Van dat geld ga ik dan liever een gezellig avondje stappenquote:
Omdat ze op tv willenquote:Op zondag 27 december 2009 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom vertellen ze dat allemaal... paupers
om stoer te doenquote:Op zondag 27 december 2009 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom vertellen ze dat allemaal... paupers
Hè paul, ik heb je zo gemist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Volgens mij is dat een hoofdreden van dit topic.quote:Op zondag 27 december 2009 22:11 schreef TheFrankey het volgende:
ik kan niet tegen die kop van alberto
quote:Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hè paul, ik heb je zo gemist.Wat lief van jou, roze beerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik blijf dus mooi binnen!quote:Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Toch sneu dat zoveel mensen met oud&nieuw met dit soort shit de straat opgaan.
Er zal iemand er 1 in z'n kraag oid krijgen (Een strijker oid) of een lawinepijl zal niet helemaal goed gaan en omvallen. Zit je mooi mee
quote:Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een hoofdreden van dit topic.
Ze zijn voorzichtigquote:Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef Starm het volgende:
Aait ze kennen alberto.![]()
Alberto staat recht voor ze![]()
tjaquote:Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vraag me af hoe hij zich steeds opnieuw kan vermommen, die kop kennen ze onderhand toch wel door de vermomming heen.
Alberto staat niet voor ze volgens mij hoor, dat zijn de handlangers van Albertoquote:
zijn vaak collegasquote:Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vraag me af hoe hij zich steeds opnieuw kan vermommen, die kop kennen ze onderhand toch wel door de vermomming heen.
Ik ookquote:
Inderdaad jaquote:Op zondag 27 december 2009 22:14 schreef deepart het volgende:
Die gast met zijn voetbal, hij heeft zijn leven verneukt door te knutselen lol
Nee hij wordt gelijk....quote:Op zondag 27 december 2009 22:14 schreef justmattie het volgende:
Zelf kan Alberto zich bijna nergens meer ''undercover'' vertonen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
hij kan in ieder geval geen hands makenquote:
whehequote:Op zondag 27 december 2009 22:14 schreef Wupppie het volgende:
het was even zoeken naar zijn leven.
Of bedoelt hij lever?
quote:Op zondag 27 december 2009 22:14 schreef Dulk het volgende:
ik heb een paar jaar geleden ook wel eens gestunt met lawinepijlen![]()
[ afbeelding ]jij bent stoer kanker mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]PAUPERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Echte criminelen worden gelijk opgepakt.quote:Op zondag 27 december 2009 22:15 schreef Wupppie het volgende:
echte criminelen houden hun bek over zulke dingen.
AVP waarschijnlijk.quote:
quote:
Knalspulquote:
Denk het welquote:Op zondag 27 december 2009 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
Zijn het deze lui die doorhebben dat er een camera in die tas zit?
Scherpquote:Op zondag 27 december 2009 22:18 schreef Maraca het volgende:
Staat die vent nu te roken bij de auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |