Ach 9 van de 10 keer zijn het gasten die elkaar lopen te boosten. Infinity Ward kan gemakkelijk een patch uitbrengen om boosten tegen te gaan: het spel hoeft alleen maar het patroon te herkennen van spelers die zich daaraan schuldig maken (of gewoon de nuke killstreak eruit slopen). Er zullen dan iig minder spelers zijn die gaan lopen kutten en spelers die als reactie daarop gaan lopen kutten.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:36 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat ben je dan zielig zeg, dat je je hele console uitzet en iedereen disconnect omdat je een vijand zijn overwinning niet gunt. Het is je eigen schuld dat je hem een 25 killstreak geeft en dan ga je als een klein kind de match crashen omdat je niet wilt verliezen
lauw = positief in Delft, maar in andere delen van het land betekend het wat anders?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:16 schreef tammeharrie het volgende:
[..]
Neen. Draw = nauwelijks punten voor de gedane moeite. Dus lauw.
Wat heb je eigenlijk aan die accolades? Ik heb nu iets van 250x "Most grenade kills", "Most semtex kills" en "Longest distance travelled".quote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef DemonRage het volgende:
Maar dan is het nog altijd leuk om in de scorelijst dominator als accolade te krijgen ookal verlies je de match.
Gemakkelijk? Ik zou zeggen stuur een open sollicitatie en vertel ze ff hoe het moetquote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ach 9 van de 10 keer zijn het gasten die elkaar lopen te boosten. Infinity Ward kan gemakkelijk een patch uitbrengen om boosten tegen te gaan: het spel hoeft alleen maar het patroon te herkennen van spelers die zich daaraan schuldig maken (of gewoon de nuke killstreak eruit slopen).
Wat een kut excuus heb je zegquote:Er zullen dan iig minder spelers zijn die gaan lopen kutten en spelers die als reactie daarop gaan lopen kutten.
Straattaal lauw = positiefquote:Op woensdag 30 december 2009 13:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
lauw = positief in Delft, maar in andere delen van het land betekend het wat anders?
Beetje hetzelfde als dat gezeik over je K/D ratio. Ik zelf speel vaak positief, maar laat ook vaak zat wat vrienden en een vriendin van me spelen die meer naar het plafond of naar hun schoenen kijken ipv kills maken. Wat boeit mij het, als we maar lol hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Je zal jezelf er maar tussen vinden? Je zal dat filmpje maken bedoel je... Kom op zeg!
Ik verbaas me eens in de zoveel tijd weer eens over figuren op internet maar het is toch weer een lange tijd geleden dat ik me zolang heb proberen voor te stellen wat voor figuren zo'n filmpje maken. Hij lacht de hele wereld uit met zijn "1337" gedrag maar hij snapt toch echt een aantal dingen niet volgens mij. Er zijn zat kids die dit spel doen, al dan niet voor het eerst. Daarnaast zijn er mensen als ik die voor de lol op vrijdagavond die PS3 eens aanzetten en daar ook vrienden op laten spelen die zoiets nooit doen. Daarnaast bak ik er zelf ook niks van.
Alsof zo'n gaar spel iets boeit in het leven... Die gast heeft echt hard, veel hulp nodig
Des te erger toch dat je door zo een figuur in de zeik word gezet?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Je zal jezelf er maar tussen vinden? Je zal dat filmpje maken bedoel je... Kom op zeg!
Ik verbaas me eens in de zoveel tijd weer eens over figuren op internet maar het is toch weer een lange tijd geleden dat ik me zolang heb proberen voor te stellen wat voor figuren zo'n filmpje maken. Hij lacht de hele wereld uit met zijn "1337" gedrag maar hij snapt toch echt een aantal dingen niet volgens mij. Er zijn zat kids die dit spel doen, al dan niet voor het eerst. Daarnaast zijn er mensen als ik die voor de lol op vrijdagavond die PS3 eens aanzetten en daar ook vrienden op laten spelen die zoiets nooit doen. Daarnaast bak ik er zelf ook niks van.
Alsof zo'n gaar spel iets boeit in het leven... Die gast heeft echt hard, veel hulp nodig
Die expertise hebben ze echt wel in huis.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:49 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Gemakkelijk? Ik zou zeggen stuur een open sollicitatie en vertel ze ff hoe het moet![]()
Vuur met vuur bestrijden heet dat. Verlies boeit me niet, ik heb er alleen maar meer lol om.quote:[..]
Wat een kut excuus heb je zegJe console uitzetten omdat je het niet kan winnen
_!!!
De andere spelers zullen de lol er ook wel van inzien als boosters op deze wijze de pas afgesneden wordt.quote:Daarmee straf je zogenaamd niet alleen de nuke boosters maar ook de andere mensen in het potje.
Host migratie lost het boosten en glitchen niet op.quote:Heeft IW eindelijk host migration voor mekaar gekregen komen er falers zoals jou langs
Best wel lame ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:18 schreef MPC60 het volgende:
Je kan lullen wat je wil maar om zon reden je console uitzetten is gewoon mietjesgedrag.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:49 schreef mstx het volgende:
Ik zat net in een game met 4 harriers, 2 helikopters en 1 AC130 in de lucht, fucking niet normaal.
Ik ben nog steeds aan het oefenen met de Famas maar ga nog steeds vaak terug naar de scar-H omdat het niet echt luktquote:Op woensdag 30 december 2009 19:22 schreef PierreTT het volgende:
Sinds vandaag kan ik knallen met de ACR, wel een lekker wapen
De een vindt het onsportief en de ander vindt het rechtvaardig. Ieder z'n mening.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:18 schreef MPC60 het volgende:
Je kan lullen wat je wil maar om zon reden je console uitzetten is gewoon mietjesgedrag.
Bij de xbox volgens mij alleen als je stroomkabel eruit trekt waardoor het apparaat uit valt anders sluit de xbox netjes af.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef cheqy het volgende:
Goed voor je console man om hem zo uit te knallen. Moet je lekker vaak doen.
PS3 dan, de 360 weet ik niet.
Ik ben blij als ik de Stinger weer kan gebruiken. Samen met de Cold Blooded perk is het ideaal om vijandelijke vliegtuigen en heli's uit de lucht te schieten.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:49 schreef mstx het volgende:
Ik zat net in een game met 4 harriers, 2 helikopters en 1 AC130 in de lucht, fucking niet normaal.
n00bt00b pwnt in MW2 idd. Vooral met danger close.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Waarom ownt deze n00btube klasse zo?
Scar-H Grenade Launcher
One Man Army Pro
Danger Close Pro
Sitrep Pro
Claymore/Flash Grenades
Vrij gruwelijk :pquote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef Silvanovisch het volgende:
Iemand de Global ThermoNuclear War al gespeeld?
Voor zielig gedrag bestaat geen excuus, ook niet als anderen het doen.quote:
Nou wat een lol zeg.....quote:[..]
De andere spelers zullen de lol er ook wel van inzien als boosters op deze wijze de pas afgesneden wordt.
Dat zeg ik ook niet, het lost het probleem op als de host in 1 keer weg moet. Dat was namelijk knap irritant in COD4. Gelukkig hebben ze dat opgelost. Helaas heb je nog kinderachtige personen die de console uitzetten. Dan wordt het potje alsnog abrupt afgebroken. Als er 1 ding is waar ik echt een hekel aan heb dan is dat het wel.quote:[..]
Host migratie lost het boosten en glitchen niet op.
Geen excuus nee, wel patches in dit geval.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Voor zielig gedrag bestaat geen excuus.
Eerlijk gezegd verwacht ik geen patch tegen het boosten, al mag die er van mij natuurlijk wel komen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Geen excuus nee, wel patches in dit geval.
Tuurlijk kan je aan de score zien dat iemand waarschijnlijk aan het boosten is. Maar adv de score kan je geen 100% uitsluitsel aan die conclusie geven, dus dat gaat IW echt niet doen. Aan de hand van de accolades kan je het ook niet patchen helaas, grudge match en lockdown zijn namelijk ook te behalen zonder te boosten.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:28 schreef DemonRage het volgende:
Het verliezende team heeft een speler met 0 of 1 kills en minstens 25 deaths en de speler met de nuke heeft waarschijnlijk Grudge Match (most kills of same player) bij z'n accolades staan. Beide spelers waarschijnlijk Lockdown (most time spent in one place).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |