Hobbies: berg beklimmen, diepzeeduiken, reizen, safari en survival tochten maken door de wildernissen van Afrika en Zuid Amerika, abseilen langs hoge steile kliffen in Ierland, backpackend de wereld door!quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe komt dat toch dat mannen meestal wel hobbies hebben als je het ergnes over hebt is eraltijd wel iets.
En practisch alle vrouwen die ik spreek komen niet verder dan, jaa ehh niet cht gewoon terrasjes pakken winkelen en dingen met vriendinnen doen
Hoe komt dat
Maar jij bent een konijn =(quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hobbies: berg beklimmen, diepzeeduiken, reizen, safari en survival tochten maken door de wildernissen van Afrika en Zuid Amerika, abseilen langs hoge steile kliffen in Ierland, backpackend de wereld door!
Hoezo geen hobbies!
*nibble*quote:Op zondag 27 december 2009 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb je foto gekekenmaar dat is duidelijk een konijn hoor
Alles wat met Abba te maken heeft kan je toch geen hobby noemen johquote:Op zondag 27 december 2009 22:46 schreef Ben. het volgende:
Mijn mama is gek op ABBA. Ze verzamelt alles, en het is haar hobby. Dus wat jij zegt is niet waar Dribbel!
quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef Tijn het volgende:
Je had 4 jaar geleden dit topic even moeten lezen, Dribbel: Vrouwen zijn ontworpen om te nuecken
Dat zijn geen hobbies, dat is meer reizen maken, iets wat eigenlijk iedereen leuk vindt, maar waar bijna niemand het geld voor heeft om meer dan ééns te doen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hobbies: berg beklimmen, diepzeeduiken, reizen, safari en survival tochten maken door de wildernissen van Afrika en Zuid Amerika, abseilen langs hoge steile kliffen in Ierland, backpackend de wereld door!
Hoezo geen hobbies!
*slap*quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alles wat met Abba te maken heeft kan je toch geen hobby noemen joh
Als konijn zijnde kan ik allesquote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat zijn geen hobbies, dat is meer reizen maken, iets wat eigenlijk iedereen leuk vindt, maar waar bijna niemand het geld voor heeft om meer dan ééns te doen.
Niet iets wat je dagelijks/wekelijks kan doen.
Net als mensen die "lekker eten" en hobby vindenquote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat zijn geen hobbies, dat is meer reizen maken, iets wat eigenlijk iedereen leuk vindt, maar waar bijna niemand het geld voor heeft om meer dan ééns te doen.
Niet iets wat je dagelijks/wekelijks kan doen.
Haha ja vind ik ook. Maar ja, ik vind het allemaal best. Als ze mijn geld maar niet op maakt eraan. Heb als ik een boek voor d'r gekocht van dik ¤80,00. 't Is me moeder he.quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alles wat met Abba te maken heeft kan je toch geen hobby noemen joh
quote:
Kijk, DAT is een hobbie idd.quote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef E.T. het volgende:
(kinder)kleding maken.
Lijkt me een prima hobby
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |