quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Maar zo ben je dus normaal, een gouden hartje dusquote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zij is dan ook een van de weinige die hier normaal tegen mij doet.
yeah. Maar fokkers zijn gewoon raar, ik maak 1 grapje (die ik zelf natuurlijk heel grappig vind enzo) en iedereen is boos.quote:Op maandag 28 december 2009 00:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar zo ben je dus normaal, een gouden hartje dus
Dat dus.quote:Op maandag 28 december 2009 00:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
yeah. Maar fokkers zijn gewoon raar, ik maak 1 grapje (die ik zelf natuurlijk heel grappig vind enzo) en iedereen is boos.
jij neemt me soms ook te serieusquote:Op maandag 28 december 2009 00:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik kan ook normaal tegen je doen hoor, lukt toch best af en toe?
ook nooit luisteren?quote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef Burakius het volgende:
Huwelijksvoorwaarde 2: Geen saz in mijn huis.
copycat van mij .quote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij neemt me soms ook te serieus
dikzak is gewoon mooi om te zeggen, ook tegen dunnerds
hey dikzak
ey dikzak
Tuurlijk, maar op Fok is makkelijk om te trollen, in het echt werkt dat nietquote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hey dikzak
ey dikzak
Voorwaarde 1: minstens 4 kinderen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ook nooit luisteren?![]()
(waar is voorwaarde 1)
in het echt zeg ik ook hey dikzak.quote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op Fok is makkelijk om te trollen, in het echt werkt dat niet![]()
Ik zou ook Hey ransbak, terugzeggen oid, werkt gewoon
dikzakquote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hey dikzak
ey dikzak
Vriend van mij ookquote:Op maandag 28 december 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in het echt zeg ik ook hey dikzak.
Ik zei het steeds, jij heb het gekopieerd.quote:
Ik kan het ook niet te veel horen, maar dat komt niet doordat ik het lelijk vindt klinken. M'n broer speelt vaak in de nacht als wij net in een diepe slaap vallen. M'n moeder wil dan breken enzo. Komt het door je vader?quote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Voorwaarde 1: minstens 4 kinderen.
Als je een koptelefoon opdoet is het goed. Als ik saz hoor gaat mijn lichaam automatisch gestrest reageren. Ik haat het .
hoe weet je dat ik het niet in het echt zei?quote:Op maandag 28 december 2009 01:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zei het steeds, jij heb het gekopieerd.
Ik heb vaak gedreigd het te breken, maar besefte me daarna dat ik ook gebroken zou worden.quote:Op maandag 28 december 2009 01:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet te veel horen, maar dat komt niet doordat ik het lelijk vindt klinken. M'n broer speelt vaak in de nacht als wij net in een diepe slaap vallen. M'n moeder wil dan breken enzo. Komt het door je vader?
Op één of ander programma zei ik het steeds dikzakje. kopieeeree ouwe. Kijk er. Geef gewoon toe la.quote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik het niet in het echt zei?
ik ben nu al bang voor je vader.quote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb vaak gedreigd het te breken, maar besefte me daarna dat ik ook gebroken zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |