alsjeblieft dan maarquote:Op maandag 28 december 2009 05:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ach allemaal cheesy liedjes voor, goed voedsel voor de sentimentele bui die ik gister had en vandaag weer op visite kwam
Ha daaankjequote:Op maandag 28 december 2009 05:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsjeblieft dan maar
of deze![]()
deze kan je wle luisteren als het goed isquote:Op maandag 28 december 2009 05:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
All mag ik air supply hier niet luisteren van Youtube
Het is mooiquote:Op maandag 28 december 2009 05:49 schreef Yurithemaster het volgende:
maar nu ga ik toch wle naar bed slaapse voor later PS![]()
dan ben je nu een van de zeer weinigen die het kent.quote:Op maandag 28 december 2009 05:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is mooiEn ik ben per ongeluk bij het liedje uitgekomen wat jij als sig hebt ondertussen!
Slaap lekker!!
wat kijk jij dan?quote:Op maandag 28 december 2009 05:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ben je nu een van de zeer weinigen die het kent.
en nu ben ik wel nog weer ff online omdat er net iemand tegen me begint te pratenen ik wat kijk op youtube
quote:Op maandag 28 december 2009 06:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat kijk jij dan?
ikben nu lekker door aan het gaan met VAST, past heeel lekker bij mijn stemming
goeiemorgenquote:Op maandag 28 december 2009 06:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gvd ben te vroeg wakker
maar toch
Goedemorgen (of avond)![]()
ey dat ken ikquote:
Mad Jack the Pirate was a short lived 1990s cartoon (1998) featuring only 13 episodes before being cancelledquote:Op maandag 28 december 2009 06:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die serie ken ik niet, wanneer liep die?
Nog een weekje en dan wij ook weerquote:Op maandag 28 december 2009 06:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, het is weer maandag.
we mogen weer werken
dan heb je officieel de Knox winter overleefd?quote:Op maandag 28 december 2009 06:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan wij ook weer
hihi ja!quote:Op maandag 28 december 2009 06:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan heb je officieel de Knox winter overleefd?
ik mag volgende week ook weerquote:Op maandag 28 december 2009 06:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan wij ook weer
hoeraquote:Op maandag 28 december 2009 06:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik mag volgende week ook weer
Oh ik wel! En ik heb top 2000 opgezetquote:Op maandag 28 december 2009 06:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
k zou een extra weekje niet erg vinden
Eh bah nee!quote:Op maandag 28 december 2009 06:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voordeel van thee is dat je hem koud kan drinken (vind ik). Koude koffie is een stuk minder.
Was al de vierde kop uit onze (vandaag gekochte) theepot. Dus niet zo'n ramp. De dop van deze pot vertelt ons wat er in zitquote:Op maandag 28 december 2009 06:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je nieuwe maken en eerder opdrinken
jij hebt al 6 weken gehad en zit daar op een lege campusquote:Op maandag 28 december 2009 06:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik wel! En ik heb top 2000 opgezet
nee dat zou wel beter zijn haha, ik zit nu ook alweer twee uurtjes tegen mijn laptop te praten (Michael jackson antwoordt nu dat hij wel met me wil rocken. Lijkt me lastig) maar nee het staat op de dopquote:Op maandag 28 december 2009 06:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me uitermate irritant, een pratende theepot
oke okee, waarquote:Op maandag 28 december 2009 06:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt al 6 weken gehad en zit daar op een lege campus
quote:Op maandag 28 december 2009 06:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga zo maar eens werken.
PS, welterusten?
tot straks
ok, douche se en slaapse, ik duik er nu echt inquote:Op maandag 28 december 2009 07:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja werkse... Ik ga zo maar es lang douchen om die slaap op te wekken
quote:Op maandag 28 december 2009 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
check,
je ziet het maar weer, je hebt werkpaarden en je hebt luxepaarden....
radio 2 hier.quote:Op maandag 28 december 2009 12:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog een voordeel dat het rustig is op het werk.
Lekker stukje muziek.
Nu BB King opstaan
Hier ook radio 2quote:
die klinkt wel enigzins verouderd.quote:
Hij is iets van 6 jaar oud, geloof ik. Volgens mij werkt ie nog prima, maar Sven zegt al een paar dagen: ik zou het kut vinden als dat ouwe ding het begeeft terwijl jij hem hard nodig hebt.quote:Op maandag 28 december 2009 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die klinkt wel enigzins verouderd.
Haar muziek heb ik vaak opstaan tijdens het sporten.quote:
Om die reden hebben wij een nieuwe auto aangeschaft...quote:Op maandag 28 december 2009 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij is iets van 6 jaar oud, geloof ik. Volgens mij werkt ie nog prima, maar Sven zegt al een paar dagen: ik zou het kut vinden als dat ouwe ding het begeeft terwijl jij hem hard nodig hebt.
Ja, uhu, hij wil gewoon graag iets technisch kopen dus.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Haar muziek heb ik vaak opstaan tijdens het sporten.
Ik durf hem wel aan dat ik veel betrouwbaarder ben dan Ben en Jerry bij elkaarquote:Op zondag 27 december 2009 04:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jep. Ik heb er maar weer de enige echt betrouwbare mannen (op jullie na natuurlijk) in mijn leven bijgehaald. Ben en Jerry
Bijna net zo overrated als starbucks iddquote:Op zondag 27 december 2009 04:24 schreef Yurithemaster het volgende:
vind B&J eigenlijk helemaal niet zo geweldig
little favours is wel redelijk goed wat tempo betreft.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om die reden hebben wij een nieuwe auto aangeschaft...
Nee, ik heb ook niet de illusie dat ik af ga vallenquote:Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
little favours is wel redelijk goed wat tempo betreft.![]()
Heb nog wel een stick met goede nummers voor tijdens het hardlopen, maar dat is al zo lang geleden dat ik dat gedaan heb..
Maarre, LB, je hoeft toch niet op dieet? Gezond eten en sporten is wel een goed voornemen, evengoed.
Ah, mijn ouders hebben ook een c-max. Bijzonder prettige auto. Lekker hoge zit enzo.quote:Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ford C-Max Ghia Business Pack...
Nu hebben we een C-Max Futura...
Dat vinden wij dus ook en dus wordt dit de 2e op rij.quote:Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, mijn ouders hebben ook een c-max. Bijzonder prettige auto. Lekker hoge zit enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |