Hobbies: berg beklimmen, diepzeeduiken, reizen, safari en survival tochten maken door de wildernissen van Afrika en Zuid Amerika, abseilen langs hoge steile kliffen in Ierland, backpackend de wereld door!quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe komt dat toch dat mannen meestal wel hobbies hebben als je het ergnes over hebt is eraltijd wel iets.
En practisch alle vrouwen die ik spreek komen niet verder dan, jaa ehh niet cht gewoon terrasjes pakken winkelen en dingen met vriendinnen doen
Hoe komt dat
Maar jij bent een konijn =(quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hobbies: berg beklimmen, diepzeeduiken, reizen, safari en survival tochten maken door de wildernissen van Afrika en Zuid Amerika, abseilen langs hoge steile kliffen in Ierland, backpackend de wereld door!
Hoezo geen hobbies!
*nibble*quote:Op zondag 27 december 2009 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb je foto gekekenmaar dat is duidelijk een konijn hoor
Alles wat met Abba te maken heeft kan je toch geen hobby noemen johquote:Op zondag 27 december 2009 22:46 schreef Ben. het volgende:
Mijn mama is gek op ABBA. Ze verzamelt alles, en het is haar hobby. Dus wat jij zegt is niet waar Dribbel!
quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef Tijn het volgende:
Je had 4 jaar geleden dit topic even moeten lezen, Dribbel: Vrouwen zijn ontworpen om te nuecken
Dat zijn geen hobbies, dat is meer reizen maken, iets wat eigenlijk iedereen leuk vindt, maar waar bijna niemand het geld voor heeft om meer dan ééns te doen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hobbies: berg beklimmen, diepzeeduiken, reizen, safari en survival tochten maken door de wildernissen van Afrika en Zuid Amerika, abseilen langs hoge steile kliffen in Ierland, backpackend de wereld door!
Hoezo geen hobbies!
*slap*quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alles wat met Abba te maken heeft kan je toch geen hobby noemen joh
Als konijn zijnde kan ik allesquote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat zijn geen hobbies, dat is meer reizen maken, iets wat eigenlijk iedereen leuk vindt, maar waar bijna niemand het geld voor heeft om meer dan ééns te doen.
Niet iets wat je dagelijks/wekelijks kan doen.
Net als mensen die "lekker eten" en hobby vindenquote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat zijn geen hobbies, dat is meer reizen maken, iets wat eigenlijk iedereen leuk vindt, maar waar bijna niemand het geld voor heeft om meer dan ééns te doen.
Niet iets wat je dagelijks/wekelijks kan doen.
Haha ja vind ik ook. Maar ja, ik vind het allemaal best. Als ze mijn geld maar niet op maakt eraan. Heb als ik een boek voor d'r gekocht van dik ¤80,00. 't Is me moeder he.quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alles wat met Abba te maken heeft kan je toch geen hobby noemen joh
quote:
Kijk, DAT is een hobbie idd.quote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef E.T. het volgende:
(kinder)kleding maken.
Lijkt me een prima hobby
quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Okay hm..
zingen, Bodhrán spelen, lezen, schrijven, wandelingen maken, zwemmen.. etc. etc.
Deze zou ik er wel aan toe willen voegen. Als je er veel tijd aan besteed zijn het duidelijk hobbies, of samen misschien wel een way of life.quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
berg beklimmen, diepzeeduiken, reizen, safari en survival tochten maken door de wildernissen van Afrika en Zuid Amerika, abseilen langs hoge steile kliffen in Ierland, backpackend de wereld door!
Dat zijn geen hobbies, dat zijn activiteiten.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Judeljuud het volgende:
Zelf kom ik niet verder dan de standaarddingen: lezen, films kijken, internettten, gamen, etc.
Maar is een hobby dan niet per definitie een activiteit? Want breien is toch ook een activiteit? En iets verzamelen? Iets kleien? Dus...ehm?quote:Op maandag 28 december 2009 00:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zijn geen hobbies, dat zijn activiteiten.
Ja, maar niet elke activiteit is een hobby he. Iedereen die nu met bullshit als winkelen, lezen, TV kijken, internetten, eten, reizen etc aan komt zetten, onderschijft alleen maar wat TS met dit topic wil zeggen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:41 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Maar is een hobby dan niet per definitie een activiteit?
Ja dat snappen ze dus nietquote:Op maandag 28 december 2009 00:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh lezen kan wel degelijk een hobby zijn natuurlijk, maar de meeste mensen lezen af en toe wat en zijn er niet 'echt me bezig zoals je met een hobby zou verwachtenquote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef Judeljuud het volgende:
Maar als ik zeg dat lezen mijn hobby is, betekent dat dat ik een enorme boekenkast heb, geregeld tijd doorbreng in een bibliotheek en 's avonds lekker op de bank kruip met een boek. Het is iets waar ik van hou en graag doe. En er zijn genoeg mensen die een schijthekel hebben aan lezen...dus dan is het toch een hobby?![]()
Wat zijn dan échte MANNENhobby's? Want ik begrijp dus dat dat geen activiteiten zijn?
He ja, de definitie van Van Dale erbij halen. Hèt teken dat je geen flauw idee hebt waar het om gaat.quote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef Judeljuud het volgende:
hob·by de; m -’s ontspannende bezigheid voor in de vrije tijd; liefhebberij
Dit gaat niet over mannen- of vrouwenhobbies. Dit gaat erom dat er veel vrouwen zijn die helemaal geen hobbies hebben en denken dat de activiteiten die ze in hun vrije tijd onder de noemer "hobby" vallen.quote:Wat zijn dan échte MANNENhobby's?
Welk gedeelte van "ja" begrijp je niet?quote:Want ik begrijp dus dat dat geen activiteiten zijn?
Geef het maar op, dit gejammer is blijkbaar de enige hobby die ze hebben, aangezien ze allemaal er tegenin gaanquote:Op maandag 28 december 2009 00:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
He ja, de definitie van Van Dale erbij halen. Hèt teken dat je geen flauw idee hebt waar het om gaat.
[..]
Dit gaat niet over mannen- of vrouwenhobbies. Dit gaat erom dat er veel vrouwen zijn die helemaal geen hobbies hebben en denken dat de activiteiten die ze in hun vrije tijd onder de noemer "hobby" vallen.
[..]
Welk gedeelte van "ja" begrijp je niet?
Muziek dingen in het algemeen, niet puur gitaar spelenquote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar Dribbel, jouw hobbie is dus gitaar spelen? Of is dat ook een activiteit...
Jajaaaaaa.quote:Op maandag 28 december 2009 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muziek dingen in het algemeen, niet puur gitaar spelen
Jij bent geen vrouw je bent een koekiemonsterquote:Op maandag 28 december 2009 01:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jajaaaaaa.
Dan heb ik dus als vrouw ook een echte hobbie.
Jeej.
Leuke edit.quote:Op maandag 28 december 2009 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw je bent een koekiemonster
Hobby van vrouwen is dat ze altijd hun gelijk willen halen, dat blijkt maar weer uit dit topic
Allemaal moeten ze nu voorop staan om te laten weten dat ze OOk echt wel een hobby hebben
Net als dat het grootste deel van de vrouwen totaal geen gevoel voor humor heeft en dat dat gevoel voor humor puur bestaat uit schaapachtig meelachen, daar kan je een topic over maken, bijna alle mannen zullen je gelijk geven, en alle vrouwen zullen in dat topic gaan zeiken dat ze wel leuk zijnzo voorspelbaar
Ik ken best veel vrouwpersonen met echte hobbies, maar ook genoeg gasten die geen echte hobbies hebben.quote:Op maandag 28 december 2009 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
het gaat niet over "echte mannen hobbies" het valt gewoon op dat relatief gezien vrouwen veel minder vaak hobbies hebben en ik vraag me gewoon af hoe dat zo komt
En ik denk dat Synthesist en Mevrouwblekberrielove er het dichtst nog bij in de buurt komen
Ik denk idd dat misschien passie nog een beter woord is dan hobby eigenlijk over het algemeen, omdat hobby nogal een breed begrip isquote:Op maandag 28 december 2009 01:23 schreef OProg het volgende:
TS heeft gelijk. Vrouwen en passies werken bijna nooit. En als ze iets hebben pleuren ze het meestal ook eenvoudig weer de deur uit als de vent waarmee ze het op dat moment doen belangrijker is.
Geef toe, als jij kon kiezen uit 'nordic walken' en 'scrapboeken' dan zou je toch ook liever op de bank tv blijven kijken?quote:Op maandag 28 december 2009 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
het valt gewoon op dat relatief gezien vrouwen veel minder vaak hobbies hebben en ik vraag me gewoon af hoe dat zo komt
Ik heb ook niet over "alle dit" "alle dat" dat is wat mij in het algemeen opvalt daar hoef jij je niet op aangevallen te voelenquote:Op maandag 28 december 2009 01:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ken best veel vrouwpersonen met echte hobbies, maar ook genoeg gasten die geen echte hobbies hebben.
Dus ik ben het sowieso niet met je eens.
die eerste 3 sporten zijn voor mannen. maar ik heb de laatste 10 jaar ook tig vrouwen zien zwemmen. koken is universeel. paard rijden is in deze tijd meer voor vrouwen. dood maken doen sadisten. slap lullen doen alcholisten.quote:Op maandag 28 december 2009 01:19 schreef Burakius het volgende:
Echte Mannen hobby's:
Voetbal
Rugby
Basketbal
Zwemmen
Koken (topchefs zijn mannen , eet dat vrouwen).
Paard rijden (Woeste hunnen die met pijl en boog schoten vanaf hun paard)
Dood maken (van mens tot de egels in je tuin)
Slap lullen (alleen de mannen snappen wat ik bedoel)
Grappen maken (dat kunnen vrouwen niet)
Bungee jumpen
ga zo maar door.
Ik voel me niet aangevallenquote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niet over "alle dit" "alle dat" dat is wat mij in het algemeen opvalt daar hoef jij je niet op aangevallen te voelen
Vrouwen teren op drama van anderen en mannen creëren hun eigen plezier.
Je zit tot in je nek van de bullcrap.quote:Op maandag 28 december 2009 01:36 schreef Synthesist het volgende:
[..]
die eerste 3 sporten zijn voor mannen. maar ik heb de laatste 10 jaar ook tig vrouwen zien zwemmen. koken is universeel. paard rijden is in deze tijd meer voor vrouwen. dood maken doen sadisten. slap lullen doen alcholisten.
hallo mijn naam is kees en mijn hobby is bungee jumpen. ahaa
Geen idee welke zin je bedoelt, daar is het te laat voor, maar ik heb het hier over zeilen, muziek, kunst, schoonzwemmen, tennis, paardrijden, wetenschappelijke shizzle, fotografie, audiovisuele techniek, etc. etc. etc. Voor die vrouwmensen zijn dat echte passies.quote:Op maandag 28 december 2009 01:44 schreef Synthesist het volgende:
vwo meisjes zijn vaak nog oneerlijker in die zin. op de studentes die een buitenlandse stage doen na dan.
want oh wat zijn ze toch gek op reizen. mannen trouwens ook . in het ene na het andere profiel wordt de indruk gegeven dat men een eenzame backpacker is met heimwee van zijn/haar wereldreis. in de realiteit vrijwel altijd mensen die jaarlijks via een zielige vacansoleil gids 2 weekjes costa brava boeken.
het opleidingsniveau boeit in wezen niet, enkel het geslacht en de levenservaring.
het gaat er ook niet om waar mannen goed in zijn, maar het gebrek aan hobby's bij vrouwen, wellicht de zielige hobby's van vrouwen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je zit tot in je nek van de bullcrap.
Echt koken is niet universeel. Vrouwen beoefen het, maar ze bakken er niets van in vergelijking met mannen. Kijk als jij voetbalt, dan doe jij als hobby wel voetbal, maar vergeleken met wat mannen ermee doen is het niet echt een hobby te noemen wat de vrouwen doen. Eerder gezellige bijeenkomst met bal erbij.
Zwemmen is de enige sport waar vrouwen nog wel iets van bakken op een paar balletshizzle na. Maar who gives a crap about that .
Mannen hebben ook oorlog als hobby. Beat that.
Oke ten eerste, hoe zwaar een vrouw ook zal trainen, ze zal in een gevecht wel van me verliezen. En ja daar bedoel ik ook die boxerwijven bij. Ik ben gelukkig niet een iel mannetje.quote:Op maandag 28 december 2009 01:56 schreef Synthesist het volgende:
[..]
het gaat er ook niet om waar mannen goed in zijn, maar het gebrek aan hobby's bij vrouwen, wellicht de zielige hobby's van vrouwen.
er zijn zat vrouwen die het leuk vinden om te koken en het goed kunnen. heb gisteren nog genoten van het eten van een vrouwelijk familielid. er zijn zat sporten waar vrouwen ook goed in zijn. heel het Oostblok zit vol met gewicht heffers die jou tere lijfje in 2 seconden uit elkaar trekken
Jongens zijn veel beter! De jongens! DE JONGENS!quote:
Internetheld die denkt dat ie wel even een vrouwelijke bokser in elkaar meptquote:Op maandag 28 december 2009 01:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oke ten eerste, hoe zwaar een vrouw ook zal trainen, ze zal in een gevecht wel van me verliezen. En ja daar bedoel ik ook die boxerwijven bij. Ik ben gelukkig niet een iel mannetje.
Aangezien ik tegenstrijdige dingen zeg en ook veel dingen waar ik het zelf niet mee eens ben, vind ik het wel grappig om mezelf nog meer onder de fecaliën te werken doooor: dit te posten:
www.menarebetterthenwomen.com
dat vrouwen vooral praten vertelde midas dekkers me al toen ik 8 was. We hebben het hier over het gebrek aan hobby's.quote:Op maandag 28 december 2009 02:11 schreef Seven. het volgende:
Hallo. Het klopt. Wij hebben geen voetbal, fietsen of andere zaken waarin we onze mannelijkheid kwijt kunnen. Onze competitie vindt plaats in winkels, op terrasjes, in cafeetjes en clubs, waar wij sociaal kunnen zijn. Teveel beweging/activiteit staat alleen maar in de weg.
Nee, dat vind ik niet. Het geeft aan dat vrouwen eerder zullen kiezen voor een hobby die niet te actief is, zodat er gepraat kan worden.quote:Op maandag 28 december 2009 02:18 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dat vrouwen vooral praten vertelde midas dekkers me al toen ik 8 was. We hebben het hier over het gebrek aan hobby's.
ik concludeer n.a van jou reactie dat jij vindt dat hobby's dus het 'vrouw zijn' in de weg zitten.
Dat dus (thank you Sevenquote:Op maandag 28 december 2009 02:11 schreef Seven. het volgende:
Hallo. Het klopt. Wij hebben geen voetbal, fietsen of andere zaken waarin we onze mannelijkheid kwijt kunnen. Onze competitie vindt plaats in winkels, op terrasjes, in cafeetjes en clubs, waar wij sociaal kunnen zijn. Teveel beweging/activiteit staat alleen maar in de weg.
quote:Op maandag 28 december 2009 03:00 schreef verleiding het volgende:
* speelt gitaar.
nee, dat is niet mijn enige hobby maar geen zin om veel te pypen want moe
die gast heeft geniale blogs ertussen zittenquote:Op maandag 28 december 2009 03:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Serieus:P shizzles hahaha
www.menarebetterthanwomen.com dan???????
Reizen vind ik altijd wel zo'n onzin antwoord. Mits je het voor je werk doet. Anders doe je het misschien maar 6 weken per jaar ofzo en dat maakt het dus geen hobby. En heel de dag wegdromen in een reisgids is niet beoefenen van je hobby maar gewoon tijdverspilling.quote:Op maandag 28 december 2009 09:24 schreef -moppie- het volgende:
koken, eten, reizen,
meer dan genoeg hobby's dus.
Hier ben ik het weer niet mee eens. Dit zijn toch dingen waar je oneindig veel tijd in kan stoppen en kan daarmee best een hobby zijn. Het wordt inderdaad wel een beetje misbruikt. Internetten kan iemand bv. veel kennis op doen en daarmee beter worden, maar sommige gebruiken het dan alleen maar om een kut forum vol te baggeren met oppervlakkige niet doorgedachte shit.quote:Op maandag 28 december 2009 00:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 28 december 2009 10:18 schreef Dickbride het volgende:
Zeiken is ook toch een soort hobby?
En dat vind ik dus onzin. 6 weken per jaar reizen is net zo lang ermee bezig zijn als elke week een keertje voetballen. Om nog maar te zwijgen over de voorbereidingen en voorpret.quote:Op maandag 28 december 2009 10:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Reizen vind ik altijd wel zo'n onzin antwoord. Mits je het voor je werk doet. Anders doe je het misschien maar 6 weken per jaar ofzo en dat maakt het dus geen hobby. En heel de dag wegdromen in een reisgids is niet beoefenen van je hobby maar gewoon tijdverspilling.
Vind ik weer onzin. Het verschil is dat je een echte hobby zo op moet kunnen pakken. Bij reizen kan dat gewoon niet. En zoals ik al zei voorbereiding / voorpret in de vorm van eindeloos turen in een reisgids is gewoon dusdanig nutteloos dat het tijdverspilling is wat niet waardig is aan het woord hobby.quote:Op maandag 28 december 2009 10:26 schreef Jojogirl het volgende:
En dat vind ik dus onzin. 6 weken per jaar reizen is net zo lang ermee bezig zijn als elke week een keertje voetballen. Om nog maar te zwijgen over de voorbereidingen en voorpret.
Mjah, en al die voetballende mannen kunnen ook ineens zomaar op donderdagmiddag hun competitiewedstrijd spelen als ze dat willen.quote:Op maandag 28 december 2009 10:33 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Vind ik weer onzin. Het verschil is dat je een echte hobby zo op moet kunnen pakken. Bij reizen kan dat gewoon niet. En zoals ik al zei voorbereiding / voorpret in de vorm van eindeloos turen in een reisgids is gewoon dusdanig nutteloos dat het tijdverspilling is wat niet waardig is aan het woord hobby.
Dat geocaching kende ik trouwens niet. Opzich wel geinig dat.
Voetballen kan je natuurlijk ook makkelijk ff met zijn 2e doen. Even balletje overtrappen. Of zelfs alleen gewoon ff kloten met de bal. Ok dit is de hobby op een extreem laag pitje maar je bent er nog mee bezig.quote:Op maandag 28 december 2009 12:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mjah, en al die voetballende mannen kunnen ook ineens zomaar op donderdagmiddag hun competitiewedstrijd spelen als ze dat willen.
Een city-trip is zo gepland
Het plannen op zich kan natuurlijk ook een hobby zijn. Daarvoor hoef je niet wekelijks op stap.quote:Op maandag 28 december 2009 12:40 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Voetballen kan je natuurlijk ook makkelijk ff met zijn 2e doen. Even balletje overtrappen. Of zelfs alleen gewoon ff kloten met de bal. Ok dit is de hobby op een extreem laag pitje maar je bent er nog mee bezig.
Overigens als je city-trips meereken en je doet dat om de 2 weken een weekendje ofzo dan vind ik het inderdaad wel een hobby. Het is nog steeds een beetje geforceerd maar je doet het dan wel met een goede regelmaat.
Ja ok maar sommige mensen zijn daar langer mee bezig dan de reis zelfquote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het plannen op zich kan natuurlijk ook een hobby zijn. Daarvoor hoef je niet wekelijks op stap.
Hotel en bezienswaardigheden uitzoeken, routes plannen, restaurantjes uitzoeken.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat uitgerekend Dribbel die over het hoofd ziet.
Vrouwen zijn beter in praten.quote:Op maandag 28 december 2009 11:57 schreef Vono het volgende:
je kan discussieren wat je wilt maar mannen zullen altijd overal beter in zijn
En luisteren kunnen ze al helemaal niet! Zit je als man echt weken subtiel te hinten, maar ho maar dat ze het snappenquote:Op maandag 28 december 2009 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn goed in veel praten maar niks zeggen
Ja precies, voor je het weet staat die afwas er een week later nogquote:Op maandag 28 december 2009 18:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En luisteren kunnen ze al helemaal niet! Zit je als man echt weken subtiel te hinten, maar ho maar dat ze het snappen.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies, voor je het weet staat die afwas er een week later nog
Voor mij klinkt dit een beetje als de omgekeerde wereldquote:Op maandag 28 december 2009 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies, voor je het weet staat die afwas er een week later nog
Het is opvallend dat élke vrouw die hier post met het maaiveld gelijk wordt gemaakt. En verder zijn die gesprekken niet nutteloos. Uiteindelijk dienen ze om relaties en gezinsleven te onderhouden.quote:Op maandag 28 december 2009 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn goed in veel praten maar niks zeggen
Dan weet jij niet wat het woord hobby betekent:quote:Op maandag 28 december 2009 20:50 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk ken ik geen 1 man met echt een hobby, ja wel mannen die elke week gaan voetballen (en daarna de kantine in) of een beetje aan hun auto sleutelen, maar is dat dan je hobby? Volgens mij niet.
Niet dat ik zelf een hobby heb, ik game veel, maar om dat nou een hobby te noemen? Geen idee.
Bij een hobby moet ik altijd denken aan iets verzamelen, alles van een artiest bijvoorbeeld. Zoals hierboven ergens iemand die alles van ABBA verzamelt, dat vind ik nou echt een hobby.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat het woord hobby betekent:
HOBBY
-bezigheid in vrije tijd -Gebiedende wijs van hobbyen -liefhebberij -lievelingsbezigheid -plezierwerk -stokpaardje -verslavingsverschijnsel -vrijetijdsbesteding -genoeglijke bezigheid -bezigheid -aangename tijdsbesteding
Dus sleutel aan de auto is ( als iemand het leuk vindt om te doen in zijn/haar vrije tijd ) wel een hobby.
Dribbel en ik zitten in een band (niet dezelfde); we oefenen wekelijks en treden geregeld op. Is dat een hobby dan?quote:Op maandag 28 december 2009 20:50 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk ken ik geen 1 man met echt een hobby, ja wel mannen die elke week gaan voetballen (en daarna de kantine in) of een beetje aan hun auto sleutelen, maar is dat dan je hobby? Volgens mij niet.
Niet dat ik zelf een hobby heb, ik game veel, maar om dat nou een hobby te noemen? Geen idee.
Bij een hobby moet ik altijd denken aan iets verzamelen, alles van een artiest bijvoorbeeld. Zoals hierboven ergens iemand die alles van ABBA verzamelt, dat vind ik nou echt een hobby.
Tuurlijk, als jij 't leuk vind.quote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dribbel en ik zitten in een band (niet dezelfde); we oefenen wekelijks en treden geregeld op. Is dat een hobby dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |