quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Maar zo ben je dus normaal, een gouden hartje dusquote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zij is dan ook een van de weinige die hier normaal tegen mij doet.
yeah. Maar fokkers zijn gewoon raar, ik maak 1 grapje (die ik zelf natuurlijk heel grappig vind enzo) en iedereen is boos.quote:Op maandag 28 december 2009 00:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar zo ben je dus normaal, een gouden hartje dus
Dat dus.quote:Op maandag 28 december 2009 00:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
yeah. Maar fokkers zijn gewoon raar, ik maak 1 grapje (die ik zelf natuurlijk heel grappig vind enzo) en iedereen is boos.
jij neemt me soms ook te serieusquote:Op maandag 28 december 2009 00:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik kan ook normaal tegen je doen hoor, lukt toch best af en toe?
ook nooit luisteren?quote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef Burakius het volgende:
Huwelijksvoorwaarde 2: Geen saz in mijn huis.
copycat van mij .quote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij neemt me soms ook te serieus
dikzak is gewoon mooi om te zeggen, ook tegen dunnerds
hey dikzak
ey dikzak
Tuurlijk, maar op Fok is makkelijk om te trollen, in het echt werkt dat nietquote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hey dikzak
ey dikzak
Voorwaarde 1: minstens 4 kinderen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ook nooit luisteren?![]()
(waar is voorwaarde 1)
in het echt zeg ik ook hey dikzak.quote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op Fok is makkelijk om te trollen, in het echt werkt dat niet![]()
Ik zou ook Hey ransbak, terugzeggen oid, werkt gewoon
dikzakquote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hey dikzak
ey dikzak
Vriend van mij ookquote:Op maandag 28 december 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in het echt zeg ik ook hey dikzak.
Ik zei het steeds, jij heb het gekopieerd.quote:
Ik kan het ook niet te veel horen, maar dat komt niet doordat ik het lelijk vindt klinken. M'n broer speelt vaak in de nacht als wij net in een diepe slaap vallen. M'n moeder wil dan breken enzo. Komt het door je vader?quote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Voorwaarde 1: minstens 4 kinderen.
Als je een koptelefoon opdoet is het goed. Als ik saz hoor gaat mijn lichaam automatisch gestrest reageren. Ik haat het .
hoe weet je dat ik het niet in het echt zei?quote:Op maandag 28 december 2009 01:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zei het steeds, jij heb het gekopieerd.
Ik heb vaak gedreigd het te breken, maar besefte me daarna dat ik ook gebroken zou worden.quote:Op maandag 28 december 2009 01:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet te veel horen, maar dat komt niet doordat ik het lelijk vindt klinken. M'n broer speelt vaak in de nacht als wij net in een diepe slaap vallen. M'n moeder wil dan breken enzo. Komt het door je vader?
Op één of ander programma zei ik het steeds dikzakje. kopieeeree ouwe. Kijk er. Geef gewoon toe la.quote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik het niet in het echt zei?
ik ben nu al bang voor je vader.quote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb vaak gedreigd het te breken, maar besefte me daarna dat ik ook gebroken zou worden.
Bij ons slaapt iedereen om 3uur ofzo.quote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben nu al bang voor je vader.![]()
Bij ons is het niet alleen de saz, maar het actieve leven begint in de nacht. Lichten aan enzo, echt irritant.
Ik heb het van m'n zusje gekopierd, eerlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Op één of ander programma zei ik het steeds dikzakje. kopieeeree ouwe. Kijk er. Geef gewoon toe la.
dat zijn Turken altijd, trusten.quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Rookert het volgende:
Ik ga tukken, later mensen, blijf lief en normaal doen
OKe ik heb een nieuwe: Ziek varkantje. Hoe vind je die?quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het van m'n zusje gekopierd, eerlijk.Zou het ook toegeven als ik het van jou had, je bent toch niet de verkeerde om het van te kopieren.
Ik slaap de laatste tijd wel vroeger (tijdens school), maar m'n broer is een ramp. Als m'n ma lahmacun heeft gemaakt gaat ie ook in de nacht opwarmen enzo en dat ruik je, worden we allemaal wakker. Ik heb als enige ook zo'n klein raampje boven m'n deur, zie dus al het licht.quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Bij ons slaapt iedereen om 3uur ofzo.
kan eigk ook wel, maar gebruik varken sowieso al.quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
OKe ik heb een nieuwe: Ziek varkantje. Hoe vind je die?
trustenquote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Rookert het volgende:
Ik ga tukken, later mensen, blijf lief en normaal doen
Ik zit op zolder en ik wordt gek van die straatlantaarn. Ik wil het per ongeluk kapot maken ofzo. Ik kan zo niet slapen met al dat licht naar binnen. Helaas ben ik te praktiserend om dat te doen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd wel vroeger (tijdens school), maar m'n broer is een ramp. Als m'n ma lahmacun heeft gemaakt gaat ie ook in de nacht opwarmen enzo en dat ruik je, worden we allemaal wakker. Ik heb als enige ook zo'n klein raampje boven m'n deur, zie dus al het licht.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zit op zolder en ik wordt gek van die straatlantaarn. Ik wil het per ongeluk kapot maken ofzo. Ik kan zo niet slapen met al dat licht naar binnen. Helaas ben ik te praktiserend om dat te doen.
eeeh ne demekquote:Op maandag 28 december 2009 01:10 schreef Burakius het volgende:
ሶማልኛ ኩሺቲክ ተብሎ በሚታወቀው የቋንቋ መደብ የአፍሮ-እስያ ቤተሰብ የሚካለል ቋንቋ ነው። በአፍሪካ ቀንድ በሚገኙ አገሮች፥ በኢትዮጵያ፥ ጅቡቲ፥ ሶማሌና ኬንያ፥ በብዙ ሚሊዮን የሚቆጠሩ ተናጋሪዎች አሉት።
በ1964፥ በዚአድ ባሬ መንግስት አነሳሽነት፥ ለመጀመሪያ ግዜ በላቲን ፊደል መጻፍ ጀመረ።
somalisch eerste woord?quote:Op maandag 28 december 2009 01:10 schreef Burakius het volgende:
ሶማልኛ ኩሺቲክ ተብሎ በሚታወቀው የቋንቋ መደብ የአፍሮ-እስያ ቤተሰብ የሚካለል ቋንቋ ነው። በአፍሪካ ቀንድ በሚገኙ አገሮች፥ በኢትዮጵያ፥ ጅቡቲ፥ ሶማሌና ኬንያ፥ በብዙ ሚሊዮን የሚቆጠሩ ተናጋሪዎች አሉት።
በ1964፥ በዚአድ ባሬ መንግስት አነሳሽነት፥ ለመጀመሪያ ግዜ በላቲን ፊደል መጻፍ ጀመረ።
Jij snapt me. Ik doe alle standby knopjes ook uit van alle apparaten.quote:Op maandag 28 december 2009 01:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Nu heb je me echt laten lachen.
Ik kan ook niet slapen met licht, maar ik wil het dan ook echt totaal donker hebben. Heb router op m'n kamer, leg er altijd een kledingstuk overheen en gordijnen perfect gesloten. Jammer van dat raampje boven m'n deur.
Taba'en.quote:
WAt lijk je veel op mij of is het andersom omdat jij ouder bent? M'n zusje heeft jaren lang met het licht aangeslapen, dat is echt om ziek van te worden. Er wordt hier ook in het begin van de nacht gedoucht en dat hoor + zie je (licht).quote:Op maandag 28 december 2009 01:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij snapt me. Ik doe alle standby knopjes ook uit van alle apparaten.
haha dat we ziekelijk erg op elkaar lijken waren we al achter hahaquote:Op maandag 28 december 2009 01:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WAt lijk je veel op mij of is het andersom omdat jij ouder bent? M'n zusje heeft jaren lang met het licht aangeslapen, dat is echt om ziek van te worden. Er wordt hier ook in het begin van de nacht gedoucht en dat hoor + zie je (licht).
hmm raar familie. wat vind je ervan als ik jullie 24 uur film en er een serie over maak? 'turken in nederland' niet origineel maar sowieso een kaskrakerquote:Op maandag 28 december 2009 01:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WAt lijk je veel op mij of is het andersom omdat jij ouder bent? M'n zusje heeft jaren lang met het licht aangeslapen, dat is echt om ziek van te worden. Er wordt hier ook in het begin van de nacht gedoucht en dat hoor + zie je (licht).
dat wil Nederland niet zien.quote:Op maandag 28 december 2009 01:18 schreef Gratau het volgende:
[..]
hmm raar familie. wat vind je ervan als ik jullie 24 uur film en er een serie over maak? 'turken in nederland' niet origineel maar sowieso een kaskraker
deel 1 of 2quote:Op maandag 28 december 2009 01:22 schreef Julis het volgende:
Damnn, ik heb 1,5 uur gedaan om een film uit te zoeken die mijn moeder leuk zou kunnen vinden. De meeste had ze al gezien of die film leek haar 'niets'. Uiteindelijk heb ik Twilight aangeraden. Ik heb de film zelf niet gezien, maar de meeste meisjes uit mijn klas vonden het leuk. Nu zit ze Twilight te kijken
.
Hehe, gezellig hier.
ok. the curious case of benjamin button moet je je moeder laten zien. mijn moeder vond em superquote:
Ok. Ik schrijf dat ergens op. Dat scheelt mij tijd, als ik nog een keer een film voor haar moet uitzoekenquote:Op maandag 28 december 2009 01:28 schreef Gratau het volgende:
[..]
ok. the curious case of benjamin button moet je je moeder laten zien. mijn moeder vond em super
downloaden die shitquote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ok. Ik schrijf dat ergens op. Dat scheelt mij tijd, als ik nog een keer een film voor haar moet uitzoeken
leuke site, maar ik vind downloaden toch beter en dan mooi op hq tvquote:Op maandag 28 december 2009 01:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Zij kijkt via http://diziizle.net/
Haha, ja dat is waarquote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef Gratau het volgende:
[..]
leuke site, maar ik vind downloaden toch beter en dan mooi op hq tv
SLAAAPPPPPPPPPP IS ER NIET. Ik heb teveel koffie gedronkequote:
babam ve abim uykumu kacirdi. Ze kwamen net binnen om iets te printen. Moet iemand de schuld geven hehe.quote:Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
SLAAAPPPPPPPPPP IS ER NIET. Ik heb teveel koffie gedronke
Toegevoegd aan favorieten, morgenavond bekijken.quote:Op maandag 28 december 2009 01:44 schreef Burakius het volgende:
Trouwens voor de mensen die geïnteresseerd zijn:
http://www.ortakhatim.com/htm/index.php
Hier kun je lid worden (2 seconden duurt dat) en kun je gezamenlijk "hatims indirmek". Als je bijvoorbeeld één bladzijde leest, geniet je nog steeds de volle sevap van de gehele hatim! En er wordt bijgehouden hoeveel bladzijdes je hebt gelezen etc. (goed voor je ego:P , maar voor hayir mag het wel).
heb je dat ook in het turks?quote:Op maandag 28 december 2009 01:44 schreef Burakius het volgende:
Trouwens voor de mensen die geïnteresseerd zijn:
http://www.ortakhatim.com/htm/index.php
Hier kun je lid worden (2 seconden duurt dat) en kun je gezamenlijk "hatims indirmek". Als je bijvoorbeeld één bladzijde leest, geniet je nog steeds de volle sevap van de gehele hatim! En er wordt bijgehouden hoeveel bladzijdes je hebt gelezen etc. (goed voor je ego:P , maar voor hayir mag het wel).
wilde net posten.quote:Op maandag 28 december 2009 01:50 schreef Burakius het volgende:
Oke dat was een Nitraatbom Emel. Dicht bij jou daar hahahaha.
Het is in het Turks.... ?quote:
lan git. Hangi Türk kadin yüzmeyi biliyorquote:Op maandag 28 december 2009 01:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Burak abi zwemmen en grappen maken zijn echte vrouwen hobby's ..
ik heb minstens 5 jaar op zwemmen gezeten. wedstrijd zwemmen enzo.quote:Op maandag 28 december 2009 01:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
lan git. Hangi Türk kadin yüzmeyi biliyor, en vrouwen en grappen
nee.
hey als je jezelf verder wil uitluchten ik ben een en al oorquote:Op maandag 28 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
Burak, wat heb jij met 'gemixt zijn'? Waarom moet je dat in iedere topic over Griekenland of Turkije vermelden? Denk je dat Grieken een puur volk zijn? Of Armenen? Of Bulgaren of de hele fucking Balkan en het Midden-Oosten? Grappig dat je die volken nooit hoort spreken over het feit dat ze gemixt zijn terwijl zij misschien wel diverser zijn dan Turken. Ik erger mij er echt heel erg aan.
Ik kon weer eens niet slapen. Maar nu ik Burakius zijn reacties heb gelezen heb ik alleen maar meer energie gekregen.quote:Op maandag 28 december 2009 02:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
bortecinem volgens mij heb jij ook energie te veel, je bent altijd zo laat online.
tja 24 uur fok! dan heb je genoeg energiequote:Op maandag 28 december 2009 02:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
bortecinem volgens mij heb jij ook energie te veel, je bent altijd zo laat online.
is wel jammer voor je dan dat hij nu weg is.quote:Op maandag 28 december 2009 02:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kon weer eens niet slapen. Maar nu ik Burakius zijn reacties heb gelezen heb ik alleen maar meer energie gekregen.
is vermoeiend hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 02:19 schreef Gratau het volgende:
[..]
tja 24 uur fok! dan heb je genoeg energie
hij bedoelt het vast goed. relax gewoon, taartje erbijquote:Op maandag 28 december 2009 02:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kon weer eens niet slapen. Maar nu ik Burakius zijn reacties heb gelezen heb ik alleen maar meer energie gekregen.
Ja, dat verklaart alles.quote:Op maandag 28 december 2009 02:19 schreef Gratau het volgende:
[..]
tja 24 uur fok! dan heb je genoeg energie
Oh, en ik dacht dat hij het allemaal zei om Turken een negatief beeld te geven. Thanks man.quote:Op maandag 28 december 2009 02:21 schreef Gratau het volgende:
[..]
hij bedoelt het vast goed. relax gewoon, taartje erbij
dquote:Op maandag 28 december 2009 02:22 schreef Gratau het volgende:
[..]
aantal posts: 8397 ja ok dan is het wel vermoeiend.
koffie klaar
rustig borte, was maar een grapje. niet zo serieusquote:Op maandag 28 december 2009 02:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart alles.
Ik ben vandaag helemaal niet lang online geweest. Idioot.
Als je op alles wat hij schrijft gaat reageren, blijf je bezig. Ik ben het 8 van de 10 keer niet met hem eens, vaak ook omdat veel dingen die hij zegt gewoonweg niet kloppen, dus ben ik een tijdje terug gestopt om er überhaupt op in te gaan.quote:Op maandag 28 december 2009 02:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar toch kan ik mij niet inhouden.quote:Op maandag 28 december 2009 02:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je op alles wat hij schrijft gaat reageren, blijf je bezig. Ik ben het 8 van de 10 keer niet met hem eens, vaak ook omdat veel dingen die hij zegt gewoonweg niet kloppen, dus ben ik een tijdje terug gestopt om er überhaupt op in te gaan.
Het ligt aan wat ze zegt en wat ze van mij is en of ik uberhaupt waarde hecht aan haar woorden.quote:Op maandag 28 december 2009 02:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Stel een oude Turkse vrouw zegt iets doms over je familie, niet zo direct, maar je merkt dat het wel zo is bedoeld. Ga je er op in?
kennisquote:Op maandag 28 december 2009 02:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ligt aan wat ze zegt en wat ze van mij is en of ik uberhaupt waarde hecht aan haar woorden.
Ik heb geen idee waar deze pure frustatie vandaan komt, met onjuiste aantijgingen tegenover mijn persoon. Maar ik ben anti-nationalist laat dat duidelijk zijn. Ik vind het erg mooi om te zien hoe erg Turken gemixt zijn. Zie ook deze site (tevens ook in ander topic geplaatst): http://www.eupedia.com/europe/european_y-dna_haplogroups.shtml# . Ik wil toewerken naar verbroedering tussen elk volk op de wereld. Vandaar dat ik de nationalistische Turken maar al te graag wijs op de feiten van de y-haplogroepen.quote:Op maandag 28 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
Burak, wat heb jij met 'gemixt zijn'? Waarom moet je dat in iedere topic over Griekenland of Turkije vermelden? Denk je dat Grieken een puur volk zijn? Of Armenen? Of Bulgaren of de hele fucking Balkan en het Midden-Oosten? Grappig dat je die volken nooit hoort spreken over het feit dat ze gemixt zijn terwijl zij misschien wel diverser zijn dan Turken. Blijkbaar hebben die volken door dat etniciteit niet zoveel te maken heeft met ras en dat etniciteiten worden gevormd door geschiedenis, taal en cultuur. Iedereen weet dat, behalve Turken die steeds het westen napraten als papegaaien. Verder vind ik het ook frappant dat volken die Turken altijd beschuldigen van extreem nationalisme juist de mensen zijn die rassentheorieën gebruiken om Turken tegen elkaar op te zetten.
Maar hoe zie jij kennis? bedoel echt dichtbij, familie kent elkaar al 30 jaar ofzoquote:Op maandag 28 december 2009 02:36 schreef Bortecinem het volgende:
Als het maar een kennis is dan zou ik er niet eens op reageren. Just let it go.
Burak is online trouwens.
Alhamdulillah Rus'um!quote:Op maandag 28 december 2009 02:25 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik roep toch ook niet om de haverklap dat Tatars Rus tohumu zijn, wat ze ook echt zijn kijk maar naar hun DNA!!!
Zwak zeg. En dat terwijl ik hier op Fok ben om mijn argument voor de leeuwen te gooien en te leren. Je moet juist reageren, omdat ik erg objectief ben. Ik test vaak mijn ideeën hier op Fok uit etc.quote:Op maandag 28 december 2009 02:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je op alles wat hij schrijft gaat reageren, blijf je bezig. Ik ben het 8 van de 10 keer niet met hem eens, vaak ook omdat veel dingen die hij zegt gewoonweg niet kloppen, dus ben ik een tijdje terug gestopt om er überhaupt op in te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |