Ook altijd deze 3, maar om wat challenges te halen heb ik nu een predator missile ipv de nuke.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:46 schreef evil_chinese_man9a1 het volgende:
haha beter maar welke kill. streaks gebruiken jullie?
ik heb
7 kill -harrier strike
11 kill - chopper gunner
25 kill - tac. nuke
is dat niet te laat aangezien die arming time zo rond de 10sec zit?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef Biefstuk het volgende:
2x een nuke gehaald vandaag
echt 2 seconden voordat de laatste bom zou ontploffen en mijn team zou verliezen activeerde ik de nuke
Als je hem activeert vervangt ie de timer van de bom, en hij wordt gelijk geactiveerd zodra je hem activeertquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:21 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
is dat niet te laat aangezien die arming time zo rond de 10sec zit?
ahh ok.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:25 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Als je hem activeert vervangt ie de timer van de bom, en hij wordt gelijk geactiveerd zodra je hem activeert
helemaal nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:47 schreef Palmboom313 het volgende:
weet je wat ik zo tof vind als iemand net chopper gunner heeft ingezet om dan even harrier strike in te zettenDie harrier knalt die apache zo uit de lucht net als een pavelow
Een harrier kan wel degelijk elke heli uit de lucht schieten, ook de chopper gunnerquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:34 schreef Dynd het volgende:
De laatste tijd wordt mijn chopper gunner uit de lucht geknald zonder ook nog maar een kill te hebben kunnen maken, mensen hebben launchers ontdekt.
En ze zien op de radar waar dat ding vandaan komt. In sommige maps kun je zo'n ding al uit de lucht schieten voordat-ie echt binnen de map is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:34 schreef Dynd het volgende:
De laatste tijd wordt mijn chopper gunner uit de lucht geknald zonder ook nog maar een kill te hebben kunnen maken, mensen hebben launchers ontdekt.
Ik had laatst wel met mijn pave-low een harrier kapot gemaakt, het werkt dus van beide kanten?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:54 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Een harrier kan wel degelijk elke heli uit de lucht schieten, ook de chopper gunner
Leuke filmpjes trouwens, je kan niet door bananen bladeren heen schietenquote:Op donderdag 31 december 2009 08:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet. Je kan de heli wel kapot schieten maar de Care Package dropt ie dan wel gewoon. Zie dat filmpje van die eerste 'MW2 Mythbusters'
Die challenge is toch alleen voor helikopters?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef kwaitnait het volgende:
Wat zetten sommige mensen de UAV toch lekker tactisch inGister in Afghan 3 UAV's tegelijk in de lucht gezien. Overigens wel goed voor m'n stinger challange
Ik schiet altijd counter-uav's uit de lucht. Die dingen komen te vaak voor. (ook als je zelf een care package laat droppen)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef kwaitnait het volgende:
Wat zetten sommige mensen de UAV toch lekker tactisch inGister in Afghan 3 UAV's tegelijk in de lucht gezien. Overigens wel goed voor m'n stinger challange
Ja klopt, hij bedoelt waarschijnlijk de coldblooded challenge.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die challenge is toch alleen voor helikopters?
Of gewoon doodleuk een uav inzetten als er een counter-uav in de lucht hangtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef kwaitnait het volgende:
Ah okquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja klopt, hij bedoelt waarschijnlijk de coldblooded challenge.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Of gewoon doodleuk een uav inzetten als er een counter-uav in de lucht hangt
Idd foutje van mij, gebruik de stinger ook voor de cold blooded challangequote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja klopt, hij bedoelt waarschijnlijk de coldblooded challenge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |