"Ja meneer, dat horen we vaker..."quote:Op maandag 4 januari 2010 23:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij vergaten Telfort niet te betalen, Telfort vergat welk bedrag ze ook al weer af mochten schrijven.
best glad op zuidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:57 schreef Isegrim het volgende:
Is het buiten één grote ijsbaan of valt dat mee?
De wegen zijn over het algemeen bepekeld, alleen een klein stukje provinciale weg en het bedrijventerrein hier waren glad. De stoep en ook flink wat stukken fietspad zijn echter wél heel erg glad. Als je dus ergens naartoe moet lopen of fietsen, kun je het beste gewoon op de weg gaan lopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:57 schreef Isegrim het volgende:
Is het buiten één grote ijsbaan of valt dat mee?
Wat is de VVMDVBHSW? Vereniging Van Mensen Die V... B... H... S... Werken...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:29 schreef SingleCoil het volgende:
Wij zijn lid van de VVMDVBHSW dus ik ben gewoon naar mijn werk gegaan vanochtend. En was dankzij de Thalys om 8 uur in BXL
je verstand halen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:50 schreef Isegrim het volgende:
Ah, daar ben ik ook lid van. Maar ik moet toevallig ook naar de dokter vanmiddag, dus thuiswerken leek me wel zo praktisch.
Nee, jij woont "in de buurt van" het station. "Vlak Bij" is minder dan 5 minuten lopen, "in de buurt van" is minder dan een uur lopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:50 schreef Isegrim het volgende:
Ah, daar ben ik ook lid van. Maar ik moet toevallig ook naar de dokter vanmiddag, dus thuiswerken leek me wel zo praktisch.
...en de pekel is ook nog eens op....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Goedemorgen!![]()
Her en der een ware ijsbaan. Gaat nog wat worden met de vorst de komende dagen..
Op de fiets is het wel minder dan vijf minuten als ik flink doortrap.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, jij woont "in de buurt van" het station. "Vlak Bij" is minder dan 5 minuten lopen, "in de buurt van" is minder dan een uur lopen.
Tja...
Met de trein woon ik 4 minuten van Rotterdam CS...waar de fietsenstalling al meer dan 5 minuten lopen van het station is. Sorry mevrouw, geen lidmaatschapskaart voor u...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op de fiets is het wel minder dan vijf minuten als ik flink doortrap.
Wij wonen toevallig op 50 meter van een station. En jullie op 900 meter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, jij woont "in de buurt van" het station. "Vlak Bij" is minder dan 5 minuten lopen, "in de buurt van" is minder dan een uur lopen.
Tja...
dan zal niemand het hebben denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn huisarts dat heeft.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:16 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Met de trein woon ik 4 minuten van Rotterdam CS...waar de fietsenstalling al meer dan 5 minuten lopen van het station is. Sorry mevrouw, geen lidmaatschapskaart voor u...
Jouw sneltrein stopt ook op Blaak, dat is voor ons dichterbij dan vanaf A dr huis Schiedam Centrum isquote:
een station voor afvalverwerking, no doubt...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij wonen toevallig op 50 meter van een station.
576 meter, om precies te zijnquote:En jullie op 900 meter.
Bij ons stopt de bus voor de deur, en bovendien hebben we allebei een auto. En zwemvliezen en een duikbril. Allemaal niet zo relevant. Waar het bij onze vereniging om gaat is dat je minder dan 5 minuten lopen van het station af woont. Jullie wonen ook leuk hoor, heus, zeker voor dat geld, goed te doen, als je er van houdt enzo, maar jammer, jammer...niet dicht genoeg bij`het station...nou ja, je kunt ook niet alles hebben, hè? Bij jullie wonen weer leuke spelende kinderen enzo, ook leuk toch?quote:En naar het dichstbijzinde centraal station zitten wij op anderhalve kilometer lopen, jullie op anderhalf uur lopen
Sorry...de Vereniging hanteert de opgave van Google Maps als norm:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jouw sneltrein stopt ook op Blaak, dat is voor ons dichterbij dan vanaf A dr huis Schiedam Centrum is
Tja...ik kan er verder ook niks aan doen. Maar jullie kunnen vast wel weer lid worden van de buurtvereninging Het Oude Noorden ofzoquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
een station voor afvalverwerking, no doubt...
[..]
576 meter, om precies te zijn
[..]
Bij ons stopt de bus voor de deur, en bovendien hebben we allebei een auto. En zwemvliezen en een duikbril. Allemaal niet zo relevant. Waar het bij onze vereniging om gaat is dat je minder dan 5 minuten lopen van het station af woont. Jullie wonen ook leuk hoor, heus, zeker voor dat geld, goed te doen, als je er van houdt enzo, maar jammer, jammer...niet dicht genoeg bij`het station...nou ja, je kunt ook niet alles hebben, hè? Bij jullie wonen weer leuke spelende kinderen enzo, ook leuk toch?
Hemelsbreed zeker? Ik heb de loopafstand genomen. Daarnaast hebben wij binnen 5 minuten lopen dus 2 stations (en een metrostation, 3 tramhaltes, en verschillende busstops). En binnen 10 minuten lopen een centraal station. Daar voor moet jij toch, met het opstappen op de trein enzo, zeker een kwartier reizen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
een station voor afvalverwerking, no doubt...
[..]
576 meter, om precies te zijn
[..]
Bij ons stopt de bus voor de deur, en bovendien hebben we allebei een auto. En zwemvliezen en een duikbril. Allemaal niet zo relevant. Waar het bij onze vereniging om gaat is dat je minder dan 5 minuten lopen van het station af woont. Jullie wonen ook leuk hoor, heus, zeker voor dat geld, goed te doen, als je er van houdt enzo, maar jammer, jammer...niet dicht genoeg bij`het station...nou ja, je kunt ook niet alles hebben, hè? Bij jullie wonen weer leuke spelende kinderen enzo, ook leuk toch?
21 minuten lopen naar Blaakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Sorry...de Vereniging hanteert de opgave van Google Maps als norm:
Routebeschrijving voor lopen naar Station Blaak
1,7 km – ca. 20 min.
Voorgestelde routes
Haagseveer
1,7 km 20 min.
Mariniersweg
1,7 km 21 min.
Lopen, zei de boze meneer van de rare stichting.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik woon op 3 min trammen van Lombardijen mag ik lid worden?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
21 minuten lopen naar Blaak![]()
Trouwens, je ging bij je eigen route niet uit van de google-maps-norm, anders had je ook 900 meter gekregne
Op Schiedam Centrum is óók een metrostation, een groot bustation, taxistandplaats en verschillende tramsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hemelsbreed zeker? Ik heb de loopafstand genomen. Daarnaast hebben wij binnen 5 minuten lopen dus 2 stations (en een metrostation, 3 tramhaltes, en verschillende busstops). En binnen 10 minuten lopen een centraal station. Daar voor moet jij toch, met het opstappen op de trein enzo, zeker een kwartier reizen.
hooliganquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik woon op 3 min trammen van Lombardijen mag ik lid worden?
Maar géén Centraal Station. Dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Op Schiedam Centrum is óók een metrostation, een groot bustation, taxistandplaats en verschillende trams
Oh,en je kan bij ons voor de deur parkeren, had ik dat al gezegd?
Maar goed, de normen zijn duidelijk, en de toetsingscommissie zegt: "helaasch!".
die is gek dat is 10 a 15 minuten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lopen, zei de boze meneer van de rare stichting.
...je bedoelt toch het omgebouwde fietsertunneltje ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar géén Centraal Station. Dat is dan weer een beetje jammer.
Doe normaal, je woont drie hoog ofzo...quote:En hier kan ook prima voor de deur geparkeerd worden
Streetviewquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...je bedoelt toch het omgebouwde fietsertunneltje ?![]()
[..]
Doe normaal, je woont drie hoog ofzo...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Streetview
Zie rechts mijn huis, en links de parkeervakken.
Sowieso, plaatsen die op het succes van Rotterdam willen mee-liften door ook op "dam" te eindigenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Bij A & SC kun je waarschijnlijk gratis parkeren. Maar goed ook, in zo'n pauperdorp als Schiedam.
als je geen auto hebt kun je helemaal nergens parkerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Bij A & SC kun je waarschijnlijk gratis parkeren. Maar goed ook, in zo'n pauperdorp als Schiedam.
djees...de import laat wel weer van zich horen zeg... Sowieso, mensen die op het succes van Rotterdam willen mee-liftenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sowieso, plaatsen die op het succes van Rotterdam willen mee-liften door ook op "dam" te eindigen
Ja, zoals Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sowieso, plaatsen die op het succes van Rotterdam willen mee-liften door ook op "dam" te eindigen
Dat klopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
als je geen auto hebt kun je helemaal nergens parkeren
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
als je geen auto hebt kun hoef je helemaal nergens parkeren
...en madurodam. Welk succes hebben we het eigenlijk over, dat er dit jaar niet zo heel veel mensen doodgeslagen zijn bij oud-en-nieuw of dat het tegenvallende bezoekersaantal op het Grote Vuurwerkfeest toch weer niet zo heel erg tegen viel?quote:
Schiedam:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef Isegrim het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |