Het blijft wel een gadget he... en die zijn vaak gedoemd na 2x gebruiken stof te happen op of in een kast.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef -Techno- het volgende:
Zijn er trouwens mensen die de prestige editie hebben aangeschaft van de game? Is die zogenaamde nachtkijker het geld waard?
Eens, daarom heb ik hem ook niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het blijft wel een gadget he... en die zijn vaak gedoemd na 2x gebruiken stof te happen op of in een kast.
Idd maar na 1 nachtje ligt dat ding gegarandeerd in het water bij onsquote:Misschien leuk bij het nachtvissen om maar iets te verzinnen.
Gisteren zat ik in een potje Ground War - Domination en toen de score ongeveer 90-20 was kwam er ineens een nuke van iemand met 25 kills en 0 deaths... dat lijkt me toch vrij duidelijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:21 schreef -Techno- het volgende:
Tuurlijk kan je aan de score zien dat iemand waarschijnlijk aan het boosten is. Maar adv de score kan je geen 100% uitsluitsel aan die conclusie geven, dus dat gaat IW echt niet doen.
Dat kan volgens mij niet. Je kan de heli wel kapot schieten maar de Care Package dropt ie dan wel gewoon. Zie dat filmpje van die eerste 'MW2 Mythbusters'quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef DemonRage het volgende:
Heeft al iemand een keer een care package heli of emergency airdrop uit de lucht geknald voordat ze droppen?
Je bedoeld zeer onwaarschijnlijk, al is de kans erg klein dat geef ik toe maar onmogelijk is het niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een potje Ground War - Domination en toen de score ongeveer 90-20 was kwam er ineens een nuke van iemand met 25 kills en 0 deaths... dat lijkt me toch vrij duidelijk.
25 keer achter elkaar dezelfde speler killen zonder zelf dood te gaan kan niet zonder opzet... dat is onmogelijk.
Ik heb 'm 1 keer weten te raken met stinger, apparaat vloog terwijl er rook uit kwam gewoon doorquote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef DemonRage het volgende:
Heeft al iemand een keer een care package heli of emergency airdrop uit de lucht geknald voordat ze droppen?
Waarom zou je 25 keer dezelfde speler moeten doden voor een nuke?quote:Op donderdag 31 december 2009 08:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een potje Ground War - Domination en toen de score ongeveer 90-20 was kwam er ineens een nuke van iemand met 25 kills en 0 deaths... dat lijkt me toch vrij duidelijk.
25 keer achter elkaar dezelfde speler killen zonder zelf dood te gaan kan niet zonder opzet... dat is onmogelijk.
Als je gewoon de PS-toets gebruikt en de console afsluit is er volgens mij weinig aan de hand ook al zit je midden in de gamequote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef cheqy het volgende:
Goed voor je console man om hem zo uit te knallen. Moet je lekker vaak doen.
PS3 dan, de 360 weet ik niet.
serieus?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:41 schreef DeeBee het volgende:
Ik dacht dat er in die balk met 'weetjes' wel eens te lezen valt dat kills die uit apparaten komen die gedropt worden inderdaad niet mee tellen voor je streak.
En die sentry gun wordt ook gedropt toch?
dat is inderdaad vreemd.. ik kan me vaag herinneren van toen ik het spel net had dat ie wel doortelt, heb er meerdere keren harriers mee gescoord...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
serieus?
Aan het begin toen MW2 net uit was had ik m in Favela op het 'hoge' dag gezet aan de achterkant. en toen telde het wel mee. had toen een harrier en chopper gunner.
Maar gister telde het tot 2x niet mee en had ik weer mn predator missle aangevinkt.
ik denk; laat ik is gaan zoeken op 'sentry gun' kom ik deze vieze glitch tegenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat is inderdaad vreemd.. ik kan me vaag herinneren van toen ik het spel net had dat ie wel doortelt, heb er meerdere keren harriers mee gescoord...
bahquote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik denk; laat ik is gaan zoeken op 'sentry gun' kom ik deze vieze glitch tegen
Omdat het gemakkelijk is als het je maatje is en je hebt afgesproken dat je 'm 25x achter mag afschieten. Hij kan gewoon voor je neus blijven respawnen als hij tactical insertion gebruikt.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom zou je 25 keer dezelfde speler moeten doden voor een nuke?
Die spelers vergeten vaak dat terugswitchen naar het geweer veel sneller gaat dan het herladen van de t00b.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:24 schreef zatoichi het volgende:
Ach ja noobtubes zijn gewoon irritant, kan er ook strontchagerijnig van worden, maar ja... part of the game.... zo iemand kan niet schieten op het moment dat hij een keer heeft geschoten, dus doe daar je voordeel mee!
Wie zegt dat dat moet?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom zou je 25 keer dezelfde speler moeten doden voor een nuke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |