abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76130931
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 28 december 2009 @ 09:03:15 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_76130977
verdeding..
pi_76131175
Hehe, die TT

* Ruud verlangt terug naar Greene en Leonard
pi_76131387
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:03 schreef ursel het volgende:
verdeding..
Geen koffie op, je weet toch.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 28 december 2009 @ 09:36:18 #5
63192 ursel
pi_76131404
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Geen koffie op, je weet toch.

ooooh... een verdediding..
Juist ja.

Koffie??
pi_76131432
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:36 schreef ursel het volgende:

[..]

ooooh... een verdediding..
Juist ja.

Koffie??
Nog steeds geen koffie op.

Ga het meteen halen.
Elite
Tegen TTIP
pi_76131467
pi_76132397
Wat dacht je van een waardeloze aanval
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 28 december 2009 @ 12:27:32 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_76135790
Deze TT begrijp ik niet? Vlaar is een held
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Moderator maandag 28 december 2009 @ 12:34:57 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76136066
quote:
Op maandag 28 december 2009 07:39 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Zo kanker zeg
Heb je Ado - Feyenoord uberhaupt live gezien?
Ik wel en het was billenknijpen zowel bij Ado als bij Heerenveen .
Ga dan vragen aan mensen die er bij waren .
Staat trouwens ook gewoon letterlijk in het wedstrijdverslag op www.feyenoord.nl dat Feyenoord ver terug werd gedrongen

En tegen de toppers stond het idd als een huis ...
5-1 verlies bij de neuzen en 1-3 thuis tegen PSV

Droom maar lekker verder nerdje , ik spreek je wel weer over 2 weken als het een keer niet mee zat . Kijken wat er dan over is van je misplaatste enthousiasme
Je probeert het nu in het belachelijke te trekken, om je eigen overdreven negativisme goed te praten.
Ik zeg helemaal niet dat het "als een huis stond" tegen alle topploegen.
Alleen: tegen de huidige koploper werd 1-1 gespeeld en tegen de landskampioen in de uitwedstrijd ook. En je staat niet vierde dankzij meer geluk dan wijsheid. Dat kan misschien na twee of drie wedstrijden nog zo zijn, niet na een hele seizoenshelft. Dan verdién je die plek gewoon.

Maar je frustratie loopt wel érg hoog op, dus ik kap met deze discussie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_76136572
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze TT begrijp ik niet?
Sarcasme ook niet blijkbaar.
-
pi_76143708
Hup Feyenoord
pi_76144341
quote:
Daniel Ålund mogelijk naar Fulham

28 december 2009 K fotbolldirekt.com

Daniel Ålund kan mogelijk de overstap maken naar Fulham. De Zweedse speler van Feyenoord's onder 18 was deze maand enige tijd op proef bij het eerste elftal van Fulham. Daar maakte hij een dusdanige indruk dat ze hem binnenkort aan het werk willen zien in een oefenduel van het tweede elftal. In de tussentijd mag hij op proef komen bij het Spaanse Mallorca. In een reactie gaf de Zweed zelf aan een voorkeur te hebben voor Fulham. Volgens de berichtgeving wil Feyenoord vanwege de financiele situatie niet met hem door.
Kende deze speler niet eens. Apart dat hij vanwege de financiële situatie vertrekt, of denken ze nog wat centen voor hem te kunnen vangen?
Elite
Tegen TTIP
pi_76148408
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Kende deze speler niet eens. Apart dat hij vanwege de financiële situatie vertrekt, of denken ze nog wat centen voor hem te kunnen vangen?
Heel raar verhaal idd. Straks zijn al onze ervaren spelers + de jeugdtalenten weg. Dan hou je ook alleen maar kneuzen over.
-
pi_76148472
quote:
'Makaay maakt seizoen af'
Uitgegeven: 28 december 2009 17:22
Laatst gewijzigd: 28 december 2009 17:35

ROTTERDAM - Roy Makaay gaat ervan uit dat hij zijn contract bij Feyenoord dit seizoen uitdient. ''Er speelt op dit moment helemaal niks'', laat de 34-jarige aanvaller op zijn eigen website weten.

De voormalige topschutter heeft het naar eigen zeggen nog steeds prima naar zijn zin bij de Rotterdamse club waar hij onder de nieuwe trainer Mario Been niet meer op een vaste basisplaats kan rekenen.

''Mijn gezin is gelukkig in Rotterdam'', geeft Makaay aan. ''Natuurlijk had ik dit seizoen meer willen scoren en daarmee mijn ploeg meer willen helpen.

Maar de trainer heeft zijn eigen plannen met een team en kiest voor andere spelers. Het is dan ook nog zo dat de ploeg geweldig presteert en dat is het allerbelangrijkste, dat vind ik zelf ook. Maar de bank zal nooit wennen.''

Geweldige club

Makaay: ''Het ziet er dan ook naar uit dat ik mijn huidige contract gewoon ga uitdienen in deze geweldige stad en bij deze geweldige club."

"Ik wil ook graag mijn steen bijdragen aan de weg die we zijn ingeslagen met de huidige trainer. We hebben een doel voor ogen met elkaar, daar wil ik graag aan meewerken. Dat verdienen de fans ook, die hebben al genoeg voor hun kiezen gehad.''

Salaris

Makaay is de bestbetaalde speler van het noodlijdende Feyenoord. Om de club tegemoet te komen, heeft hij ermee ingestemd om zijn salaris over een langere periode dan de contractduur (tot medio 2010) uit te smeren.

Hij weet nog niet of hij na dit seizoen zijn loopbaan als profvoetballer voortzet.
-
  maandag 28 december 2009 @ 18:29:06 #16
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_76149722
quote:
Makaay is de bestbetaalde speler van het noodlijdende Feyenoord. Om de club tegemoet te komen, heeft hij ermee ingestemd om zijn salaris over een langere periode dan de contractduur (tot medio 2010) uit te smeren.

Hij weet nog niet of hij na dit seizoen zijn loopbaan als profvoetballer voortzet.
Dat is lekker, niet voetballen en toch betaald krijgen .
2000 light years from home
pi_76170986
quote:
Feyenoord After Wolfsburg Defender Peter Pekarik

The Slovakian international has apparently attracted the interest of Feyenoord...

Dec 21, 2009 3:21:15 PM

According to some reports from Slovakia, highly rated Wolfsburg defender Peter Pekarik has attracted the interest of Eredivisie powerhouse Feyenoord.

Pekarik joined the Wolfe from MSK Zilina in January 2009, but fhe full-back is finding regular first team action hard to come by under new head coach Armin Veh.

Therefore, the Slovakian international could be tempted to leave the reigning Bundesliga champions again in order not to endanger his spot in Slovakia's World Cup squad.

Feyenoord face stiff competition in the race for Pekarik's signature though. Ajax and Borussia Dortmund are also believed to be keeping tabs on the defender.

Pekarik 's current Wolfsburg deal is due to expire in the summer of 2013, meaning that the Wolfe probably won't let go of the defender on the cheap.
bron
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:20:35 #18
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_76171418
Niet aan beginnen, wij ook niet.Hij zit op de bank bij een slecht draaiend wolfsburg.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:56:41 #19
63192 ursel
pi_76172268
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:58 schreef Happel het volgende:

[..]

bron
Misschien ruilen voor Hofland..
pi_76172595
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Niet aan beginnen, wij ook niet.Hij zit op de bank bij een slecht draaiend wolfsburg.
Neuh, lijkt me ook niks. Geloof dat hij ook een rechtsback is, wat we daar dan mee moeten? Fernandez deed het, voor zijn blessure, goed. Dat zou betekenen dat hij hier ook op de bank terecht komt.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 29 december 2009 @ 11:35:49 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76173524
Hoe gaat het eigenlijk met Fernandez? Gaat-ie meteen na de winterstop weer aanhaken of duurt het langer?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_76181080
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_76182231
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:59 schreef Happel het volgende:

[..]

gewoon zonde om langer te houden blijkbaar.
pi_76204905
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:12 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

gewoon zonde om langer te houden blijkbaar.
Of zou er nu echt paniek zijn?

Dit seizoen ook weer een giga verlies, aangezien de grootste kostenpost niet vermindert is en inkomsten zullen nagenoeg gelijk of zelfs lager zijn dan vorig jaar.
pi_76253683
quote:
'1. FC Nürnberg wil Makaay als aanvalspartner van Charisteas'

Volgens Die Abendzeitung hoopt 1. FC Nürnberg op een terugkeer van Roy Makaay in de Bundesliga.

31 dec. 2009 08:53:24

Die Abendzeitung bericht dat Makaay zijn carrière voort zou kunnen zetten bij 1. FC Nürnberg, dat momenteel niet goed presenteert in de Bundesliga. Het feit dat de Feyenoord-spits aan het einde van het seizoen transfervrij is, zou een overstap kunnen vergemakkelijken.

Onlangs wees Makaay een andere aanbieding vanuit Duitsland van de hand. Alemannia Aachen kwam van een koude kermis thuis. De aanvaller gaf als reden aan langer bij Feyenoord te willen blijven.

De Rotterdamse club lijkt echter graag mee te willen werken aan een vertrek van de aanvaller. Het salaris van de 34-jarige speler is aan de hoge kant en Feyenoord verkeert nog altijd in financiële moeilijkheden. (GG)
Die twee gaan toch helemaal niet samen voorin?
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Of zou er nu echt paniek zijn?
Paniek zal er niet zijn, maar denk wel dat Feijenoord echt grote stappen wil gaan maken qua bezuinigingen. Nog een jaar als de afgelopen is gewoon niet goed voor de toekomstplannen van de club.

[ Bericht 24% gewijzigd door Happel op 31-12-2009 09:45:47 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 31 december 2009 @ 10:30:44 #26
63192 ursel
pi_76254648
Is die Lestienne niet wat??

Lestienne: "Belangstelling wordt ondraaglijk"
pi_76332706
gelukkig nieuw jaar
pi_76337215
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:58 schreef TJDoornbos het volgende:
gelukkig nieuw jaar
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:19:40 #29
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76337838
quote:
RR: Luis Pedro naar Excelsior

2 januari 2010 K

Radio Rijnmond meldt dat Luis Pedro voor de tweede seizoenshelft is verhuurd aan Excelsior. Ook Jerson Anes Ribeiro en Miquel Nelom maken de overstap van Jong Feyenoord/Excelsior naar Excelsior.
Elite
Tegen TTIP
pi_76338219
Echt saai zo'n winterstop. Wanneer gaan ze richting Turkije?
  zondag 3 januari 2010 @ 01:56:51 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_76347335
Eigenlijk best een saai seizoen (als het zo doorgaat). Geen extreme prestaties, saai voetbal, nauwelijks transfers .
2000 light years from home
  maandag 4 januari 2010 @ 01:06:26 #32
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_76386261
quote:
'FC Groningen wil Lucius aan het werk zien in Portugal'

03/01/2010 22:01

Theo Lucius keert mogelijk terug in de Eredivisie bij FC Groningen. De club van trainer Ron Jans heeft de voormalig Feyenoord-middenvelder gevraagd mee te gaan op trainingskamp.

Sinds zijn contract met Feyenoord afgelopen zomer afliep zit Lucius zonder club. Per 1 januari is hij aan de slag gegaan bij FC Den Bosch op amateurbasis, waardoor hij transfervrij naar Groningen kan.

De club hoopt volgens RTV Noord de transfer snel af te ronden. Mocht er deze week een akkoord komen, dan gaat Lucius met FC Groningen mee op trainingskamp naar Portugal.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 4 januari 2010 @ 08:11:17 #33
63192 ursel
pi_76388558
quote:
Op maandag 4 januari 2010 01:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

maandag 4 januari 2010 @ 21:56:46 #34
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_76417175
quote:
Feyenoord start voorbereiding tweede seizoenhelft

Feyenoord is maandagochtend op een winters Varkenoord de voorbereiding op de tweede helft van het seizoen gestart. Trainer Mario Been kon tijdens de eerste groepstraining na de winterstop beschikken over een vrijwel volledige spelersgroep. Alleen Jonathan De Guzman, die een aangepast programma volgt, en de langdurig uitgeschakelde Dani Fernández ontbraken op het trainingsveld.

Onder leiding van fysieke trainer Toine van de Goolberg werd op het bevroren grasveld de vrieskou tegengegaan met een flinke looptraining. Ook Darley nam hieraan deel. De Braziliaanse doelverdediger stond aan het einde van de eerste helft van het seizoen nog aan de kant met een voetblessure. Tim de Cler trainde tijdens het loopgedeelte apart van de groep met hersteltrainer Marcel Cas. De linkervleugelverdediger sloot zich wel aan bij de selectie van Been voor de afsluitende passoefening.

Fernández verblijft momenteel nog in Barcelona. De rechtervleugelverdediger revalideert in de Spaanse stad van een knieblessure en zal aanstaande donderdag terugkeren in Rotterdam. Fernández stapt komende vrijdag net als de rest van de selectie in het vliegtuig naar Turkije, waar Feyenoord een trainingskamp heeft belegd.
quote:
VV Hierden - Feyenoord gaat vooralsnog gewoon door

Het oefenduel in en tegen Hierden van woensdag aanstaande gaat vooralsnog gewoon door. Het speelveld in het Gelderse dorp is momenteel bedekt door een sneeuwlaag. De organisatie laat die nu bewust liggen en zal de sneeuw pas op de speeldag verwijderen, maar heeft laten weten dat de conditie van het veld goed is en er dus gevoetbald kan worden. Indien de situatie verandert, zal Feyenoord dat uiteraard op deze plaats melden. Vv Hierden tegen Feyenoord begint om 14.00 uur.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_76418122
Komkommertijd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 januari 2010 @ 23:52:14 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76422707
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:56 schreef Merkie het volgende:
Eigenlijk best een saai seizoen (als het zo doorgaat). Geen extreme prestaties, saai voetbal, nauwelijks transfers .
als het zo doorgaat mag je rustig concluderen dat er een seizoen heel redelijk overleefd is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76427576
quote:
Premier League lonkt voor Feyenoorder Slory

Andwelé Slory lijkt zijn langste tijd bij Feyenoord te hebben gehad. Blackburn Rovers heeft zich bij de Rotterdammers gemeld voor de 27-jarige aanvaller. Ook enkele andere clubs uit de Premier League hebben de snelle buitenspeler in het vizier.

Het contract van Slory bij Feyenoord loopt deze zomer af. De oud-speler van Excelsior en Telstar heeft wel een optie tot verlenging, maar als deze wordt gelicht is hij gelijk een van de grootverdieners in De Kuip. Het lijkt daarom uitgesloten dat de verbintenis een vervolg zal krijgen.

Blackburn wil Slory snel aan de selectie toevoegen en tijdens de huidige transferperiode al zaken doen. De tweevoudig international speelt sinds de zomer van 2007 bij Feyenoord. In totaal speelde hij veertig competitiewedstrijden en scoorde zeven keer.

Deze jaargang kreeg Slory aanvankelijk veel vertrouwen van coach Mario Been, maar schaadde hij deze na een vechtpartij met Karim El Ahmadi op de training en negeerde hij op 24 oktober in het duel met VVV-Venlo (1-0 winst) opzichtig aanwijzingen van Denny Landzaat.
De eerste lijkt te gaan vertrekken
pi_76427659
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

veel plezier daar. Denk dat we ook zonder Slory (en zijn minder mentaliteit) Europees kunnen gaan spelen.
pi_76428004
En nummer 2:
quote:
Bruins mag van Feyenoord een nieuwe club zoeken

Luigi Bruins mag op zoek naar een nieuwe club. Zijn zaakwaarnemer Sietje Mouch heeft van de clubleiding van Feyenoord te horen gekregen dat de Rotterdammers niet verder willen met de middenvelder. “Hij mag worden verhuurd of verkocht,” zegt Mouch in Sportweek.

De inmiddels 22-jarige Bruins maakte in de zomer van 2007 de overstap van Excelsior naar Feyenoord, maar is in De Kuip nooit echt doorgebroken. In zijn eerste seizoen kwam hij nog wel tot 27 competitiewedstrijden, maar vorig jaar werd dat aantal al minder. Onder Mario Been komt Bruins nauwelijks meer aan spelen toe.

"Luigi wil slagen bij Feyenoord, hij heeft daar ook de kwaliteiten voor en ik heb gelezen dat de trainer graag zijn hele groep bij elkaar houdt", zei Mouch vorige week nog. Een week later kan hij echter op zoek naar een nieuwe club voor zijn cliënt. ADO Den Haag wordt genoemd als mogelijk nieuwe club voor Bruins, maar Mouch weet niets van die vermeende interesse af.

“Deze week ga ik met Luigi zitten om te kijken wat het beste is”, zegt hij. “Hem kennende wil hij naar een voetballende club. Ergens waar hij als rechtshalf of als nummer tien kan spelen en veel aan de bal is." Mouch zal op zoek gaan naar een club in de Eredivisie: "Ik ben er geen voorstander van dat hij nu al naar het buitenland gaat, een Nederlandse club heeft de voorkeur.”
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:00:25 #40
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76428719
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Lijkt me geen goede zaak, al kan ik best begrijpen dat het nodig is om de kosten naar beneden te halen.
Elite
Tegen TTIP
pi_76430695
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En nummer 2:
[..]
echt zonde. Ik hoopte dat Super Mario hem weer kon laten schitteren. Geldt ook voor Slory btw
pi_76430872
Ik had een vraag. Aangezien ik geen clubcard heb en naar Feyenoord-Ajax wil kan ik dan op een vriend z'n clubcard gaan?
pi_76430983
Bruins heeft een elftal nodig dat compleet in zijn dienst speelt. Dat gaat bij Feyenoord niet zo snel gebeuren denk ik. Het mooiste zou zijn als VVV hem huurt en hij daar de rol van Honda over zou nemen.
pi_76431156
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef Rattaplan.y het volgende:
Ik had een vraag. Aangezien ik geen clubcard heb en naar Feyenoord-Ajax wil kan ik dan op een vriend z'n clubcard gaan?
Als hij niet gaat. Want je kan per clubkaart maar 1 kaart kopen.
pi_76432295
Nee ikga met de clubcard van iemand die niet gaat, maar dat is dus geen probleem?
pi_76437955
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Lijkt me geen goede zaak, al kan ik best begrijpen dat het nodig is om de kosten naar beneden te halen.
Je kunt hem geen eeuwige krediet geven.
-
pi_76438078
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bruins heeft een elftal nodig dat compleet in zijn dienst speelt. Dat gaat bij Feyenoord niet zo snel gebeuren denk ik. Het mooiste zou zijn als VVV hem huurt en hij daar de rol van Honda over zou nemen.
Wil Bruins in een minder elftal spelen?
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 17:48:58 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76446094
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:40 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Wil Bruins in een minder elftal spelen?
Hij heeft niet zoveel te willen denk ik. Het is óf op de bank zitten bij Feyenoord, óf bij een wat kleinere club proberen om de draad weer op te pakken als basisspeler.
pi_76446928
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef Rattaplan.y het volgende:
Betreden op eigen risico.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/232545/1/1/50/jongen-12-mishandeld-tijdens-feyenoord-ajax.html
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:11:56 #50
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76446995
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je kunt hem geen eeuwige krediet geven.
Heeft hij allang niet meer nodig. Slory is van toegevoegde waarde voor Feijenoord.
Elite
Tegen TTIP
pi_76451004
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Heeft hij allang niet meer nodig. Slory is van toegevoegde waarde voor Feijenoord.
Oh, ik dacht dat het over Bruins ging.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')