quote:Op donderdag 31 december 2009 10:52 schreef Agiath het volgende:
n00btubes zijn echt waardeloosMensen die die gebruiken hangen ook altijd onderaan de scorelijst
Ga gewoon lekker schieten
Whaha vind deze wel lachenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik denk; laat ik is gaan zoeken op 'sentry gun' kom ik deze vieze glitch tegen
Ik speel uit principe niet tegen mensen met n00btubes, kansloze falers zijn hetquote:Op donderdag 31 december 2009 18:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kom maar spelen van de week. Ik met noobtube, jij zonder. Kijken wie er onderaan hangt oké?
Waarom speel je dan uberhaupt nog Modern Warfare 2quote:Op donderdag 31 december 2009 18:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik speel uit principe niet tegen mensen met n00btubes, kansloze falers zijn het
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:15 schreef Koko_Banana het volgende:
WTF WAT IS DIT NU WEER VOOR FUCKING BULLSHIT???
Ik speelde net Free-for-all om wat attachments vrij te spelen. Alles verliep normaal, totdat er uit het niets een nuke kwam.
Ik keek tijdens het aftellen wie er 25 of 24 kills had... niemand. Ik keek weer of er iemand is met overdreven veel deaths... niemand.
Toen de match gedaan was konden we zien wie het had gedaan... Het was de kerel die 17 kills en 19 deaths had. Er was geen care package, de enige killstreak die ik van iemand had gezien was een predator missile. Iedereen in de lobby gaf reacties zoals "WTF?" en "cheater" enzo.
Oh. My. Fucking. God. Ik kon mijn controller wel door het raam gooien. Hebben ze nu ook al glitches voor die fucking Exodia?
FUCKING CHEATERS DIE ZICH MASTURBEREN MET HUN NUKE DIE ZE NIET EENS LEGAAL GEHAALD HEBBEN!!!!
Ik zeg ook niet dat ik het niet met je eens ben. Sterker nog, ik dacht van de week hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:30 schreef intraxz het volgende:
Je kan nog geen 30 meter rennen in dit spel.
"jamaar die marathon perk dan?"
Steek die in je hol.
mensen met noobtubes zijn niet per se kansloze falers, alleen als je op de killcam ziet dat ze rondlopen met hun noobtube "aan", dan zijn het kansloze falersquote:Op donderdag 31 december 2009 18:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik speel uit principe niet tegen mensen met n00btubes, kansloze falers zijn het
En ik moet geloven dat jij al meer dan 67500 kills hebt gemaakt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:48 schreef mstx het volgende:
Net de 2500 kills met de SCAR-H gehaald, mooie zilveren title erbij.![]()
[ afbeelding ]
Dat is ter illustratie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En ik moet geloven dat jij al meer dan 67500 kills hebt gemaakt?
granaatwerperquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:35 schreef Palmboom313 het volgende:
noobtube? was dat
Ik wil die van de Vector.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:48 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat het tot 2500 kills voor een titel?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:48 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
er staat toch als user erboven: CallOfDuty Wiki?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En ik moet geloven dat jij al meer dan 67500 kills hebt gemaakt?
Ik kwam net me bed toen ik daar op reageerde dus was nog niet alertquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
er staat toch als user erboven: CallOfDuty Wiki?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |