten wie Solid zo goed onder de duim kan houdenquote:Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef summer29 het volgende:
Zo te zien is hier gezellig, hoorde ik van Solid!! Ben weer van partij!![]()
Hopelijk kunnen jullie mij opvrolijken nu ik ziek ben na kerstdagen!!
quote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Post eens pics van jezelf zodat we weten wie Solid zo goed onder de duim kan houden
Er zit toch wel een Wibra op de leyweg!?quote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Zo, cadeautjes zijn binnen
Ik dacht dat er ook een Wibra op de Leyweg zat, maar dat had ik verkeerd![]()
Moet jij zeggen met je fotoloze boek.quote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Post eens pics van jezelf zodat we weten wie Solid zo goed onder de duim kan houden
Ik dacht het ook, maar heb'em niet gespot netquote:Op maandag 28 december 2009 14:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er zit toch wel een Wibra op de leyweg!?
Betje Wolfstraat zit er een.. das 2 woon blokken verderop dan de Leywegquote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Zo, cadeautjes zijn binnen
Ik dacht dat er ook een Wibra op de Leyweg zat, maar dat had ik verkeerd![]()
Er zijn veel mensen die daarop lijken, dus weet je het wel zeker?quote:
Hmmm, net even opgezocht, maar er zit er geen op de Leyweg zelf.quote:Op maandag 28 december 2009 14:26 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Betje Wolfstraat zit er een.. das 2 woon blokken verderop dan de Leyweg
Het is inderdaad zo. Ben in de war met de kruidvat op de leyweg.quote:Op maandag 28 december 2009 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, net even opgezocht, maar er zit er geen op de Leyweg zelf.
Nah ja, het is ook niet heel belangrijk, maar goed dat ik het nu weet. Ga ik voortaan wel naar Loosduinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |