Kun je niet beter de slee pakken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er weer vandoor, als t tenminste nu stopt met regenen,k moet een stukje fietsen naar vrienden en dan ff lekker een biertje doen daar
Hier ligt er op de wegen geen sneeuw meer hoor, er is al heel veel weggedooidquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je niet beter de slee pakken?
En geen ijzel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier ligt er op de wegen geen sneeuw meer hoor, er is al heel veel weggedooid
Is men bang dat jullie het huis in de fik zetten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vrienden van me zijn net aangekomen in Tjechie. Ze hebben er 11 uur over gedaan en het was zwaar begreep ik. Ik ben benieuwd
Het huis zag er wel heel goed uit begreep alleen mochten we de open haard niet gebruiken. Dat is wat gek.
misschien zit de schoorsteen dicht of hij is niet schoon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is men bang dat jullie het huis in de fik zetten?
Dan moet je maar een dvd met open haard beeld meenemen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien zit de schoorsteen dicht of hij is niet schoon.
Dat zou me niets verbazen maar dat is dan wel kut geregeld in een vakantiehuis in de winter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien zit de schoorsteen dicht of hij is niet schoon.
Ik zit hier nu even te genieten van de houtkachelquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is men bang dat jullie het huis in de fik zetten?
Dan moet je maar een dvd met open haard beeld meenemen.
Kaki King? Zegt mij niets.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Net 2 kaartjes gekocht voor Kaki King. Het wordt weer een muziekaal jaar
Werkte o.a. met Eddie Vedder samen voor wat muziek van Into The Wild.quote:
Zelfs met deze hulp gaat er geen belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Werkte o.a. met Eddie Vedder samen voor wat muziek van Into The Wild.
Ik ging even kijken waar het vandaan komt, kom ik op een wikipagina uit en daar staat al bij dat hij het gebruikt heeftquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
De Nigeriaan die het NWA toestel wilde opblazen had PETN bij zich. Ergens in een magazijn in Nigeria mist dus nu een landmijn waar hij dat explosief uit heeft zitten peuteren.
Als hij 't uit Nigeria heeft dan is dat de beste herkomst bron.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ging even kijken waar het vandaan komt, kom ik op een wikipagina uit en daar staat al bij dat hij het gebruikt heeft
Zo te zien hoeft het overigens niet perse uit een landmijn te komen
Ja en ik lees net iets over "civilian pentolite"quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als hij 't uit Nigeria heeft dan is dat de beste herkomst bron.PETN is trouwens weer een ingrediënt van Semtex.
Merciquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga naar huis.
Nem, veel plezier in Pils land.
Nope, alleen op de voetpaden is het af en toe spekglad, maar daar rij ik doorgaans niet met de autoquote:
Doorgaans niet? Dus soms welquote:Op zondag 27 december 2009 00:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nope, alleen op de voetpaden is het af en toe spekglad, maar daar rij ik doorgaans niet met de auto
Ik wist dat deze ging komen maar had geen zin om te edittenquote:
Normaal gesproken heb je gelijk maar ik zit mezelf wakker te houden. Om 6u(1,5u) wordt ik opgepikt om naar Tjechie te rijden. En ik moet nog pakkenquote:Op zondag 27 december 2009 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik was mezelf net op mn voorhoofd aan het slaan (in mijn gedachten) omdat ik geen rekening had gehouden met het tijdsverschil..
doorhalen dus? WW slaaptquote:Op zondag 27 december 2009 03:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb je gelijk maar ik zit mezelf wakker te houden. Om 6u(1,5u) wordt ik opgepikt om naar Tjechie te rijden. En ik moet nog pakken
Ja, zit nu wat CD's samen te stellen voor een rit van 11 uurquote:
Hmjaa ik weet het niet, ze is een soort ziek ofzo geloof ik. Ze heeft het over druk op haar keel en een gezwollen gevoell. We hadden er zelfs Campus Safety voor gebeld. Ze slaapt heel veel, sinds eergisteren ofzo, ze leek eerst weinig last te hebben van een jetlag. Ik weet het niet zo goed maar ik laat r maar lekker slapen.quote:Op zondag 27 december 2009 03:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zit nu wat CD's samen te stellen voor een rit van 11 uur
Nu al?Wat hebben jullie allemaal uitgespookt?
Volgens mij heeft ze het wel naar d'r zin toch?
Klinkt wel een beetje als reisspanningquote:Op zondag 27 december 2009 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmjaa ik weet het niet, ze is een soort ziek ofzo geloof ik. Ze heeft het over druk op haar keel en een gezwollen gevoell. We hadden er zelfs Campus Safety voor gebeld. Ze slaapt heel veel, sinds eergisteren ofzo, ze leek eerst weinig last te hebben van een jetlag. Ik weet het niet zo goed maar ik laat r maar lekker slapen.
Ja kan heel goedquote:Op zondag 27 december 2009 03:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als reisspanning
Heb ik meestal ook de eerste tijd.
Wat hebben jullie allemaal gedaan en hoe gaan jullie NYE vieren?
quote:Op zondag 27 december 2009 03:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja kan heel goed
We gaan naar Chicago voor een nachtjeZullen veel Knox mensen zijn!
![]()
Iets met verboden vruchten enzquote:Oh nem, hoe ben ik toch in deze situatie gekomen? Ik waarom ben ik gevallen voor iemand waar ik juist NIET voor zou moeten vallen (heeft vriendin, probeert te beweren dat er niks gebeurd is e.d.) en terwijl ik dat ook niet deed vóór dit gebeurde?
Tegenover mij. Heeft het min of meer recht in mijn gezicht gezegd. En hij heeft tegen de ene vriend die hij kennelijk in vertrouwen heeft genomen gezegd dat euh ik begonnen ben, maar dat is niet zo. Dat weet ik vrij zeker...quote:Op zondag 27 december 2009 03:53 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, hoezo probeert 'ie te beweren dat er niets gebeurd is?
Oh, leuke spelletjes zijn datquote:Op zondag 27 december 2009 03:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tegenover mij. Heeft het min of meer recht in mijn gezicht gezegd. En hij heeft tegen de ene vriend die hij kennelijk in vertrouwen heeft genomen gezegd dat euh ik begonnen ben, maar dat is niet zo. Dat weet ik vrij zeker...
hij denk waarschijnlijk achteraf dat ie het beter niet had kunnen doen en dat laat hij zo blijken.quote:Op zondag 27 december 2009 03:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tegenover mij. Heeft het min of meer recht in mijn gezicht gezegd. En hij heeft tegen de ene vriend die hij kennelijk in vertrouwen heeft genomen gezegd dat euh ik begonnen ben, maar dat is niet zo. Dat weet ik vrij zeker...
Ik denk dat je dingen recht zit te praten die wel een beetje krom zijn. De tijd zal het uitwijzenquote:Op zondag 27 december 2009 04:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja misschien. maar ook hij is niet zomaar een klootzak. Dit is gewoon een kutsituatie en hij is geslipt. Haha ik zou graag zeggen dat hij wel moest omdat ik het was, maar dat denk ik ook weer niet. Ik denk dat hij hoopte dat ik het vergeten ben en dat we het kunnen laten rusten, wat ik ook maar gewoon ga doen. En we komen waarschijnlijk uit deze situatie als betere vrienden dan ervoor. Neemt niet weg dat ik hem nu wel wil en (oh wat erg) best wel jaloers ben op zijn vriendin. Ik ga er alleen NIKS mee doen, want ja dat gaat tegen mijn principes in op zich.
Ja je kent me goed ondertussen... het is alleen dat ik van de mensen hier ook zulke goede andere kanten ken. Dat zegt WW ook, iedereen hier van knox is zo aardig enzo..quote:Op zondag 27 december 2009 04:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je dingen recht zit te praten die wel een beetje krom zijn. De tijd zal het uitwijzen
Je kan het inderdaad beter vergeten of wegstoppen aangezien hij dus heeft laten blijken dat hij verder niks wilt doen.quote:Op zondag 27 december 2009 04:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja misschien. maar ook hij is niet zomaar een klootzak. Dit is gewoon een kutsituatie en hij is geslipt. Haha ik zou graag zeggen dat hij wel moest omdat ik het was, maar dat denk ik ook weer niet. Ik denk dat hij hoopte dat ik het vergeten ben en dat we het kunnen laten rusten, wat ik ook maar gewoon ga doen. En we komen waarschijnlijk uit deze situatie als betere vrienden dan ervoor. Neemt niet weg dat ik hem nu wel wil en (oh wat erg) best wel jaloers ben op zijn vriendin. Ik ga er alleen NIKS mee doen, want ja dat gaat tegen mijn principes in op zich.
Ik heb 10 jaar voorsprongquote:Op zondag 27 december 2009 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja je kent me goed ondertussen... het is alleen dat ik van de mensen hier ook zulke goede andere kanten ken. Dat zegt WW ook, iedereen hier van knox is zo aardig enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |